Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Us recomano el diari d'un skin. Un llibre sobre un periodista que s'infiltra en una banda de skinheads. Està molt bé a mi m'ha agradat molt i a més m'ha enganxat.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Alyson
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 12, 2006 10:40 am
Ubicació: Rubí

Entrada Autor: Alyson »

A mi m'han agradat:

-Septimus(Angie sage)
-Medianoche para Charlie Bone (Jenny Nimmo)
-Un hechizo de amor(no m'en recordo de l'autor)
-El Castillo de la Media noche (tampoc m'enrecordo de l'autor pero es catala): aquest llibre es mig de misteri mig de por es una passada la veritat!!! :) os ho recomano!

Hi han molt mes pero no tinc ganes de pensar... :mrgreen: :roll:

Avatar de l’usuari
variscita
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 22, 2006 6:02 pm
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Entrada Autor: variscita »

Se que vaig dir que em llegiria Los Pilares de la Tierra però he sigut incapaç, el vaig començar però... més endevant ho tornaré a intentar.
Roger J. Potter, jo també et recomano que el llegeixis! val la pena. Bé és que a mi personalment m'agraden molt les novel·les històriques i aquesta en concret et transporta a un món molt diferent del d'ara. Quan veus les 1274 (edició de butxaca) t'ho repenses, però si t'enganxa ja has begut oli. :wink:

A mi doncs m'agrada llegir tot el que arreplego. Recomano sobretot La pell freda (Pandora al Congo no em va agradar tant), l'origen perdut, l'alquimista.
El darrer llibre que m'he llegit ha estat "El clan del oso cavernario". És en castellà perquè feia temps que no llegia res en aquesta llengua i ja el tenia una mica verd. Aquest també està força bé. Finalment, un que sovint la gent s'estima molt o el detesta: Cien años de soledad.
Prometo solemnement que vull fer una malifeta

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

variscita ha escrit:

A mi doncs m'agrada llegir tot el que arreplego. Recomano sobretot La pell freda (Pandora al Congo no em va agradar tant), l'origen perdut, l'alquimista.
El darrer llibre que m'he llegit ha estat "El clan del oso cavernario". És en castellà perquè feia temps que no llegia res en aquesta llengua i ja el tenia una mica verd. Aquest també està força bé. Finalment, un que sovint la gent s'estima molt o el detesta: Cien años de soledad.
Jo també he llegit La pell freda, entre d'altres, i hem va agradar moltíssim. Però he llegit crítiques que no el deixen molt bé.

La sombra del vent, el vuit ........... són d'altres que també m'han agradat moltíssim!!! :mrgreen:
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

He vist que algú s'ha llegit El Clan del oso cavernario!!! Jo en sóc el defensor número uuuu!!!! Aquest és tot just el 1r llibre d'una sèrie de cinc, que tracten d'Ayla, una nena cromanyó, adoptada pels neanderthals. De seguida es veuen les diferències: el neanderthals són baixets, peluts, celles prominents, ulls grans i marrons, garrells, amb braços llargs, amb una tradició molt arrelada i sense la capacitat de parlar. Els cromanyons, en canvi, són més alts, més blancs de pell, amb color dels ulls i dels cabells canviant, més prims i, sobretot, més adaptats als canvis i descobriments.

És un llibre escrit amb tendresa infinita, tal que ha decidit a moltes dones embarassades posar-li a la seva filla Aila. Això passa a Catalunya (jo tinc un amic que una familiar seva es diu Aila). Si mai no sabeu què llegir, busqueu aquest llibre, que de ben segur que us agradarà.

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Bé, aquí ve la meva llista de recomanacions (els títols estan amb l'idioma amb que m'he llegit els llibres):
- La triologia "La Materia Oscura", de Philip Pullman, que consta de:
- Luces del Norte
- La daga
- El catalejo lacado
Estan mooolt bé, sobretot l'últim, que em va fer plorar i tot i vaig buscar desesperada una continuació, perquè no podia ser que la història s'acabés així! En vaig trobar una de molt petita, però gairebé no tenia res a veure amb la triologia. :( :cry:
- La triologia "El vent en flames", de William Nicholson:
-El siurell del vent
-Siervos del Maestro
-El son del fuego.
- "Las Hijas de Tara", de Laura Gallego García. Va sobre l'enfrontament entre el món salvatge i la més pura tecnologia.
- La sèrie "Los Hijos de la Tierra", de Jean M. Auel (A veure quan treuen el 6è...):
-El Clan del Oso Cavernario
-El Valle de los Caballos
-Los Cazadores de Mamuts
-Las Llanuras del Tránsito
-Los Refugios de Piedra
- "Àngels i Dimonis" i "El Codi Da Vinci" (per aquest ordre), de Dan Brown.
- Tots els del Flanagan...
- "El Reino del Dragón de Oro", de Isabel Allende. És la segona entrega de la triologia "Las memorias del Áliga y el Jaguar".

També m'agraden molt tots els de misteri i de detectius.

Els Pilars de la Terra també us el recomanu. Al principi, em vaig quedar a la meitat perquè no m'enganxava, però al cap d'uns anys el vaig tornar a començar i me'l vaig llegir de cop, suposu que ho va fer la diferència d'edat...

Ara mateix no se me n'acudeixen més, si un cas ja els posaré.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

lluisa ha escrit:Bé, aquí ve la meva llista de recomanacions (els títols estan amb l'idioma amb que m'he llegit els llibres):
- La triologia "La Materia Oscura", de Philip Pullman, que consta de:
- Luces del Norte
- La daga
- El catalejo lacado
Estan mooolt bé, sobretot l'últim, que em va fer plorar i tot i vaig buscar desesperada una continuació, perquè no podia ser que la història s'acabés així! En vaig trobar una de molt petita, però gairebé no tenia res a veure amb la triologia. :( :cry:
-
A mi també em van encantar! i el tercer em va fer plorar molt :cry:
TAmbé em va fer molta ràbia com acaba, perquè acaba molt obert ( bé això ho penso en gairebé tots els llibres que llegeixo però en aquest especialment). Això que dius d'aquest llibre que vas trobar de què va? Surten en Will i la Lyra?
El Catalejo Lacado :lol: que significa això? és que me'ls vaig llegir en català i el tercer tenia un nom completament diferent xD

Avatar de l’usuari
variscita
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 22, 2006 6:02 pm
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Entrada Autor: variscita »

Marc Riera ha escrit:He vist que algú s'ha llegit El Clan del oso cavernario!!! Jo en sóc el defensor número uuuu!!!! Aquest és tot just el 1r llibre d'una sèrie de cinc, que tracten d'Ayla, una nena cromanyó, adoptada pels neanderthals. De seguida es veuen les diferències: el neanderthals són baixets, peluts, celles prominents, ulls grans i marrons, garrells, amb braços llargs, amb una tradició molt arrelada i sense la capacitat de parlar. Els cromanyons, en canvi, són més alts, més blancs de pell, amb color dels ulls i dels cabells canviant, més prims i, sobretot, més adaptats als canvis i descobriments.

És un llibre escrit amb tendresa infinita, tal que ha decidit a moltes dones embarassades posar-li a la seva filla Aila. Això passa a Catalunya (jo tinc un amic que una familiar seva es diu Aila). Si mai no sabeu què llegir, busqueu aquest llibre, que de ben segur que us agradarà.
Això és justament el que penso jo del llibre! I és veritat que el nom se't queda ben arrelat en la memòria. A més quan acabi els que m'estic llegint ara penso afanyar-me a llegir el segon. Quines ganes que tinc!!
No sabia que el llibre agradava a tanta gent ni que a les dones embarassades els hi hagués donat per això (i més tenint el compte tot el que li passa a aquesta noia).
Prometo solemnement que vull fer una malifeta

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

lluisa ha escrit:- La sèrie "Los Hijos de la Tierra", de Jean M. Auel (A veure quan treuen el 6è...):
-El Clan del Oso Cavernario
-El Valle de los Caballos
-Los Cazadores de Mamuts
-Las Llanuras del Tránsito
-Los Refugios de Piedra
Sento decepcionar-te, però em sembla que no hi haurà 6è... :cry: :cry: El llibre és bastant vell (wenu, tota la sèrie), i no crec que l'Auel es posi a continuar-la... Però oi que el 5è deixa una sensació de que hagi de continuar?

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Em contradic a l'últim missatge!!!! Per gran sorpresa i alegria meva, he llegit a internet que JM aUel està preparant el seu sisè llibre, sense títol encara, i que l'està documentant a les coves d'Altamira i de l'Abric Romaní de Capellades!!!!!! També ha visitat Atapuerca i les coves d'Ekain (Deva, Guipúzkoa). Més informació aquí

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Bé, contestu unes quantes preguntes que m'han fet (perdoneu però no sé citar... :roll: ):
Clara_Forcat: Aquest llibre que vaig trobar es diu... ara mateix no el trobu i no et puc dir com es titula :? ja el buscaré. Hi surt només la Lyra, i és una aventura que viu ella a part en el seu món.
El catalejo lacado... la veritat és que no sé que vol dir, però em sembla que hi havia una cosa al llibre que es deia així (fa molt temps que me'ls vaig llegir i no me'n recordu). Com es titula en català?

Marc Riera: Wooowowow T'estava a punt de contestar allò que deies que no continuaria i veig que has posat un altre missatge dient que sí!! Ja deia jo que la sèrie no es podia acabar així de cap manera (Voy a decirselo a Jondalar... xdxd). A més, el cinquè no fa pas tant temps que va sortir, devia ser fa 2 o 3 anys nops?
Però la Jean M. Auel ja deu tenir uns 80 anys o així, l'ha d'acabar ràpid la sèrie, que si no ens quedarem a mitges...
I és molt fort que s'estigui documentant aquí, a Catalunya!!! Potser hi vaig a que em firmi els llibres...xdxd

Benu, vaig a llegir la notícia de l'Auel...

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

lluisa ha escrit:Bé, contestu unes quantes preguntes que m'han fet (perdoneu però no sé citar... :roll: ):
Clara_Forcat: Aquest llibre que vaig trobar es diu... ara mateix no el trobu i no et puc dir com es titula :? ja el buscaré. Hi surt només la Lyra, i és una aventura que viu ella a part en el seu món.
El catalejo lacado... la veritat és que no sé que vol dir, però em sembla que hi havia una cosa al llibre que es deia així (fa molt temps que me'ls vaig llegir i no me'n recordu). Com es titula en català?

Marc Riera: Wooowowow T'estava a punt de contestar allò que deies que no continuaria i veig que has posat un altre missatge dient que sí!! Ja deia jo que la sèrie no es podia acabar així de cap manera (Voy a decirselo a Jondalar... xdxd). A més, el cinquè no fa pas tant temps que va sortir, devia ser fa 2 o 3 anys nops?
Però la Jean M. Auel ja deu tenir uns 80 anys o així, l'ha d'acabar ràpid la sèrie, que si no ens quedarem a mitges...
I és molt fort que s'estigui documentant aquí, a Catalunya!!! Potser hi vaig a que em firmi els llibres...xdxd

Benu, vaig a llegir la notícia de l'Auel...
Dona, 80 anys no té... en té 70 justos! XD I el llibre, EL catalejo lacado, en català es diu El llargavistes d'ambre (perleu de la sèrie del Pullman, oi?)

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Benu, benu, per 10 anys... no ve d'aquí!
Ja m'he llegit la notícia, però és de fa molt temps :( , no n'has trobat cap de més recent?
Així que es titula "El llargavistes d'ambre"... doncs no recordu que n'hi sortís cap, de llargavistes, al tercer llibre...
Per cert, com que això es un tema de recomanar llibres...ejem... doncs precisament ara m'he acabat "Memòries d'Idhun: La Resistència" i m'ha agradat moooolt! Us el recomanu a tots els que encara no us l'hagueu llegit.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

lluisa ha escrit:Així que es titula "El llargavistes d'ambre"... doncs no recordu que n'hi sortís cap, de llargavistes, al tercer llibre...
Suposo que parlem del mateix llibre, no? Trilogia de La matèria obscura, de Philip Pullman. El llargavistes és allà que construeix la doctora (no recordo el nom) quan està al poblat dels animals aquells "motoristes" per veure aquella pols que cau als arbres... Ostio, és que fa molt de temps que me'ls vaig llegir i no me'n recordo gaire!

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Ah si, si, ara ja em recordu de que és. Però com que en catellà es diu catalejo lacado, doncs no em sonava. A més, ja fa molt temps que me'ls vaig llegir.
I sí, parlem de la mateixa triologia :)

Respon