sirius

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
silvietta
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

sirius

Entrada Autor: silvietta »

hi han rumors d k n sirius turnara al 6è llibre..... s veritat?¿?¿ a mi magradaria, no s pudia morir era l'unic familiar d'en harry capaç d'entendre'l!!!!! wenu no c k algu em digui el k sap sobre el tema!!!
$Y!_v&€tt@

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

la veritat s q jo tambe he sentit aket rumor, xo no se si és veritat. Això sí, no se com s'ho fara x ferlo tornar, si aket rumor és cert... ja veurem.
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Suposo que aquest rumor no es pdorà confirmar fins que llegim el llibre, no? Creieu que la rowling aniria escam`pant així com així els continguts d'un nou llibre?
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

per moltes ganes que tinguem que el Sirius torni... i per molta màgia que hagi... no pot tornar a la vida... pot apareixer ... si... pero diguem ...és mort. No? si el sirius torna a la vida de pas que ho fassin els seus pares ... vinga tots... ajjjsjjjjajjaj mmmmmmm per cert jo he llegit un munt de rumors.. i mmmm alguns no gaire creïbles pero el que deia... puc posar per aquí alguns quants? més o menys semiraonables?

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Lady ha escrit:per moltes ganes que tinguem que el Sirius torni... i per molta màgia que hagi... no pot tornar a la vida... pot apareixer ... si... pero diguem ...és mort. No? si el sirius torna a la vida de pas que ho fassin els seus pares ... vinga tots... ajjjsjjjjajjaj mmmmmmm per cert jo he llegit un munt de rumors.. i mmmm alguns no gaire creïbles pero el que deia... puc posar per aquí alguns quants? més o menys semiraonables?
Si, posa.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo no crec k torni, xo estar klar k si Rowling el fa tornar si k hi ha mil maneres. de fet torno a dir el k dec haver posat 3 o 4 kops x la web, allo esta a el departament de misteris, justament xk es un misteri, x tant ningu sap si es moren o no, el k se sap es k no tornen.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

mmmm... no va ser a 1 enquesta de la seva web ( JKR) on va dir kelo sirius estava definitivament mort¿?¿?¿?

Arf... si esk...ens ho diu tothom que està mort..... el nick, el remus, l'albus...tots!!
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Anya_Granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dj. des. 23, 2004 7:00 am

Re: sirius

Entrada Autor: Anya_Granger »

silvietta ha escrit:hi han rumors d k n sirius turnara al 6è llibre..... s veritat?¿?¿ a mi magradaria, no s pudia morir era l'unic familiar d'en harry capaç d'entendre'l!!!!! wenu no c k algu em digui el k sap sobre el tema!!!
A mi també m'agradaria molt que en Sirius tornés en aquest nou llibre, encara que sigui com a fantasma. En Harry el necessita més que mai, sobretot ara que en Dumbledore no està tan per ell i ni tan sols té en Lupin per parlar-li de la seva familia. Vaja, espero que torni! :roll:
Anya_Granger l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 26, 2004 7:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

a mi tmb m'agradaria q tornés, xo m sembla q ho tnim mlt difícil...
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

jo aposto k la palmat.
Pobre harry, mira k es desgraciat! xDD
A mi tb magradaria k tornés po nanus, em sembla k la cortina ja ha sukat pa amb en sirius.
A més, la JKR va dir k habia plorat alescriure k es moria (segur. pfffffffff. ella mentres vengui). Si no sa de morir del tot, pk ploraria?
A sok el sonata. Es k no se si estik registrat o no!
A mes tink aixo en anglès i vai mix taja. O sigui k no tik massa per traduir
Ale nanit!

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

de debò, que en Sírius està més mort que el Carrero Blanco, així que aneu-vos fent la idea que no tornarà viu... només en els somnis del Harry i en la seva imaginació xdd
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

lali

Entrada Autor: lali »

jo crec k el sírius pot tornar!! :D :D :D el problema es com!!!!!! el harry podria tornar al departament de misteris a buscar-lo, potser darrere la cortina hi ha tothom k hi ha caigut i tan com en coma i kuan surten els poden rescatar!!! :wink: :wink: :wink: m'agradaria molt!!! :mrgreen: :mrgreen: :imslow:

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

ami em sembla que si que tornara o si mes no se li apareixara

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

O que somniara amb ell i li explicara algunes coses Pero
a) aixo li ho diu voldemort
o b) li diu que mati algu
Imatge

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

O podria ser que ho beies en el pensiu del dumbledore...

Bloquejat