Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Doncs jo veia més a la Naomi Watts que a la Helen MacCrory per a fer de Narcissa Malfoy :?

A veure com són la Lavender i el Voldemort jove :P

HPmania, t' hauries de llegir les normes del fòrum abans de postejar :roll:

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Jo trobo que la naomi watts té... més atractiu i més gràcia que aquesta helen (no la coneixia.. INCUULTA XD)... A més... no és més velleta que el que fa de lucius? es qu m'ho sembla per les fotos de la joven jane austen... :roll:

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Pero si l'Orde del fenix va sortir al juny d' aquest any! Sortirà el príncep mestís, o el sisè, a finals de 2008?... Queda tot una any... I jo esperava veure al cine pel juny... No ho aguantaré...

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Una pel·lícula no es fa en dos dies, eh... :roll: Jo prefereixo haver d' esperar i que després la pel·lícula quedi millor, que no fer-la ràpid i que quedi pitjor :?

A més la quarta es va estrenar al novembre de 2005 i la cinquena l' 11 de juliol (no juny) i més o menys és el mateix temps :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Meitantei_Guille ha escrit:A més la quarta es va estrenar al novembre de 2005 i la cinquena l' 11 de juliol (no juny) i més o menys és el mateix temps :roll:
De fet no és el mateix temps, entre la 4a i la 5a ha passat més d'un any i mig si la 6a surt el 2008 la tindrem ben aviat.

Pel que fa al tema de la Helen McCory no em sona de res però és normal ja que no estic gaire posat en cine. Mentre actuï bé i els guionistes no es carreguin el seu paper ja n'hi ha prou.

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Per la sisena també trigaran gairebé un any i mig. Al juliol de 2008 serà un any i després no s' estrenarà fins el novembre. No serà exactament un any i mig però s' hi acosta. I ja vaig dir que més o menys seria el mateix temps.

Però igualment hem d' entendre que costa fer una pel·lícula i que si realment volem que quedi bé és normal que triguin a fer-la.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Vaja, no sé... No me l'esperava així, però bé a veure rossa i amb l'estètica de bruixa... :wink:



Per cert de l'actriu que farà de Lavender han dit que es diu "Jessie" però no hi han encara fotos ni res, a una entrevista el trio li han fet la pilota i això...u_u

També han dit que serà una pel·lícula "bastant còmica", espero que no sigui perquè de dolenta farà riure, perquè amb les pelis ja se sap... :roll:

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Jessie? Bé, per fi coneixem el seu nom...Espero que ara que a en Rupert se li ha escapat el nom de l'afortunada que haurà de besar-se amb ell a la peli, sapiguem aviat el seu cognom i puguem veure el seu rostre...Tant de bo sigui rossa, perquè jo sempre m'he imaginat a la Lavender rossa!!!

Realment la Emma porta raó dient que aquesta peli serà còmica, perquè entre el triangle amorós format per Hermione-Ron-Lavender i el monstre interior que va néixer dins d'en Harry cada vegada que veia a la Ginny, aquesta peli ha de tenir humor, ja que amb el llibre et parties la caixa de riure (o almenys jo) ;P
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Pretty Ginny ha escrit:?Jessie? Bé, per fi coneixem el seu nom...Espero que ara que a en Rupert se li ha escapat el nom de l'afortunada que haurà de besar-se amb ell a la peli, sapiguem aviat el seu cognom i puguem veure el seu rostre...Tant de bo sigui rossa, perquè jo sempre m'he imaginat a la Lavender rossa!!!
Jo me l'imaginava pèl-roja o amb els cabells marrons :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vaig llegir a algun lloc que el rupert quedaria amb les candidates i triaria la que li agradaés més XD pot ser o m'ho he inventat?? LOL

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:També han dit que serà una pel·lícula "bastant còmica", espero que no sigui perquè de dolenta farà riure, perquè amb les pelis ja se sap... :roll:
Còmica? 8O Senyores i senyors... ja l'han cagat. (al menys per mi)
Bàsicament perquè crec que sinó és un 90, serà un 95% de la pel·lícula aguantant la gelosia de l'Hermione, del Harry, baralletes per aquí, baralletes per allà... que sí petó així amb el Ron, que sí petó aixà perquè mira, per omplir minuts... ara un des de tots els angles perquè clar, és el del Harry i ha de tenir més protagonisme... i penso que, el Sectumsempra al Malfoy i la història del Voldy i tot allò de la cova i els ínfers... molta comèdia no és.
Però mirant-ho des d'un altre punt de vista... clar, ara té sentit, els ínfers seran tan garrulos que faran riure, el Malfoy en ves de treure sang treurà aigua, com els pallassos.

Però encara és massa d'hora per donar una opinió final sobre la pel·lícula, de moment tinc aquesta, possiblement a mida que vagi passant el temps surtin fotos, noves noticies etc, etc, etc. canviï d'opinió.

Sobre la Lavender... tinc curiositat per saber com és, però jo me l'imagino castanya xDDDDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Doncs jo a la Lavender Brown sempre me l'he imaginat negra (és a dir, amb els cabells morenos, s'entén), així com sempre m'havia imaginat també la Parvati índia. No sé si el seu cognom hi deu tenir alguna cosa a veure :P

Còmica? Si s'ho curren poden fer ben divertida la mort del Dumbledore :greetings:

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Violetta Black ha escrit:Còmica? Si s'ho curren poden fer ben divertida la mort del Dumbledore :greetings:
Com la del Sirius... :roll: :greetings:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Primer cop d'ull al Misteri del Príncep!!!!

Està disponible a la web de la Warner només si introdueixes el DVD de l'Orde a l'ordinador (el DVD avui ha sortit al Regne Unit).
Algú molt amable, però, ha penjat aquest primer apropament a la pel·li per tots aquells que encara no tinguem el DVD:

Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Quiiiiiiiidditch!! *.*

Em pensava que havien dit que no hi hauria més Quidditch a les pel·lícules! (Digueu-me que no sóc l'única que s'ho pensava i que no m'ho he tret de la màniga perquè hauré d'anar a terapia... ja m'invento coses xD)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Hooome Getta, fa molt de temps ho van dir, però se't devia passar... :|
Pretty Ginny ha escrit:El Quidditch retornará i la filmació de HP6 comença en aquest mes!!!!

Acabo de llegir amb molta felicitat a la web http://www.veritaserum.com que en Dan Radcliffe, amb motiu de l'estrena de la seva última peli "December Boys", ha confirmat en una entrevista que en la sisena peli hi haurá de nou Quidditch!!!! De pas també ha dit que la filmació de la sisena peli començará el próxim dilluns dia 24 de setembre!!!

Jo a la Lavender me l'imagino castanya, no sé si han dit mai com és... :?
I tinc més intriga en saber com serà en Tom Riddle de jove-adult (abans de transformar-se, ja m'enteneu! xD)

No sé perquè, se m'ha fet pesada la tia de vestuari de Quidditch... :lol:

Bloquejat