Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Consells d'altres llibres

Entrada Autor: illuminati »

Ola!! m'agradaria q, si poguessiu m recomanessiu o m donessiu la vostra opinio sobre el vostre llibre preferit, o qualsevol llibre que us hagueu llegit.
Així podriem fer un llistat de altres llibre interessants a part de Harry Potter :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

lokadavids
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: lokadavids »

a mi mecanoscrit del segon origen de manuel de pedrolo
la historia interminable de michael ende i nose ara mateish ni idea...ja ten dire mes kuan menrecordi...
Tu EreS TodO ParA Mi Y TodO Es NadA PorquE FuI TuyA Un InstantE Y DesaparecI!!

<<...€l CªNtº d€l LºCº T!€n€ €$º k€ Tu Nº t€n!ª$...>>

Avatar de l’usuari
black_23
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: black_23 »

yo no se k dirte... xo aket de El mecanoscrit del segon origen el meu cosi ma la recomenat moltes vgades..... :lol: xo nkara no m le llegit :roll:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

A mi el mecanoscrit em va encantar, i en aquesta linia "Un mon feliç" d'Aldous Huxley també em va agradar bastant. (La editorial: Ave Fènix XD / títol original: Brave new world :? )
Un que vaig llegir fa poc i em va encantar, segurament conegueu la película, "El nom de la rosa" d'Umberto Eco. Segons la edat potser és una mica massa, però per intentar-ho. Ara m'he de llegir "El péndulo de Foucauld" també d'Eco.
A veure com a literatura catalana,també he llegit Calder (Invasió subtil i altres contes) sta entretingut, més per a noies Mercè Rodoreda (Alhoma) o tornant a Pedrolo "Joc Brut".
Weno ja callo que semblo repelent! Ah una dels camps d'extermini que vaig llegir per a historia i em va agradar "Si això és un home" de Primo Levi.

Va ara si que callo!!! :P
Imatge

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Et recomano dels que ha dit l'Aina, també el [/i]Mecanoscrit , el nom de la rosa , Lúltima legió (de Valerio Massimo Manfredi). Desprès,. el senyor dels anells evidentment, l'hivern durant la guerra si el pots trobar, la bona sort (aquest és molt curt, és un conte), contes infantils políticament correctes[/i;] ; el caballero de la carreta (literatura medieval, del XII), potser poemes de Jacint Verdaguer (com El Canigó), algun llibre de Patrick O'Brien, si t'agraden els relats navals...
No ho sé, no se m'acudeix res més ara mateix!

Avatar de l’usuari
leia78
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 30, 2004 7:00 am
Ubicació: El Prat de Llobregat

Entrada Autor: leia78 »

Uis vols llibres, apunta:

- La ciudad de las Bestias
- El reindo del dragon de oro
- El Bosque de los pigmeos
tots tres de l'Isabel Allende

- El diari de Noha del Nicholas Sparks
El llibres del Bucay no estan gens malament
A mi m'agrada bastant el Quim Monzó aixi qeu escolleix-ne qualsevol
- El diari d'un skin Antonio Salas
-.El millor que li pot passar a un corisant- Pablo Tusset
Com algú ha apuntat per aqui dalt.... El senyor dels anells
- Entrevista amb un vampir- Anne Rice
Be a mi com m'atrau bastant el mon fantasitc i medieval, i els temes del Rol...
- El capitan Alatriste Perez Reverte
- El color de la magia- Terry Prachet
- Croniques i Llegendes de la Dragonlance

Crec que per avui ja n'hi ha prou no?
... va sortir d el'estació per anar a trobar el sol del carrer, amb el tiet Vernon, la tieta Petúnia i en Dudley afanyant-se darrere seu.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

ei, moltes gracies x les recomanacions!
el mecanoscrit dels segon origen ja me l'he llegit, igual q ls 3 dels senyor dels anells. El q no sabia era q l boske de los pigmeos fos la continuació dl dragon de oro... ja lestava sperant des de feia tmps! :wink:
I ara despres d'apuntarme una bona pila de llibres, jo us recomano "El Último Catón", de Matilde Asensi. La seva temàtica s semblant a la del codi da vinci i angels i dimonis ( si algu se la llegit, sabra d'on ve el meu nom d'usuari) :oops: El que podem fer és fer una llista am llibres interessants per a tothom ki i stigui interesssat? q us sembla :?: :?:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Glenda
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 26, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Glenda »

a mi m'agraden molt els d'intriga!!!
els de l'aghata christie, sherlock holmes no xe tots els llibres relacionats mb assasinats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs, Glenda, si t'agraden els llibres d'assassinats, a part del Codi Da Vinci i Àngels i dimonis ( q tenen molt component religiós), et recomano "Los Asesinatos de Manhattan", és boníssim. Me l'alacabo d'acabar, i et passes tot el llibre am intriga per saber ki s l'assassí. És molt bo, això sí, potser hi ha escenes una mica, d'això, fastigoses, xq t'expliquen com els matava. Xo x lu demes... s molt recomanable, sobretot si t'interessen tan aquests temes.
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Algú s'ah llegit els pilars de la terra??

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

La veritat s q me le mirat moltes vegdes ( a la botiga) xo..
s l q parla de la construcció d'una catedral??
Ma mare me l'ha recomanat, xo nkra tink uns llibres pendents.Despres, no se ja veureu...
A tu t'agradat???
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
limdor
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 12, 2004 7:00 am
Ubicació: Un poblet tranquil vora Banyoles
Contacta:

Entrada Autor: limdor »

Jo no me l'he llegit però me l'ha recomenat molta gent igual k el Codi da Vinci. Per aquells que us agradin les matemàtiques us recomano "L'Enigma de Fermat". Tb em va agradar molt "Psicopatologia de la Vida Quotidiana" de Sigmund Freud. I per la gent k estigui fent filosofia per força i no li agradi gens li recomant "Perquè Filosofia?" de Rubert de Ventós.
Quan acabi la carrera m'hauré tornat boig i sinó serà pq ja ho estava.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

illuminati ha escrit: A tu t'agradat???
Ewnca rno l'eh pogut començar, ara estic llegint Dani Ferrer!!

Recomeno Ei on s'ah ficat el meu país! ! destapa alguns escàndols que l'haucent s'hauria de moure! es un llibre un pèl depriment! :graduate:

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Entrada Autor: lanark »

Jo m'he llegit els pilars de la terra i em va agradar molt. La veritat és que tot el tema de la construcció de la catedral només és l'escenari on ocorre la trama. Té de tot i està prou bé. Hi ha moltes històries que es mesclen entre sí i, en realitat, de la construcció de la catedral és del que menys es parla.
D'altres llibres te'n recomanaria uns quants: la saga del capitán Alatriste; "Júlia", d'Isabel Clara-Simó; "La voz dormida", encara que tinga alguna errata que altra, de Dulce Chacón; qualsevol d'Allende; i no sé que més...
M'han recomanat fa poc "Matando dinosaurios con tirachinas" (ara no sé si és això o "cazando dinosaurios..."). No l'he llegit encara, però m'han dit que és una menjadura de bola total. Ja vos contaré quan l'agafe per banda.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jo us recomano "L'ombra del Vent" de Carlos Ruiz Zafon, també estàn molt bé "el codi da vinci" i "angels i dimonis" tots dos del Dan Brown, "el curios incident del gos a mitjanit" de...no recordo l'autor, "la noia de la perla" de tracy Chevalier..."camps de maduixes" de jordi sierra Fabra, "donde el corazon t lleve" (aket s una mik filosofic pero s mol xulu)...i jo k se...si algu n vol mes k m'avis, per cert a mi "el mecanoscrit del segon origen" m va agradar pero tmpok entusiasmar e! jeje

Respon