"Per tots ells..." Vídeo In Memoriam

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

"Per tots ells..." Vídeo In Memoriam

Entrada Autor: Costa »

L'altre dia fent coses que no hauria de fer quan hi ha deures, exàmens i coses varies vaig estar mirant vídeos pel youtube, total que anar mirant anar mirant vaig trobar aquest vídeo:



És una commemoració per tots els que han caigut durant la guerra (ja aviso ara, el Cedric no surt)

No sé si em va pillar sensiblera o què... però jo vaig plorar.
I sé d'una altre persona que també va plorar... però no dic qui és no sigui que s'enfadi xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

OOOOh! es super maco aquest video!

jo no he plorat però de què m'ha anat... T___T


pobre Fred T___T


la cançó m'agrada, però potser és massa llarg en conjunt... :mrgreen:

El millor és el tros de dobby, el fred i el pau parra T_____T

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo també em vaig dedicar un dia a mirar videos d'aquests d'homenatge als morts d'HP i vaig acabar plorant, però amb el que has penjat tu no, surt massa la (patètica) mort d'en Sirius a la cinquena peli i més que plorar em fa riure xD

Va, en poso algun jo també :P








Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

siiiiiiiiii tinc els ulls negats de llàgrimes!!!!!!!!!!!!!!!!

Sobra una mika d'en sirius o falta una mica dels altres però està molt bé, la música molt adequada... :cry: :cry: :cry: :cry:

Nkara no me ne rekuperat!!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Pensava que no s'havia obert tema i com que no podia ser l'havia obert jo ara mateix, dishhh m'estic acargolant per moments!

En fi, sí, la persona que estava per terra al minut i 20 segons i va haver de parar el vídeo és la Getta... aghhh cargol mongola no em facis aquestes coseees T__T
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: "Per tots ells..." Vídeo In Memoriam

Entrada Autor: Lena »

Costa ha escrit:L'altre dia fent coses que no hauria de fer quan hi ha deures, exàmens i coses varies vaig estar mirant vídeos pel youtube, total que anar mirant anar mirant vaig trobar aquest vídeo:

http://youtube.com/watch?v=uZQhvFi7mSI[/youtube]

És una commemoració per tots els que han caigut durant la guerra (ja aviso ara, el Cedric no surt)

No sé si em va pillar sensiblera o què... però jo vaig plorar.
I sé d'una altre persona que també va plorar... però no dic qui és no sigui que s'enfadi xD
Avui sí que he plorat amb aquest T___T amb el Fred, quan falten 2' perquè s'acabi

que patètic :|

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Oh, quins vídeos més bonics i tendres!!! Però de tots els que heu deixat, el que més llástima m'ha donat i més m'ha agradat a sigut el de "Per tots ells..." que ha deixat Costa. No he arribat a plorar, però quasi!!! Es tan bonic com recorden a tots els caiguts de la lluita contra en Voldemort...Si bé es veritat que és un error no haver-hi inclòs a en Cedric a la llista. A més a més, la cançó es bastant apropiada ja que és molt trista (i llarga).

I després el que més m'ha agradat ha sigut el primer vídeo que ha deixat en Padfoot...M'encanten aquest tipus de vídeos!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
HAS
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: ds. set. 22, 2007 8:38 pm
Ubicació: veient el mon des d'un llibre

Entrada Autor: HAS »

Que trist, jo també e plorat al recordar com aquests personatges, ja que amb la música, que esta molt be per cert, m'ha vingut al cap com es van morir i no e pogut fer res per no plorar :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Pero en general m'ha agradat l'omenatge que l'hi han fet
El senyor i la senyora Dursley, del carrer Privet número quatre, estaven molt orgullosos de poder dir que eren gent perfectament normal, gràcies a Déu.

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

La mort d'en Pau no la tenia gaire present.

Suposo que plorareu més si enlloc de veure aquestes imatges veieu les morts a la 7a.

No sé perquè però de tots el qui m'ha inspirat més pensa és en Remus.

Com podreu deduir pel meu nom era un dels pro Dumbledore però ja era gran i tenia assumida la seva mort i en Remus... No ho sé el vaig apreciar massa al 3r potser. QUan va dir que seria pare i que en harry seria el padrí del seu fill es va sentenciar.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

APWBD ha escrit: Suposo que plorareu més si enlloc de veure aquestes imatges veieu les morts a la 7a.
Ho dubto moltíssim.
Estic completament segura que a les pel·lícules m'esguerraran totes aquestes morts. Mirar aquestes imatges, una rere l'altra, amb aquesta música de fons... simplement em recorda els personatges dels llibres, el que han viscut i la seva mort. Em fa plorar tal i com m'ho imagino jo, no com en Sirius s'evapora xDDD
SEMPRE ACLEE!

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo vaig veure el vídeo fa uns dies i vaig plorar amb el vídeo que ha posat la Costa. Sobretot em va fer pena el Dobby, però n' hi va haver d' altres que també me'n van fer bastanta...

Si jo ploro a la setena pel·lícula segurament serà perquè sabré que ja no quedarà res de Harry Potter nou per veure o llegir (depén de quan surti l' enciclopèdia, però bé...), encara que no descarto plorar per els morts, també xD

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

Suposo que la mort d'en Llupin la dramatitzaran força i faran un gran recordarori mentre en Harry es dirigeix a la seva mort.

Després ja tot serà prepotència per part del jove Potter envers el Senyor de les Forces del Mal.

L'epíleg serà força patètic, jo crec.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Getta91 ha escrit:
APWBD ha escrit: Suposo que plorareu més si enlloc de veure aquestes imatges veieu les morts a la 7a.
Ho dubto moltíssim.
Estic completament segura que a les pel·lícules m'esguerraran totes aquestes morts. Mirar aquestes imatges, una rere l'altra, amb aquesta música de fons... simplement em recorda els personatges dels llibres, el que han viscut i la seva mort. Em fa plorar tal i com m'ho imagino jo, no com en Sirius s'evapora xDDD
És que com es va morir el Siríus era bastant patètic, quan surt akella mena de fum de l'arc... :|

Jo tamb crec que quan t'ho imagines o mires un video així farà més pena que amb la pel·lícula

APWBD ha escrit:L'epíleg serà força patètic, jo crec.
Si ja ho era al llibre, al la peli seguríssim :lol:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

APWBD ha escrit:L'epíleg serà força patètic, jo crec.
Uala, no hi havia pensat... el meravellós epíleg!

I en pel·lícula desastrosa!
(Si destrossen una cosa com la mort d'en Sirius, com quedarà això?)

Ai mare, no sabré si riure o plorar de la pena que pot fer la patètica escena :lol:
SEMPRE ACLEE!

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

mentre no cometin l'estupidesa de rodar-lo amb els mateixos actors maquillats perquè semblin més vells...


Però d'altra banda sobtarà potser el fet que els que ja coneixíem siguin interpretats per altres actors.

Bloquejat