El DVD

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

El DVD

Entrada Autor: BeTu »

Bueno, potser es algo aviat, ja que surt pel Novembre en anglès (rumors), però tinc ganes de que surti, i tinc ganes de tenir toooooooots els llibres i toooootes les pelis a casa meva xD I com que estic impacient, doncs així passo el mono :P

Com penseu que serà respecte a idiomes? Inclouran el Català per el DVD? O sigui, Anglès, Castellà i Català en el mateix, com en el tercer.

Si fan versió 2 discs (que segur) creieu que inclouran MOLTES escenes noves? I a poder ser importants... Perquè en la majoria de DVD de HP solen venir unes 9 escenes, però recordo que a la segona venien 19, així que crec que aquí ja podrien prendre exemple... Hi ha moltes coses que es troben a faltar...

I per últim, quan han tardat tots els DVD de HP a sortir al mercat respecte a la data de llançament al cine?? Ho pregunto per fer-me una idea.

Bueno, ja sabeu, qualsevol cosa del DVD aquí :wink:
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Jo també tinc ganes que surti el DVD :lol:

Digueu-me estrany però jo vull que surti una edició en català i una altre en castellà. Bàsicament perquè així comprarem Harry Potter i l' Orde del fènix, en comptes de la Orden del fénix, i també perquè, i espero que sigui igual, el DVD de la cambra secreta en català és diferent als normals (és d' aquells que no van en la típica capsa de DVD, sinó que s' obren i acostumen a tenir alguna informació [o característiques del disc u i dos i capítols, en aquest cas]) en una espècia de "pàgines" de cartró (ara no sé com definir-ho perquè s' entengui :lol: xD)

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs es veu que al Regne Unit sortirà a la venda el 12 de novembre.
A partir d'aquí, no crec que tardin molt més a treure'l en castellà (i català si ho fan, que no sé jo). Suposo que com a molt tard el tindrem com a regal de Nadal :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs parlant de rumors sobre el DVD, ja hi ha una llista de les possibles escenes eliminades que hi sortiran, i sembla ser que serà un total d'uns 10 minuts més de peli (ui que llarga :roll: xD)

I les escenes seran les següents:

00:02:31:17 ("TRELAWNEY EATING")
00:00:13:08 ("NEVILLE SPEAKS UP FOR HARRY")
00:00:26:02 ("STEADY CAM AROUND")
00:02:46:18 ("UMBRIDGE QUESTIONS TRELAWNEY")
00:00:17:21 ("MALFOY CRABBE AND GOYLE BULLY A STUDENT")
00:00:21:06 ("FILCH BLOWS ON UMBRIDGE'S HAIR")
00:01:47:14 ("HARRY HERMIONE AND UMBRIDGE - EXTENDED")
00:00:37:22 ("HARRY ENTERS")
00:01:07:23 ("HARRY AND RON PACKING")

Total, que si és veritat, em semblarà molt trist...afegir escenes de la Trelawney menjant i no afegir res a la mini xerrada Dumbledore-Harry sobre la profecia :roll:

I pel que fa a les portades sembla que podrien ser aquestes:

Imatge

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

A qualsevol cosa li diuen versió extesa... En comparació, la d'ESDA és tota una enciclopèdia.

Boca de Sàuron... "Fin de las negociaciones". Requiescat In Pace :alien:

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

De la versió extesa ja veig que no en podem esperar gran cosa :?

És impressió meva o les portades del DVD s' assemblen moltíssim a les del calze de foc? :roll: :o Però, obviament, amb les imatges de l' Orde del fènix...

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Ja veig que al final han agafat aquesta imatge de portada... Normalment posen la imatge que va sortir en el cartell del cine, però a mi aquell pòster com a portada no m'hi pega i vaig pensar en aquest xD De fet, digueu-me boig, però a mi em van passar la peli (en versió pirata, és clar) i vaig estar buscant caràtules (com a mi m'agrada tenir lo de HP al complert, amb aquesta peli no em conformo amb una capseta de CD's xD), i vaig trobar-ne una que estava bé, i no se perquè em va donar la impressió que la portada realment seria així, no sé, quedava més bé xD I jo, com a bon friki, vaig traduir-la al castellà per imprimir-la a una mena de Ciber que jo vaig, i aquí teniu el resultat de la meva caràtula xD (La redueixo perquè era moolt gran xD): aquí

Per cert, us heu fixat que al darrere sempre posen al Harry volant?

1 - Harry en el Quidditch.
2 - Harry i Ron en el cotxe.
3 - Harry volant amb en Becbrau.
4 - Harry volant amb l'escombra (fugint del drac xD un altre volador).
5 - Harry volant amb l'escombra per Londres xD

Ara ens podem fer una idea de com seran els DVD per darrere de la sisena i setena pel·lícula xD.

I per últim, així, per una curiositat tonta xD Us heu adonat que la lletra "Lumos" del títol de HP 5 és una mica diferent a les altres? (O sigui, compareu les "Y" dels altres logos amb aquest, o la "F" de "Foc" amb la "F" de "Fènix", perquè ho canvien?) Una mica tonto estic avui, sí, soc molt observador xD :P

P.D: Cal dir, que no han estat gaire originals... L'han fet tot a l'estil del quart DVD i la portada... Em recorda molt a la del Pres!! Sí, una mena de circumferència de fons, en Harry davant de tot, i en Ron i l'Hermione al costat... A més, l'Hermione a quedat igual!!!!! Només canvia de costat!! La mateixa posició, la mateixa cara... Però aquí amb més mala llet -.-'

P.D 2: Meitantei_Guille, jo tinc els dos primers DVD com els demés xD Els vaig comprar fa poc, perquè els tenia en VHS, i fa pocs se'm va espatllar l'últim que quedava a casa, així que fa un parell de setmanes vaig anar a comprar-los i són com els altres, el deuen haver rellençat :roll:... Lo que no m'agrada, és una mini-cosa, però que no suporto... i és que la foto d'en Harry posant "Primer Any" i "Segon Any" està a baix del DVD xDDD Al tenir els DVD en lateral es veu raro xD Però això és lo de menys.
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Tan poques escenes eliminades i a sobre aquesteees?? O.O

A veure si ho he entès bé perquè potser el meu anglès està malament...xD Possa "Trelawney menjant"?? 8O És a dir no possen res de la profecia i possen a la Trelaweney menjant? xD

Per cert espero que "Harry enters" sigui l'escena del record més trist de l'Snape, no? Què creieu?
Perquè a veure n'hi han d'haver més escenes d'això perquè a la pel·lícula ni tan sols surt la Lily i a internet hi ha una foto de la seva escena...

Creieu que és aquesta? O és una altra que no sé traduir bé?

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

BeTu ha escrit:P.D 2: Meitantei_Guille, jo tinc els dos primers DVD com els demés xD Els vaig comprar fa poc, perquè els tenia en VHS, i fa pocs se'm va espatllar l'últim que quedava a casa, així que fa un parell de setmanes vaig anar a comprar-los i són com els altres, el deuen haver rellençat :roll:... Lo que no m'agrada, és una mini-cosa, però que no suporto... i és que la foto d'en Harry posant "Primer Any" i "Segon Any" està a baix del DVD xDDD Al tenir els DVD en lateral es veu raro xD Però això és lo de menys.
Jo tinc l' edició en castellà i l' edició en català, però aquesta última és diferent, perquè ho pogueu veure, és així i així :wink:

És veritat, que primer i segon any estiguin a baix queda força malament, ja que els altres estan a dalt. La veritat és que no m' havia donat compte, però és veritat que sempre surten volant a la part de darrere. :o

Jo també crec que Harry enters han de ser el pensaments de l' Snape. :P

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:A veure si ho he entès bé perquè potser el meu anglès està malament...xD Possa "Trelawney menjant"?? 8O És a dir no possen res de la profecia i possen a la Trelaweney menjant? xD
Déu meu, jo també ho he entès així però perquè han posat el nom de les escenes en un dialecte inexistent.
En realitat no vol dir la Trelawney menjant sinó la xerrada d'en Dumbledore i en Harry perquè si no farem un ED d'HpCati els anirem a picar xD
Segur que ho hem entès malament! xDDD

(Mare meva... on hem arribat a parar!:roll:)
SEMPRE ACLEE!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Meitantei_Guille ha escrit:
BeTu ha escrit:P.D 2: Meitantei_Guille, jo tinc els dos primers DVD com els demés xD Els vaig comprar fa poc, perquè els tenia en VHS, i fa pocs se'm va espatllar l'últim que quedava a casa, així que fa un parell de setmanes vaig anar a comprar-los i són com els altres, el deuen haver rellençat :roll:... Lo que no m'agrada, és una mini-cosa, però que no suporto... i és que la foto d'en Harry posant "Primer Any" i "Segon Any" està a baix del DVD xDDD Al tenir els DVD en lateral es veu raro xD Però això és lo de menys.
Jo tinc l' edició en castellà i l' edició en català, però aquesta última és diferent, perquè ho pogueu veure, és així i així :wink:

És veritat, que primer i segon any estiguin a baix queda força malament, ja que els altres estan a dalt. La veritat és que no m' havia donat compte, però és veritat que sempre surten volant a la part de darrere. :o

Jo també crec que Harry enters han de ser el pensaments de l' Snape. :P
Bueno xD Acabem el tema de les primeres pelis que això és per a la cinquena :roll:... Els que tu tens (que ja m'ho suposava que eren així) em sembla que son dels primers que van sortir, un amic meu també els té així (però en castellà) i, personalment, no m'agraden gens. Els que jo tinc (també en castellà) deuen ser edicions noves o algo (dels 2 primers DVD no sé gaire, jo encara anava amb l'VHS, així que potser m'equivoco), perquè son diferents i repeteixo que me'ls vaig comprar fa 2 setmanes.

Aquí i aquí estan els que jo tinc, perquè veieu com són (Odio que la foto estigui abaix >.<).

EDITAT: a la pàgina que ha posat la Padfoot (themovieinformer.com) han posat una altra notícia dels DVD de Harry Potter, però parlen de la versió chunga HD DVD o BlueRay no se què xD jo ja em conformo amb el DVD normal de tota la vida xD I bueno, també sobre el Pack de 5 pel·lícules. Aquí ho deixo :wink:.

EDITAT 2: xD Mireu això:

Imatge

(Suposo que es el full que ve a l'interior del DVD... potser no xD)

Imatge

Aquesta amb URL perquè és massa gran. S'hi veu la suposada caratula brasilenya.

Quina serà la caratula de debò??? Aquí la tenen diferent... una es Brasilenya i l'altre angles és clar xD.

EDITAT 3: Amb tent editat segur que ningú em llegeix xD Sóc l'home de les caràtules xDD

Vueno, aquí la edició Alemanya, però es falsa, segurísim perquè la foto del lateral no es la mateixa que la del pòster, i perquè el logo està bastan petit i descentrat :roll: xD (Clickant es veu més gran).

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Wow!! Com mola!!! Que bé que tinguem el DVD tan próxim!!! Vegem, sé que encara falta una miqueta per a que arribi novembre, però tres mesos és relativament poquet!!! Espero que la distribuïdora espanyola/catalana de Warner Bros no tardi gaire a anunciar la data de llançament i la caràtula oficial que tindrem i la vericitat dels extres!!! De totes les portades que ha deixat la BeTu, la que més m'agrada és la que tindrà Alemanya, perquè aquest és el meu pòster preferit de l'Ordre!!!

El primer que faré quan tingui el DVD a les meves mans será (com sempre) veure les escenes eliminades!!! Em donen tanta curiositat...I duren 10 minuts!!! Ja les podrien haver-hi inclòs a la pel·lícula!!! També em miraré els documentals de "Cóm es va fer...", que sempre són interessants....I cóm és comprensible, em miraré de nou la pròpia peli!!! Que això últim ho estic desitjant desde l'última vagada que la vaig mirar al cinema...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Vaya merda :evil: Ja sé perquè han canviat la lletra "Lumos" del logo (compareu-la amb els altres logos), i és tot culpa de Yahoo :x Almenys han aconseguit una lletra semblant per posar...

Es veu, que Yahoo fa servir una lletra un tant semblant a la "Lumos":

Imatge
Imatge

i jo, buscant coses pel google he trobat això, i un dels comentaris diu que es veu que Yahoo l'ha comprat per ells i HP no la pot usar.
Supongo que es la misma fuente y que yahoo la compraria sin exclusividad de uso y ahora ya no se lo permiten pero tampoco quieren cambiar. Robarla de webs con todas las tipografias de las marcas, como esa tan famosa, no creo que sea posible en un diseño para Harry Potter, si es un robo el que lo ha hecho es tonto.
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Ei, ja hi ha data de llançament de la pel·lícula, i és l' 11 de desembre :o Sembla que ens haurem d' esperar bastant per tenir la pel·lícula i serem dels últims països en tenir-la :roll:

Ho he trobat a redflu :P

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Meitantei_Guille ha escrit:Ei, ja hi ha data de llançament de la pel·lícula, i és l' 11 de desembre :o Sembla que ens haurem d' esperar bastant per tenir la pel·lícula i serem dels últims països en tenir-la :roll:
Doncs t'agradará saber que no serà així, Meitantei_Guille. El llançament per al DVD de "Harry Potter i l'Ordre del Fènix" està programat per al 4 de desembre a Espanya (i soposo que també a Catalunya), una setmana abans que altres països com EE.UU o Regne Unit. En un principi el DVD sortiria al novembre, pero es veu que la Warner ha canviat la data de sortida del DVD i l'ha retrasat un mes perquè han considerat que novembre era massa aviat.

També s'han confirmat nous extres per a l'Edició Especial de 2 discs a part dels que van ser esmentats anteriorment:

- Escenes mai vistes abans. 17 minuts de material nou.
- Documental de A&E.
- Seguint a la Tonks. Un especial amb l'actriu Natalia Tena per tot el set de la pel·lícula.
- Darrere de les càmeres i com es van realitzar algunes escenes.
- Jocs i diversió. El productor i l'editor et mostraran com editen una pel·lícula per a què es vegi més emocionant.

Carátula DVD espanyola 1 disc:

Imatge

Carátula DVD espanyola 2 discs:

Imatge
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2007 11:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat