El famós mirall

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

El famós mirall

Entrada Autor: Costa »

El mirall del cinquè llibre que el Sirius li va donar al Harry per Nadal, com va dir la Rowling, ha tornat a sortir, però quan vaig saber perquè s'utilitzava em vaig quedar una mica dish. (una mica bastant)

Reaccions a part, després d'estar reflexionant i fer reposar el llibre... he caigut en una cosa... si l'altre mirall el tenia el Sirius... i va caure a través del vel... com és que ara el tenia el germà del Dumbledore? :?

El Dumbledore havia aconseguit el mirall? El Sirius li havia donat per alguna raó? Llavors... com és que el tenia el germà del Dumbledore? (té un nom raro i no me'n recordo com s'escriu xD) El Dumbledore li havia donat? Però... se suposava que estaven enfadats per lo de la seva germana no? :?

Diria que al llibre no ho explica...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ho dic de memòria i no sé si m'ho invento ara, però diria que el Sírius no duia el mirall quan va morir, el va arreplegar el Mundungus, qui el va vendre a l'Aberforth (espero haver-lo escrit bé :mrgreen: ).

Doncs això és que el migrecordo, però ara no n'estic segur :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Síí, ho explica al llibre...(o no sé si també a alguna de les pregunets de la Rowling)...
És el que ha dit l'HPConan:

En Sírius s'ho va deixar a casa, ho va robar en Mundungus (d'entre tot el que va robar) i el dia que en Harry se'l troba amb les copes a Hogsmeade era el dia que se l'havia venut a l'Ab Dumbledore (per no equivocar-me en el nom l'acorto), que segons recordo, va esbrinar què era el mirall gràcies al Dumbledore (Albus), crec...O això em sona.... :?

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

ara potser canvio una mica de tema. però crec que el miralla torna a funcionar gràcies a la sang del tall k es fa en harry.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Enlloc diu (ni s'insinua pas) que la sang d'en Harry i tingui res a veure...

Com ja s'ha dit més amunt l'Aberforth va comprar el mirall a en Mundungus (que obviàment el va robar de la plaça Grimmauld amb un munt de coses més) i en Dumbledore (l'Albus) li va explicar exactament què era, i l'ha estat fent servir tot l'any per anar seguint en Harry i ajudar-lo de tan en tan...
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 10, 2007 7:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Ah... vale... pos si que he estat atenta llegint, sí... :lol:

Merci per l'explicació Marc, LunaBlack_Lovegood i Meri! :mrgreen:

Ja veig que m'hauré de tornar a llegir el llibre xDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Bloquejat