Enquesta "El favorit"

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
peke_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:39 pm

Re: Enquesta "El favorit"

Entrada Autor: peke_potter »

SIRIUS EL MILLO!! aixx e sirius trobu k esel mill personatge de harry potter, tan qua es gran cm kuan es al 5è curs!!
vaig plurar i tot kua vaig legir quan es moria :cry:
tot i que trovo que el ron tambè és un bon personatge, ja que fa molta gràcia i diu cada cosa...
SIRIUS!!!!!!! :wink:
[/b]

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Que fort... digueu-m'he burru però encara no havia dit res aquí... i mira que sempre el veia, però pensava que ja hi havia dit la meva... pot ser? xD

Bé, de tota manera diré que el meu personatge preferit per damunt de tots és en Quissoooooooo... xD Padfoot never dies! Com vaig plorar el dia que vaig llegir la seva mort... al cine ja serà brutal xD

A part d'en Sírius he de dir que en Dumbledore em sembla un personatge molt bo... és el típic vell que sembla boig però que ho té tot ben muntat, encara que l'ha cagat bastant també...

Si hagués de fer una llista doncs seria més o menys així:

- Sírius Black
- Albus Dumbledore
- Minerva McGonagall (sobretot a les pelis :P)
- Severus Snape (deu ser per la seva indefinició, de moment)
- Rita Skeeter (brutal xD)
i clar, en Harry, però el dels llibres... a les pelis el veig més gilipolles xD

i molts altres pq en Hagrid és molt entranyable... la Ginny per el seu caràcter... suposo que cadascú té el seu factro X jjajajajaja

PS: peke_potter... el teu post, entre el color i les abreviatures m'ha costat molt de llegir... U_U
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
sirius_nuria16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 12:33 am

Re: Enquesta "El favorit"

Entrada Autor: sirius_nuria16 »

peke_potter ha escrit:SIRIUS EL MILLO!! aixx e sirius trobu k esel mill personatge de harry potter, tan qua es gran cm kuan es al 5è curs!!
vaig plurar i tot kua vaig legir quan es moria :cry:
tot i que trovo que el ron tambè és un bon personatge, ja que fa molta gràcia i diu cada cosa...
SIRIUS!!!!!!! :wink:
[/b]
Aquest és el meu primer post...i com no havia d'estar dedicat a en SÍRIUS que com indica el meu nom, és el meu personatges preferit...és que és, és, és...EL MILLOR :oops: !

Reclamo que ressuciti o que almenys s'expliqui la seva sobtada mort o es parli més de la seva joventut (m'encanta quan expliquen coses de la generació del James i aquests :) ).

Doncs això m'encanta el Sírius, tan impulsiu, tan rebel, tan "dolent", tan...en fi, no cal que continuï tots sabem com és en Sírius Black ^^!

Penso que a la pel·lícula no l'han fet sortir prou i que a més, la mort, estpa molt mal representada :(

En fi, un vot pel Lladruc, el millor personatge, amb diferència, de Harry Potter :)
"Va semblar que en Sírius trigués una eternitat a desplomar-se: va doblegar el cos enrere amb elegància, com si fes el pont, i va caure d'esquena darrere la cortina esparracada que penjava de l'arc de pedra..."

Avatar de l’usuari
giinny[!]
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 2:48 pm
Ubicació: vvA de bLLpxX*

La Giinny

Entrada Autor: giinny[!] »

Doncs a mi nose perquè el meu personatge preferit és la Ginny. Potser ara encara m'agrada més perquè va surtir amb en Harry però llàstima que talléssin tan aviat... Segur que si en Harry surt viu del pròxim llibre tornaran a estar junts.. o això espero! :)

Petoons gent, :P

cuideu-vos! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Els meus preferits són els bessons weasley, perquè m'encanten les seves sortides, les seves bromes i el seu bon humor =p
Però no són els únics, evidentment.
També m'agraden moltissim el trio la-la-lá ( xD ), en Sírius (per què s'havia de morir..), la Ginny(rebeldee xD), la Nimfadora, en Hagrid, en Neville (pobret i alegret), la Luna (tot i que està una mica boja)...
I dels dolents doncs... en Draco (té el seu punt sentimental quan es posa a plorar... ara que és un pippipiip, per no dir una altre cosa) i l'Snape (si és dels dolents; un altre pippipiiip)

Segur que m'en deixo algun; què hi farem
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

El meu preferit és sens dubte la Umbridge, perquè té una cara que se la trepitja i mentres llegia em posava a riure amb ella.Un altre que també m'agrada molt és el Dumby, que em va fer molta llàstima quan es va morir.I la Skeeter també.
Llista del meus preferits:
1.-Umbridge
2.-Dumbledore
3.-Rita Skeeter
4.-Sirius
5.-Luna
:mrgreen:
UNEIX-TE AL ACLEE

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

el meu....SEVERUS SNAPE
el motiu s sensill, la manera de putejar al potter i lo be que pegue les clatellades a les pelis.
xD

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Ei!!!!!!!!!!

Pos per mi el millor es el Ron, és el noi que va de chulo i no en rasca ni una, a més està lokito per l'Hermy i axiò li fa guanyar punts perquè així mantenim al Harry lliure jajajajajajajajajaja

No ara en seriu, crec que el Sirius i l'Ull-foll eren també molt bons personatges, weno l'Ull-foll encara ho és....però el Sírius....... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

1-Ron Weatherby, ai no, Weasley :mrgreen:
2-Sirius Black :cry:
3-Ull-Foll Murri 8)
4-Bessons, són un pack, no es poden separar :wink:
5-Umbridge, ho sento, però la tensió que m'ha fet passar aquesta dona no s'oblida agggrgrgrgrggrgrgr :evil: :lol:

Wenu!!
DEW!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

PD: el Harry també és dels prefes però no el posu perquè ia se sap........o....................................perquè em fa pal............. :wink: :P

jijijijijijij
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Luna Lovegood... Per a mi és genial, diu el que pensa i no pensa el que diu. No em parec a ella ,però m'agradaria,sobretot per eixa serenitat que té.... Encara que em pareix que no molta gent comparteix la meua opinió... Per altra banda,està Hermione, que té resposta per tot i no se li'n escapa ni mitja, també m'agrada moltíssim,pero la trobe un pèl... sosa. :wink:
Si tinguera que opinar sobre adults...Lupin i Lily,encara que no estiga viva... :( , sobretot quan apareix intentant defensar Snape... senzillament genial :wink:

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

el meu personatje preferit es la nimfadora tonk's apart també magraden els bessons, el ron, l'hermione, en sirius, la mc gonagall i l'snape



_________________________________

Visca Obrint Pas!

Avatar de l’usuari
Sdaraniel
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 04, 2007 8:20 pm
Rang: Nena innocent
Ubicació: Fins ara Betlan, però ara ja BARCELONA
Contacta:

Entrada Autor: Sdaraniel »

Doncs el meu personatge preferit... l'Snape, no sé m'agrada com ha mantingut la intriga de si és bó o dolent i com es resol a l'últim llibre.
També adoro els bessons Weasley, oh són fantàstics amb les seves bromes, sempre contents, depreocupats. Són fantàstics.
Aquí el meu rànquing:

Snape
Bessons WEasley
Luna
Draco Malfoy
Harry, Ron i Hermione (no em decideixo)

EDITO: el Harry, ron i Hermione per davant del Draco? noooo
Sdaraniel l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2007 1:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"Un conte de fades"

Sdage65: (Ge65 i jo)
"L'esperat final" ENS DIRAN PAGESOS, ENS DIRAN CAMPEROLS, PERÒ MAI FILLS DE P... PERQUÈ NO SOM ESPANYOLS

http://semqhpc.foroespana.com/index.htm

Avatar de l’usuari
sirius_nuria16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 12:33 am

Entrada Autor: sirius_nuria16 »

Doncs el meu ordre és:

1. Sírius Black :oops:
2. Bessons Weasley :mrgreen:
3. James Potter (m'encanten tots els de la generació del pare del Harry ^^)
4. Ginny :)
5. Llopin

:wink:
"Va semblar que en Sírius trigués una eternitat a desplomar-se: va doblegar el cos enrere amb elegància, com si fes el pont, i va caure d'esquena darrere la cortina esparracada que penjava de l'arc de pedra..."

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Entrada Autor: Tanit »

Carai! No m'esperava que el Sirius arrasés d'aquesta manera...!
Per mi també és dels millors i a més m'encanta com l'interpreta el Gary Oldman i la caracterització que li fan, tatuatges, barba....està indescriptiblement atractiu!!! Té aquell no sé que dels rebels, dels "chicos malos"...

Ara, segurament el que desperta més tendresa en ell, és la relació que té amb el Harry, quan a la cinquena peli s'abraçen per primer cop...snif...! :boohoo: O la reacció del Harry quan ell es mor....No tinc paraules.

Segurament després aniria la familia Weaseley, començant pel Ron i la Ginny i sense comptar el Percy (ooh quina raaabia de tio!!!)

De totes maneres el Harry sempre serà l'especial entre els especials, per descomptat!

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Ummm...S'ha de dir nomès un personatge?? És que jo en tinc uns quants personatges preferits...Bé, els diré tots tan si voleu com sí no!!! Realment simpatitzo amb molts personatges d'aquesta saga, però suposo que si he de fer una selecció dels que més m'agraden e interessen llavors serian els que anomenaré a continuació i en ordre de preferència:

- Harry Potter: Sempre m'he identificat amb ell i li tinc molt d'afecte.
- Ron Weasley: L'adoro i m'agrada molt la seva personalitat devastadora.
- Albus Dumbledore: El considero molt entranyable...I té una ment prodigiosa!!!
- Hermione Granger: Intel·ligència + bellesa= perfecció absoluta!! Tot el que vol qualsevol noia!!
- Sirius Black: L'admiro moltísim perquè era un exemple de superació personal.
- Ginny Weasley: És tan romántica com jo...I sempre ha estimat a en Harry!!!
- Voldemort: Encara que és el dolent, em sembla un personatge molt interessant...
- Severus Snape: És genial i extremadament lleial i valent. El seu sercasme em fa riure!!!
- James Potter: És el meu xicot ideal...Per a mi és simplement irresistible!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Enquesta "El favorit"

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

en ron weasley ,en james potter i en sirius black... bueno i els bessons :riure:
ginny_weasley_potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 01, 2008 8:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Bloquejat