Spoilers? - Titols dels capítols i possible final?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Jo m'he pogut descarregar totes les imatges escanejades (o, més ben dit, fotografiades amb una càmera digital) del 7è llibre, sencer, versió nord-americana, amb imatges de la Mary GrandPré a tots els capítols, i us puc assegurar que és l'original.

Només m'he llegit el primer capítol, i és 100% J.K.R.

Ara bé, la qualitat de les fotografies/scans deixa molt que desitjar. Esperaré a dissabte per llegir la resta.

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Aulin ha escrit:Jo m'he pogut descarregar totes les imatges escanejades (o, més ben dit, fotografiades amb una càmera digital) del 7è llibre, sencer, versió nord-americana, amb imatges de la Mary GrandPré a tots els capítols, i us puc assegurar que és l'original.

Només m'he llegit el primer capítol, i és 100% J.K.R.

Ara bé, la qualitat de les fotografies/scans deixa molt que desitjar. Esperaré a dissabte per llegir la resta.
Ostres...

Ja no sé què creure... Una part de mi em diu que ha de ser l'autèntic, més que res perquè són massa coses que han aconseguit per ser només una 'còpia'. Però per altra banda penso que si havien pres tantes mesures de seguretat, això ha de ser un engany...

Bé, no ho sé... Haurem d'esperar dos dies encara! I això es fa mooooolt llarg i amb notícies com aquestes encara més, perquè augmenten les ganes de llegir.

I bé, com ja he dit, si és l'original, no m 'agrada gaire el que ha fet... N'esperava molt més, sincerament!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

:estefi:
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 6:28 pm
Nom: Estefania
Ubicació: Al meu món^^

Entrada Autor: :estefi: »

Realment, si tan segur n'estàs... Buff... No ho sé... Em passa com la Lis... xD.. És possible que amb el meu anglès hagi entès alguna cosa que no és... Jo vaig fer-li una ullada, però res incissiu... I la veritat... És que m'esperava més... En tot cas, si fos el llibre no vull fer cap judici sense haver-lo llegit sencer... Me'l llegiré i després jutjaré...


Acabo de parlar per msn amb una coneguda, dic coneguda perquè no recordo haver parlat mai amb ella... :roll: El cas és que al nick deia clarament: ''Leyendo HP and dealthy...'' I li he preguntat si creia que era el llibre... I m'ha respost... (tambores....) :boohoo: Que... (més timbals....) :boohoo: que no :mrgreen: ... De totes maneres, fins que no tinguem el llibre a les mans no ho sabrem... En el meu cas, penso deixar de costat aquesta estranya mania o tic de fullejar i llegir l'última frase, paraula o paràgraf del llibre... En fi... Espero que no sigui l'original i que en tot cas haguem de... felicitar? al autor del posible fals llibre pel bon treball...

Ho sé estic entestada de que no pot ser-ho :P No m'ho vull creure, per mi l'únic llibre que existeix és el que em compraré dissabte... Per cert, diuen que no obriran les botigues a les 0:00 per evitar vendes il.legals...

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Quan em van dir que s'havia filtrat el llibre a internet no m'ho vaig creure, però després de mirar les fotus... estan molt ben fetes, massa, espero que sigui mentida, xk si no em sentire estafat, tant temps esperant per que un llestet el filtri! :@

Les imatges semblen molt reals.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home jo m'ho he descarregat... :oops: :oops: Si, ho confesso...
I crec que si que és...u_u

Si no ho fos, ho haurien desmentit, i els dibuixos i tot...El principi igual....
I la veritat, jo també (el que he llegit del primer capítol) ho veig estil Rowling...No se....

També he de dir que només he mirat això, no els links de la primera pàgina, perquè com que deien q eren spoilers del final...Però els títols dels capítols i el principi, que és el que he vist, crec que ho són....u_u

:estefi:
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 6:28 pm
Nom: Estefania
Ubicació: Al meu món^^

Entrada Autor: :estefi: »

Home, és possible que sigui, sí... Però no ho sé... Les imatges com a tals, semblen molt reals, però bé... No sé si ho he dit abans, però per mi de llibre només hi haurà un, i és el que es posa a la venda el dia 21... Tot així, espero que no ho siguin, perquè després de tota la millonada i el secretisme que s'ha invertit en aquest llibre.... No ho sé... L'únic que tinc segur ara per ara, és que me'l compraré el dia 21 xD... :roll:

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Doncs... jo fins fa una estona... estava convençudissima que no sería autèntic... però ahir em vaig baixar el "llibre" i tota la pesca... i...ara l'estic mirant... he llegit algunes frases i el nom dels capítols... no sé... per una banda... crec que és real... perquè fins i tot surt com ha d ser la portada i tot... però per l'altre... no em puc creure que algú hagi pogut fotografiar tot el llibre sencer i que no l'hagin pillat.

La veritat és que l'epíleg és molt... ehem... (sí, me'l vaig llegir, però al llibre sencer surt el mateix epíleg...)

Amb la Carla ho vam estar parlant ahir... i em va dir qui se suposava que moria... perquè ho va estar fullejant... i no ho sé, no ho trobo normal. No crec que sigui real.

Tot i així, dissabte aniré a la llibreria i miraré el llibre, per assegurar-me'n. No tinc pasta per comprar-lo en anglès i català...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

:estefi:
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 6:28 pm
Nom: Estefania
Ubicació: Al meu món^^

Entrada Autor: :estefi: »

Oi que sí? És que és massa... Després de tot lo que han fet i que fotografiïn tot el llibre, repeteixo TOT el setè llibre de Harry Potter, pàgina per pàgina,... Ho trobo massa... Sí es així, que és el llibre, doncs m'agradaria saber com s'ho han fet per fer tot això... Ja sabíem (almenys jo) que sorgirien rumors però una cosa són rumors i l'altre és tenir el llibre foto per foto...

L'altre dia vaig mirar per sobre l'epíleg i era molt ''dish''.... Bé, de totes maneres no penso tornar a mirar cap possible espòiler o res semblant... T.T...

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Com no hagi fet les fotos un segurata que vigilava el llibre...és que té ous la cosa.
UNEIX-TE AL ACLEE

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jo estic convençudíssima que és el llibre real, i crec que els nostres amics d'Scholastic ja ens ho han confirmat a la seva manera.

Encara no han arribat a les llibreries els llibres? No ho sé, han de viatjar molt aquests llibres, per moltes mesures de seguretat que s'hagin pres durant el procés és normal que hi hagi hagut alguna relliscada, ja sigui a Lleida, Ohio, Samarcanda, Osaka o Montevideo. Voleu dir que els llibres encara no hi són? No deuen marxar tots els llibres el mateix dia de la fàbrica!!!

A més a més, ningú es prendria la molèstia d'escriure un llibre, enquadernar-lo a la manera dels Harry Potters anglesos i escanejar-lo tot! A més, el tros de la tapa que es veu i els dibuixos de la Mary Grand-Pré ens ho acaba de confirmar. Peeer això no he llegit res de res, tan sols el nom dels tres primers capítols!

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

nois, noies..
acabo de veure la primera pàgina del llibre i també penso que és real..
de què us sorpreneu??
la seguretat, amics, la pretesa seguretat informàtica o del tipus que sigui, és un engany....
en aquest món res no és segur! la seguretat del que sigui, i en aquest cas encara més, està sotmesa a la bona voluntat i a la fidelitat de les persones. I les persones ens equivoquem, fem coses mal fetes, traïm i estem temptats de fer allò que sabem que no hem de fer.
evidentment els llibre estan impressos des de fa molts dies. han d'arribar arreu del món en poc temps i això ho ha de controlar molta gent....
per tan, és molt fàcil que algú hagi fet això...
jo crec que és real...
a més, si us pregunteu per què no ha passat amb els altres llibres i sí amb aquest la resposta és simple; els altres no tenien tanta seguretat però tampoc despertaven tant interès. Aquest és el final de la història, on sabrem tot allò que volem saber des de fa anys...i precisament per això l'interès que desvetlla és monumental. Raó per la qual és molt més fàcil encara cedir a la temptació o al suborn.
No és més fàcil que robin un quadre d'un pintor extremadament valorat que no pas el d'un ganàpia que no coneix ningú? No n'han robat moltes d'obres d'art sota extremes mesures de seguretat????
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

spica
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 11:35 am

Entrada Autor: spica »

Jo penso que això ha passat amb aquest i no amb els altres precisament perquè és el darrer.
Si haguessin fet un tipus de filtració així amb el cinquè o el sisè no crec que la Rowling hagués continuat treballant per a aquestes editorials, però com que és sabut de tothom que aquest és el darrer i que no n'hi haurà cap d'altre, ja no tenen el perill que l'escriptora vulgui deixar de treballar amb ells.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Però, spica, tota la gent que ha treballat amb el llibre ha tingut que firmar un contracte de confidelitat en el qual es comprometen a no dir res del llibre i, si no m'equivoco, en cas que filtri alguna cosa haurien de pagar una millonada. Per tant, si s'ha colat (fet que crec que sí ha passat) dubto que haig estat obra de l'editorial.

Apalput
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 7:34 pm

Entrada Autor: Apalput »

Sembla que està confirmat, a Harryadictos surt la notícia que schoolastic ha trobat als culpables de la filtració. per tant el llibre fotografiat és real. és l'últim llibre de Harry Potter. Ara és decisió de cadascun si s'espera fins el dissabte o si pel contrari vol deixar-s'hi la vista intentant llegir les fotos. Tants diners que s'ha gastat Blomsbury i resulta que Schoolastic com és normal no pot controlar a totes les persones que estan dins de la cadena de producció del llibre, a les llibreries i finalment arriba a les nostres mans.

Bò, espere que l'espera valga la pena

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, han trobat els culpables, però el mal ja està fet.
A més, ara el The New York Times es veu que ha fet unes ressenyes súper-spoilerjadores, i més diaris americans també...

Tantes peles els britànics, i als Estats Units estan esmicolant el llibre...

I les primeres traduccions ja estan en línia...
http://es.geocities.com/losdeathlyhallo ... -Parte.pdf
Els quatre primers capítols al castellà... V.V Això sí, unes tradus sense sentit, errònies i amb frases en anglès... ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat