L'edició americana tindrà 784 pàgines!

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

L'edició americana tindrà 784 pàgines!

Entrada Autor: Padfoot »

Potser no és un gran titular per obrir un tema nou però com que anavem escassos de noticies últimament.... :P

Doncs això, després d'uns quants rumors sobre el nombre de pàgines que podria tenir l'editorial americana Scholastic ha anunciat que el llibre tindrà 784 pàgines. Serà per tan el segon llibre més llarg de tota la saga després del cinquè, que en l'edició americana té 870 pàgines. El Calze de foc "americà" en té 734 perquè us feu una idea de l'equivalent de pàgines que pot tenir en català el setè...

http://www.scholastic.com/harrypotter/press032007.htm

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei doncs perfecte no?!
Trobo que no està gens malament 784 pàgines és un senyor llibre!!
Ara que també us dic una cosa: per totes les respostes que ens haurà de donar la Rowlling a mi em sembla que el llibre hauria de tenir unes 2000 pàgines! No em vull ni imaginar que un cop acabat el llibre encara ens quedin dubtes!
Però tornant al tema trobo genial la grandària del llibre. Cada dia queda menys per el final!

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

[uooo almenys tindrà 740 en catalan versioon
encara k sí k trobo que es poc pel que ha d'explicar la rowling :s
almenys es el segon mes llarg :D ens durarà una miqueta mes xD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

no esta malamen!!! tot i que auria de ser mes llarg!!! be ens conformarem ie sperarem k la rowling no ens deixi amb mes dubtes dels que tenim ara perque sino.... espero que el llibre no ens descepcioni gens, èrque com jo em quedi amb molts dubtes em pilla la vena sàdica i vax a casa la rowling i la destrossu.... :mrgreen:

apa xaussss
Ivi

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

weno a mi em sembla be no és molt llarg ni molt curt
Si el llibre està ben fet i lliga tots els caps és igual les pagines que tingui(encara que si tingués més pàgines molt millor 8) )
Ja és l'últim... :cry:
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

uou!jeje jo trobo k ja esta b k sigui elsegon mes llarg i trobo k ja son prou pagines no?jo mentres ens expliqui tot el k ha d'explicar mes igual k en siguin 200 k 700!:p

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Uoooo que be :D M'encanta llegir llibres llargs... Sempre que m'agrada un llibre dura molt poc i aquest sabent que ens espera un final Final...

He de reconeixer que els dos vots que hi ha a la segona opció a l'enquesta del homepage són meus, jeje Un des de la feina i l'altre des de casa xDDD Perque els llibres ja m'agraden que siguin llargs però en el cas del cinqué es va arribar a fer pessat... Igual que al sisé, tot i que aquest era més curt xDD

També hagués pogut optar per la tercera opció, ja que si són bons ja m'agrada no acabar-los mai (entenem mai com un llarg temps, llegir tota la vida un llibre inacabable seria horroros)

Lalala i ja paro que m'enrotllo com una persiana (que abans s'enrotllaven sabeu? xDDD)
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Està molt bé el nombre de pàgines tot i que el que realment m'interessa és la qualitat del contingut. Com alguns ja sabeu, el cinquè el trobo pesat i no pel nombre de pàgines sinó per la història, en canvi el tercer és molt millor tot i ser molt més curt.

Avatar de l’usuari
Yate
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dg. des. 31, 2006 2:07 pm
Ubicació: Avui aquí i demà a saber

Entrada Autor: Yate »

No està malament 784 pàgines (en edició americana). Crec que un llibre tipo Calze o tipo Príncep està bé. El cinquè, està be, però potser hi han massa pàgines (gairebé 900). En 784 pàgines, la Rowling té espai de sobres per escriure el final definitiu de Harry Potter.

PD: Que bé que m'ha quedat l'última frase. :P
Per a Beatrice,
sempre estatàs al meu cor, a la meva ment i al teu sepulcre.

LEMONY SNICKET

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Home 784 pàgines no està malament per un llibre que està destinat al public infantiljuvenil-adult principalment. No és ni molt llarg, ni molt curt. Però és que Harry Potter no és un llibre normal i corrent :roll: és un llibre que segueixen milions i milions de persones i ha de tenir un final molt ben planejat per què no li maleeixin els ossos la majoria d' aquests milions i milions de persones. I a part no hauria de deixar preguntes sense respondre. Haurà de resumir una mica per tant si les vol respondre totes. I que pensi que si matà en Harry o en Ron o la Hermione... tindra un munt d' admiradors a la porta de casa seva convocant una manifestació. I provacara un traume algun/ s fans, sobretot a nens petits.
O sigui resumint: M' espereava més d' un llibre que és mundialment famos i d' una escriptora com ella tot i que crec que serà un llibre que estarà bastant bé. :mrgreen:
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

alvaro11
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 07, 2006 3:56 pm

poques

Entrada Autor: alvaro11 »

em semblen molt poques paguines, ja que els llibres es llugeixen molt rapids

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Versió objectiva--> Jo crec que està bé, són moltes pàgines per un llibre dedicat al public juvenil.
Versió no objectiva--> crec que li faltaran pàgines i que quedaran interrogants perquè si més no jo me'ls menjo els harry potter, no hem duren ni una semana!!!

Crec que lo de numes fer 7 llibres es per l'efecte carmel(metàfora): estan fets per no cansarte de menjar-los però si te'n menges masses fan mal de panxa.

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

ooh, no està malament, tot i que..
tant de bo no acabés maii!!
em farà tanta pena quan arribi a l'ultima pagina, passi el que passi...
aish... és el que hi ha!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Bloquejat