En Filch farà màgia en circunstàncies extremes

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
RAQUEL1364
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 1:39 pm
Ubicació: REUS

En Filch farà màgia en circunstàncies extremes

Entrada Autor: RAQUEL1364 »

Una vegada el van enxampar amb un manual d'un curs de màgia elemental a la taula per a casos perduts. No creieu que podria ser una pista?
Ara el motiu pel que ho aconseguiria ja és més complicat.
En circunstàncies extremes diu, un atac d'en voldemort, per salvar algú a qui és fidel? Qué penseu?

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

jo he votat que si, perque podria ser, no ho veig molt clar, pero de fte, qui sap el que a escrit rowling?? :wink:
be crec que podria passar, pero tampoc veig a qui pot ser fidel, a la seva gata? xD
bueno ja u veurem al llibre 7 :wink:

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

jo també he votat que si, ja que de fet els "llufes" no són muggles del tot, així que en circumstàncies extremes... qui sap :roll: ...

ara que no diu quin malefci o encanteri pot "sortir" en circumstàncies extremes... potser surt un expulsiarmus o alguna cosa així, y francament no crec que això el pugui salvar d'un atac d'un mag, i menys si en Voldemort... Ara bé, si es tracta de salvar a algú a qui és fidel o que és molt important per ell... doncs això com no sigui a la Sra. Norris (era així no?) no se jo a qui... potser a la Umbridge que la tenia en un pedestal... no sé :roll: ...

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Jo he votat que "no" -.-

no sé nosé... em Filch el màgic? m'estimo més en Puf, el drac màgic :lol:

a més no crec que al setè llibre surti molt :? surtirà com sempre, el tipic "cascarabias", i malhumorat de sempre :P o això crec jo xD

però també podria ser..... aish, no sé, en Filch, no m'importa gaire el que faci o pugui fer.... :roll:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo he decidit no votar, perque no ho se, esclar que podria ser, pero nose, jo em decanto més perque qui faci magia sigui la senyora figg.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Doncs jo he votat que sí, perquè trobo que en el segon llibre quan en Harry està castigat al despatx d'en Filch troba un curs de màgia per gent que no en sap i em fa l'efecte que podria ser una pista.

A més, en una de les fotos de la 5 peli en Filch en surt en una en la que sembla que té una vareta a la mà. Podeu buscar-la i dir-me que us en sembla no?

A veure si algú contesta!

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

jo he votat que no perquè a la peli això de el magicràpid no surt o casi no es veu i si això tingués que ser una pista o algu semblant jo crec que la J.K.Rowling ja s'auria preocupat de dir als que fan les pelis que ho posessin
I la fotu de la vareta no se...com que a les pelis u canvien tot :roll: olé a aprés a fer magia :mrgreen:
També podria ser que no me'n recordu,en Filch no intentava parar els focs artificials d'en Fred i en George?
Imatge

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei Juditcarbo sí que ho intentava però sense vareta (o almenys em sembla que no ho diu pas al llibre). La que sí que en tenia de vareta era l'Umbridge.
Bé, ja ho veurem quan surti el 7è!!!

Avatar de l’usuari
malena_loovergood
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 08, 2007 7:37 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: malena_loovergood »

Jo també he votat que si, Rowling diu que sera una persona que fara magia ja de gran, el filch te uns anyets, i tot encaixa, una persona muggle es impossible que fos, ha de ser un squib, i el seu interes per apendre podra fer que en una circumstancia extrema conseguis fer magia!

Tambe podria ser la veina d'en Harry pero ho veig menys probable.

Petons =P
Si tu saltas; yo salto... recuerdas?....[titanic]

************************

Don't stop; move your body!

Bloquejat