http://www.youtube.com/watch?v=EYqboVWBHn8[/youtube]
Per què no t'agrada veure pel·lis en català?BeTu ha escrit:Resulta que en el doblatge en castellà no hi participaran en Nacho Aldeguer (Draco Malfoy) y la Michelle Jenner (Hermione Granger) perquè han cambiat al director de doblatge hi es solidaritzen amb ell!Amb lo fan que sóc jo de HO i del doblatge i de la Michelle, això era lo pitjor que em podria passar, perquè no m'agrada veure pelis en català
SíHpConan ha escrit:Uoooh.
Ser doblador ha de ser genial. Huhuhuh. xD Jo m'ho passo de meravella fent els meus doblatges amateurs. ^^![]()
Renoi, com ha canviat aquest noi. XD XD XD XD
Doooncs... crec que ara el que cal saber és si la Jenner doblarà l'Hermione en català... Jo espero i suposo que sí... Que jo sàpiga, el Quim Roca seguirà sent el director d'Hp5, nop?
Qui sap, qui sap. Aish.
Confirmat? ^^BeTu ha escrit:SíHpConan ha escrit:Uoooh.
Ser doblador ha de ser genial. Huhuhuh. xD Jo m'ho passo de meravella fent els meus doblatges amateurs. ^^![]()
Renoi, com ha canviat aquest noi. XD XD XD XD
Doooncs... crec que ara el que cal saber és si la Jenner doblarà l'Hermione en català... Jo espero i suposo que sí... Que jo sàpiga, el Quim Roca seguirà sent el director d'Hp5, nop?
Qui sap, qui sap. Aish.en català la Michelle sí que doblarà a l'Hermione, no hi ha cambis.