TONKS

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

iRiS_MaLFoY ha escrit:Pero no us adoneu que la Tonks es DOLENTA? :twisted: :twisted:

Ella és molt més important del que creiem, i mentre ens fan dubtar de la lleialtat de l'Snape, la veritable traidora es la TONKS!!
Está molt desaprofitada a la Orde, i un poder com el seu podria ser mol útil com a espia, no només per divertir a la Ginny posant nas de porc :roll: :roll:
Amés al 6è llibre dóna peu a moltes "coses rares".

1. Al passadis de la sala de la Necessitat topa amb el Harry i <<fa un gest de dolor mentre es palpa l'avantbraç esquerre>>-------La marca tenebrosa!

2. EL harry comença a parlar-li d'en sírius ( en el mateix moment d'avans) i a ella se li escapen les llágrimes------Voldemort l'està trucant i li fa mal.


3. Diu que está cercant al Dumbledore peró que ja sap que no hi és---- Llavors que va rondant pel mateix passadis de la Sala de la NEcessitat just en el moment que el Draco és a dins? Està fent de vígia?


4. A Hosmeade també es topa amb el Harry i la veu <<nreviosat>>-----Potser havia quedat amb el Draco pel tema de l'aparell aquell de teletransport.


5. Es la espia ideal, apart del seu poder. fa el paper de "torpe" la qualcosa fa que ningú no sospiti d'ella, i amés es lia emb el pobre Remus per fer veure que és BONA.


6. A les visions del Harry provocades per Voldemort on surt el Sírius, hi ha una incongrucència: com pot Voldemort repoduïr l'aspecte actual el Sírius si fa més d'un any que ningu no el veu.? En canvi, si la Tonks que el veu sempre que vol a Grimmauld 12, fos la traidora....perfectament podria transformar-se en el Sírius de les visions que transmet el Voldemort.


No pretenc que compartiu la meva opinió... però estic 150% segura que la Tonks es una TRAÏDORA!!! ( y l'Snape no)



FLIPA :O
Uaskaaaa! Mai m'ho havia mirat així... :roll: Doncs.. ara que ho dius...
podria ser que fos la Tonks... es de les persones que ningú en
sospita... i té un paper perfecte! És l'espia perfecte :O M'has donat
per reflexionar xD
Adèèu
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Doncs podria ser del tot certa aquesta sospita, sobretot si l'Snape fos bo, es necessitaria un paper de traïdor i la Tonks podria interpretar-lo a la perfecció. Tot i això, potser només és una pobra noia, i el traïdor és algú encara més proper al Harry. Mai es pot saber què se li pot ocórrer a la Rowling... és una autèntica caixa de sorpreses, i jo espero un final totalment espectacular.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Arnau Castan ha escrit:Doncs podria ser del tot certa aquesta sospita, sobretot si l'Snape fos bo, es necessitaria un paper de traïdor i la Tonks podria interpretar-lo a la perfecció. Tot i això, potser només és una pobra noia, i el traïdor és algú encara més proper al Harry. Mai es pot saber què se li pot ocórrer a la Rowling... és una autèntica caixa de sorpreses, i jo espero un final totalment espectacular.
Sí... però la Rowling sempre ha dit que el traïdor es una persona de la qual quasi ningú sospita, el més inesperat. Si es algú proper al Harry, tothom ho sospitaria,, dic jo. A no ser que la Ginny sigui un esperit posseït encara,, o alguna xorrada d'aquestes.. no creus?
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Enllunada ha escrit:
Arnau Castan ha escrit:Doncs podria ser del tot certa aquesta sospita, sobretot si l'Snape fos bo, es necessitaria un paper de traïdor i la Tonks podria interpretar-lo a la perfecció. Tot i això, potser només és una pobra noia, i el traïdor és algú encara més proper al Harry. Mai es pot saber què se li pot ocórrer a la Rowling... és una autèntica caixa de sorpreses, i jo espero un final totalment espectacular.
Sí... però la Rowling sempre ha dit que el traïdor es una persona de la qual quasi ningú sospita, el més inesperat. Si es algú proper al Harry, tothom ho sospitaria,, dic jo. A no ser que la Ginny sigui un esperit posseït encara,, o alguna xorrada d'aquestes.. no creus?
No te n'adones? Ella és precisament la persona en que quasi ningú sospita.... bé jo SI :lol: . Si no et fixes bé en el 5è i 6è llibre, se't passen per damunt moltes pistes, de les quals jo n'e posat les més importants. A més tu mateixa ( Enllunada) intentes diguem-ne "negar-ho" és a dir no vols ni pensar que sigui ella, en cambi potser seria més sospitós la Ginny no? que ja ha estat una "traidora" encara que de forma involuntària. Amés crec que la meva teoria concorda exactamen amb allò que diu la Rowling: "el traidor és algú de qui no sospitem."
Realment, coneixent a la JK com la coneixem...seria molt estrany que les apareces fossin certes i l'Snape fos dolent i la Tonks bona... realment crec que és tot el contrari.... estil JKR... xDDD


Ja sé que molts no estareu d'acord, peró me n'alegro fer posar en funcionament les neurones d'alguns ;) és un tema que dóna molt per pensar i d'aquesta manera s'explicaria l'aparició dels MAGIMORFICS i la seva utilitat :P


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Accepto afalacs, cruciatus y Avada Kedavras xDD
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Renoi, m'has deixat de pedra. Tot encaixa :lol: :lol: :lol: I és molt estil Rowling. :o :P

Mai no m'ho hauria imaginat... Però crec que és un personatge massa nou com perquè sigui tan i tan important en la saga. O sigui, que aparegui en el cinquè llibre, tan tard, seria com un no-bon-plantejament-de-la-història per part de la Rowling... Seria com si se l'hagués hagut de treure ràpidament de la màniga per excusar-la, no?

Ai, no ho sé XD Però té molt de sentit, el que dius. :twisted: Però pobre Llopin! :o
A més, si el Llopin i la Tonks han fet coses, ell no hauria vist la Marca de les Forces del Mal d'aquesta? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Flipa!! :o (per què avui m'ha donat per dir flipa a tot arreu?)
La Tonks la traïdora??? No pot ser! :o Tot i que el que has dit té sentit... quin cacau... ficaré la meva ment a treballar i avaluaré aquesta possibilitat... però... si fos ella... ens quedaríem tots... 8O que fort, que fort...
Amb lo bé que em cau... ara l'hauré de mirar "malament"
Però tens raó, no crec que molta gent sospiti que ella sigui la traïdora de la que tant s'ha parlat.

PD: Pos com sigui ella la traïdora... pobre Llopin!!! :(
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

Mare meva! La Tonks traidora?!! No ho havia pensat mai...

Però després de llegir la teoria de la Iris_Malfoy... qui no pot pensar-ho ni que sigui una mil·lèssima de segon? M'he quedat flipadissima! xDDD 8O

`Be... nose... si que sembla del estil rowling però no n'estic molt segura... es tan simpàtica... i a més com dieu a paregut molt tard no? :S

Deixe-m'ho que em faré un cacau mental xD

petons,

IvI

PD_ jo també crec que si ho fos en Llopin li hauria vist la marca noooo?

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

No pot ser que concordi! uah! que trist! i lo pitjor es que ara també n'estic segura... es 100% estil rowling... uah! que trist i que nefast!...
no ho hauries d'haver dit... ara ja li he pillat mania! xD pobra noia... tan santa que la veia... xD pro jo crec que amb en llopin nuse... q tan fals no es... :? :roll:

tot i així, gràcies per comentar-ho... xD 8O
vamos a lo típico...

Stool...
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 4:48 pm

Entrada Autor: Stool... »

Uaaaaaah! Doncs encaixa! o_O Nooooooo! Jo no volia... :S Però que foooooort!
Sobre allò de que En Remus hauria vist la marca... La Tonks és Magimòrfica, la pot ocultar!!!!!!!!!!!!!!!!

No pot ser, tot encaixa! nOoOOooOOoooooOOOO!


ploraré! snif

xD
Babau, bàmbol, beneit, burro, capfluix, cretí, curt, descabdellat, desgavellat, desraonat, estúpid, idiota, imbècil, incoherent, incongruent, insensat, irracional, llanut, prest, ridícul, talòs, tanoca, toix, tonto, totxo, ximple !

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

dios!ara que ho dius,tot encaixa!la veritat es que hem costa de creure que la Tonks sigui una espia(si al final ho es) amb lo k a mi m'agradava...
jo lo que si no tenk tan clar es que l'Snape sigui dolent...jo crec k es bo! oi simlement que juga a dues bandes...no se xo k l'Snape sigui 100% dolent no m'ho crec
wno k me perd dels tema :mrgreen: la questio eske podria ser ben b k la Tonks fos dolenta xo a mi em faria pena...POBRE LLOPIN! amb la bona parella k feien...la veritat ske a mi tmb m'havia extranyat un poc les reaccions de la Tonks al 6é llibre pero mai li hagues donat akesta importancia!

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

HpConan ha escrit: A més, si el Llopin i la Tonks han fet coses, ell no hauria vist la Marca de les Forces del Mal d'aquesta? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Amés de ser magimòrfica, i per tant poder amagar la marca tenebrosa...hi ha molts motius pels quals creure que aquest tatuatge màgic només és veu quan en Voldemort està en actiu, és a dir ella el podria aver amagat perfectament. A més nuse perque, pero tinc el pressentiment que amb lo bona persona que és el Remus i lo tímid que sembla, aquests dos encara no han fet res :lol: :lol: :lol: :lol:

:roll: :roll: :roll: :roll:
si la meva teoria fos certa... renoi quin finals pels "marauders":

- JAMES--->assassinat pel voldy :twisted:
- SÍRIUS--->14 anys a Azkaban, 1 i mig tancat a Grimmauld 12 i finalment assassinat cruelment per la seva cosina
:twisted: - PETER---->el traidor que morirà intentant salvar al Harry a la batalla final ;)
:twisted: -REMUS--->vilment utilitzat per la millor espia d'en Voldemort NIMPHADORA TONKS. :twisted:


jajajajajajajajajajaja pubrets.... :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Una teoria molt interessant i a més a més creïble. Sobre el tema de la marca i del Llopin, per mi que no hi ha hagut ocasió perquè ell hagi tingut l'oportunitat de veure-la, i igualment, com ja heu dit, és magimòrfica.

Conan, el fet que aparegui per primer cop en el cinquè no significa que no pugui tenir un paper important, hi ha gent que creu que la Luna serà un personatge important i també s'estrena en el cinquè. A més a més, si no recordo malament en la primera guerra era massa petita per participar i, durant tot el cinquè en Voldemort es va dedicar a ampliar les seves files, podria ser ella una de les seves últimes aliades.

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: TONKS

Entrada Autor: Potter_granger »

Ara, això m'ha donat molt en què pensar...
Si és veritat que ella és una traïdora, pobre Remus...
Però si no ho és i només ho sembla... En Remus ha tingut molta sort de trobar una noia com ella.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon