Que no hos pasi el mateix que em va pasar a mi amb el 5

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Ostres!!!

A mi això em va passar amb el sisè... Recordo perfectament aquell (maleït) moment jejej. Resulta que una amiga meva tenia l'HP6 en anglès, i jo vaig pensar: "ostres, que guai!!". Allò que agafo el llibre i l'obro per un tros del final (Sí, veig que tothom té les seves manies. Jo no llegeixo l'ultim paràgraf ni res, però llegeixo alguna cosa de quan s'acosta el final. Vale, tampoc pilles res, però fa ilu^^ :roll: ). Doncs això, obro el llibre i penso "a veure si entenc alguna coseta, va!". I sí que ho vaig entendre sí: ...bla bla bla Dumbledore's tomb bla bla bla... i jo... ups U.U'

Doncs això!

PD: ostres, em pensava que això de Padfoot ho deieu a LA Padfoot ^^'. Després ho he relacionat amb en Sírius =P
...HD...

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

a mi em va passar el mateix!!!!!!! :o kuan estava llegint el 5e llibre no se per kin capitol anava vaig fullegar-lo i veig allo de "no pot swer k el sirius estigui mort" i jo "nooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!MER**"
dish va ser molt frustrant...amb el sise no hem va passar tanta sort...
tambe com he vist k molts per aki tenc la mania de leegir les derreres frases dels llibres de tots! manies manies =P

Avatar de l’usuari
hermi_evans
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dj. des. 14, 2006 10:09 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: hermi_evans »

Jo tambe tinc aquest mal costum pero intentare resistir-m'hi, nop crec que pugui, en quan a lo de la cicatriu crec que sera algo en plan:
I la ginny va dir:
- Harry, on es la teva cicatriu??
FI
i el llibre s' acaba.

En fi, que s'hi fara.
Hermi_evans

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

HpConan ha escrit:Salut!


Jo ho temo molt, perquè tinc la mala mania de començar els llibres pel final. Sempre que agafo un llibre, obro per l'última pàgina i llegeixo l'últim paràgraf :lol: :lol: :lol: :lol:
És molt trist, sí. Però mira... :P
A més, és que serà superior a mi. He de saber si l'última paraula és
cicatriu. :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oleee, olee! Jo sempre faig el mateix! No puc esperar, he de llegir l’últim paràgraf Xddd Com al MDI III, alla jo tota intrigada per saber què passa i SPOILERS MDI veig “Tornaven cap a casa”. O siguiii, que ja sabia que no es moririen ni el Jack ni la Vic ni el nen :S

Deeeu
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

hermi_evans ha escrit:Jo tambe tinc aquest mal costum pero intentare resistir-m'hi, nop crec que pugui, en quan a lo de la cicatriu crec que sera algo en plan:
I la ginny va dir:
- Harry, on es la teva cicatriu??
FI
i el llibre s' acaba.
Va a ser que no crec eh...
Que pel que es veu s'acaba així:


"Anyway everybody ("including the muggle" it affirmed Luna with the lost glance) they remembered during long time the legend that existed behind that mysterious scar"


Vamos, que a mi això em dóna a pensar que en Harry la palma, però la Rowling no ho deixaria tant en bandeja... sembla massa evident, com si en llegir això és el primer que t'ha de venir al cap... i a saber què coi farà, al rebuscada aquesta!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Jo tinc el mal costum de llegir el final i fullejar els llibres... me l'haig de treure de sobre, akest costum TAAAAN dolen...

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

A mi em va passar que no tenia temps per llegir el 6è llibre i vaig evitar visitar fòrums i parlar amb gaire gent del tema. La meva xicota se l'havia llegit i ja li vaig dir que no em digués res. Finalment, dies abans que sortís l'edició catalana vaig llegir un anunci d'un banner a Internet on venien la típica samarreta amb "Dumbledore dies in page XXX". La mare que els va parir!

Em van fer el mateix amb el Sisè Sentit, quan en un xat d'Internet tenien posat com a tòpic allò de "XX està mort des del principi". Mira que hi ha gent imbècil!

Ah, i també recordo quan un altre imbècil va dedicar-se a posar espòilers sobre les parelletes que hi havia al sisè llibre als Comentaris de la notícia principal de HarryPotterCAT. El món és ple de graciosos amb molt temps a perdre.

Resultat? Em van passar les ganes de llegir el llibre i al final ho vaig fer el Nadal passat, sense presses.

Un altre espòiler: Harry Potra! Jo no sabia qui matava en Dumbledore, i va i al còmic hi posen l'escena de la taula de Jesús i els 12 apòstols de Da Vinci i hi diuen "Mira, l'Snape fa de Judes, perquè al final matarà en Dumbledore"! Ais! (Per cert, espero que al Potra acabin el 7è còmic amb alguna parida i que, de cop, un personatge digui "Ah, sí, per cert, que falta una cosa: Cicatriu."

Així tot acabarà com ha d'acabar!
:wink:
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

XoXang2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 4:49 pm
Ubicació: CATalunya centre

Entrada Autor: XoXang2 »

jeanne ha escrit:a mi em va passar el mateix!!!!!!! :o kuan estava llegint el 5e llibre no se per kin capitol anava vaig fullegar-lo i veig allo de "no pot swer k el sirius estigui mort" i jo "nooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!MER**"
dish va ser molt frustrant...amb el sise no hem va passar tanta sort...
tambe com he vist k molts per aki tenc la mania de leegir les derreres frases dels llibres de tots! manies manies =P
A mi em va passar el mateix amb el cinquè!!!!!!!

Em vaig kagar amb tot kuan ho vaig veure!!! Em va fer una ràbia!!! Jo l'estava llegint i se'm va akudir la brillant idea d'obrir el llibre x una pagina k no era i vai veure la mateixa frase k tu! A partir de llavors no avanço mai una pagina d'un llibre k no sigui la k em toka llegir! xd

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Déu ni doret!!!!
Que no us torni a passar més això, home!!!!!
Ai, ai, ai, i ara, amb la sortida de l'últim, que no us torni a pssar pel cap mirar l'última pàgina (bé lúltima potser sí, per alló de l'última paraula a veure si és o no la paraula cicatriu, jijiji)i ni tan sols fullejar-lo, eh! Què ens coneixem eh!!! Jajajaja!!!!!
Apa gent, fins aviat!!!!

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Pensava k era la unica que fullejava els llibres kuan els komrava!! xD A mi amb el 5 em va passar una kosa semblant. Vaig sortir de la llibreria tota kontenta i no em vaig poder resistir i vaig obrir el llibre per una `pàgina al atzar i vaig llegir: "es mort Harry, no tornarà" o algo així i vaig tancar-lo ràpidament!! AL tornar a kasa vaig tornar-lo a obrir per una altra pàgina i vaig veure allò de: perquè no ho puc tocar? Hi posa el meu nom." i kom k no m'empanava de res vaig decidir deixar de fer parides i camençar-lo d'una vegada. xDD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

FICCIÓ:

- Oh, ja tinc el Setè llibre! Prometo no fullejar-lo mai! Només faré una cosa; mirar si l'última paraula és "cicatriu", a veure...

Frus, frus, frus...

- Oh, no! No és cicatriu! Hi diu "morts". Hummm... He promès no llegir res més, i només mirar l'última paraula... Hummm... Però clar, aquest mot pot dur-me a confusions i predeterminar la meva lectura i pot ser pejoratiu per passar-m'ho bé amb l'experiència... A veure, llegiré la paraula anterior, només. Va... ... Euh... Oh, hi diu "Tots morts".

...

- Merda.

NOTA: JA SABEU, NO HO FEU! (Però tothom ho farà! Ais.)

;)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
malena_loovergood
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 08, 2007 7:37 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: malena_loovergood »

jajaja es veritat, millor quan ens comprem el 7è llibre, ens guardem les ganes de mirar-lo per sobre, perquè com ha dit lord-granger podem ensopegar amb una pàgina on es reveli alguna cosa rellevant, i millor mantenir el misteri no?

A mi em va pasar alguna cosa similar amb el 6è, vaig ser una mica tonta que vaig decidir llegir, nomes haver-me comprat el llibre, les dos ultimes lineas del llibre on el Ron deia: Ens veiem en el casament del meu germà Bill i Fleur (o algu aixi)
Clar jo vaig flipar perquè que estàn junt ho diuen al principi del llibre, no fot tant com el que li va pasar a lord-granger, pero podria haver sigut pitjor...


Petons!
Si tu saltas; yo salto... recuerdas?....[titanic]

************************

Don't stop; move your body!

Avatar de l’usuari
james_sirius_four ever
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:39 pm
Ubicació: a la cadira k no s gens komoda
Contacta:

Entrada Autor: james_sirius_four ever »

Doncs jo tinc una mania horrible de llegir-me sempre el final dels llibres, jo ja intento no fer-ho però no ho aconsegueixo :cry: amb el cinquè però ja em varen explicar qui es moriria quan jo encara anava per la mitat i em va fotre molt, i el sisè em vaig llegir la part que estan tots a la infermeria, i diuen qui va matar el dumbledore i em vaig quedar: que?
Ja fa temps que m'estic intentat convèncer a mi mateixa que no puc fer el mateix amb el setè per no se si podre...
m sobra l u l nik

anillag, salsi, maduixa les tres ferreres for ever


i ara si ke e escrit be lu de for ever no four ever

llastima ke tot s'acabes en un tagic accident i l nostre amor s perden n l'occident kk

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo tb tinc akesta mania

em va pasa al 4t am el cedric

i al 5e vax llegir un resum a una revista manga (sisi manga)

i de cop fica i el que muere es sirius black i jo vax trigar a reaccionar i quan ho vaig fer oh my god macagun tot

i al 6e vaig poder resistirme (i menys mal que ho vaig fer)
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Doncs jo el 7 me'l compro amb anglès el dia que surt-hi i no surto de casa fins que me l'acabi pk amb el 6 tothom em va dir lo del dumbledore :cry: !
_______________

No wind no fun

Bloquejat