Morts al setè llibre. Molts o pocs? Qui penseu que morirà?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Rebeca
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:15 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Rebeca »

Crec que la JK sempre mata als que sobren, si t'ho mires fredament, per exempl: el Quirrel sobrava (esta clar el motiu...), en Cedric també perque feia hombra al Harry, en Sirius no podia fer res al llibre més que quedarse tancat a casa seva i si estigues viu quan en Voldemort tornes elll defensaria al Harry en el combat contra en Voldemort (soposo que en Harry s'hi ha d'enfrontar tot sol), i en Dumbledore igual, si en Dumbledore fos viu no deixaria a en Harry enfrontar-se sol al voldemort i en Voldemort tampoc voldria enfrontar-s'hi perque estaria en Dumbledore.
:tombstone: :tombstone:
A mi em sembla que els que sobren son en Perci (mai he tingut gaire clar que hi pintava en Perci en aquests llibres perque mai ha tingut un gran paper, en cuapelada tampoc fa gaire cosa i també diria que morira, entre d'altres de l'ordre del fenix (potser en llopin...) i algun que altre de hogwarts. No crec que en Harry mori (enara que podria estar molt bé un final així) i evidentment si que morira el Voldemort.

Ara que m'ho penso també podria morir la Gini, com que fa feliç a en Harry i aquest es una mica desgraciat... :twisted:
Nathilium

Avatar de l’usuari
hermi_evans
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dj. des. 14, 2006 10:09 am
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: hermi_evans »

jo crec k moriran, la familia weasley,menys el percy, algu els hi ha de pasar, el Harry i els voldemort tambe, el cuapelada tambe morira (si no el mato jo) i morira mes gent no tant important però crec que moriran tant de bons co de dolents puitser de bo tambe mor el llòpin desensant a la Tonks.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Crec que ja he posat que hi haura massacre total no.... ?

A veure en PErcy si que pinta algo ... Es la relacio Ordre del fenix-Conselleria .. Jo apostaria a que surt ... Per que en Harry entrara a la conselleria (ENtrara ala conselleria per alguna cosa del departament de misteris ...
Imatge

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Es mol dur dir q morira algu :cry: i sentu diro pero crec q moriran en Draco Malfoy i en Harry Potter :cry: :cry: :tombstone:
PERO ELLS MORIRAN MATAN AL FASTIGOS DEL VOLDEMORD!!! :ballar:

Per cert soc nova :oops: aixi q encara no entenc molt :? pero de Harry Potter si jejeje :animadora

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

mmm jo la veritat crec k podria ser una masacre...XD segurament moriran molts de bruxots pero supos k la majoria secundaris...i dels principals la veritat no en tink ni idea! 8) home jo stic quasi segura k el Harry morira sobretot pel tema de k si es kedes viu algu podria seguir els llibre i si mata al prota la Rowling no s'ha de preocupar xk ningu el segueixi ni ell amateixa! dels altres la veritat no se...

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Serà una gran matança :tombstone: :tombstone: :boohoo: :tombstone: :boohoo: :tombstone: :tombstone: . En Harry jo crec que mor fijo ( La Rowling va dir que entenia PERFECTAMENT aquets escriptors que maten el protagonista perquè no s' en fagin sequeles) i en Voldemort també és mataran mutuament Starwars . La Minerva la deixara viva. I la Hermione crec que també perquè ella sempre s' havia sentit molt identificada amb l' Hermione. En Ron i la Ginny depén. En Llopin matarà algú involuntariament quan és home llop ( crec jo) i el Cuapelada matarà en Llopin amb la mà de plata, i la Tonks matarà el Cuapelada, i a la Tonka algú la matarà. I la Luna viva ( que no me la mati siusplau!). En Draco i el seu pare ni idea. ... :blahblah: ...
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
Yate
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dg. des. 31, 2006 2:07 pm
Ubicació: Avui aquí i demà a saber

Entrada Autor: Yate »

Jo, si algun cop escriviu un llibre, ja se com acabarà... matant a tothom! :twisted: Que macabres que sou, encara que la JKR no es queda curta. Avore, el Harry mor? sí, per la rao que diu la Samanta, que no hi hagi sequeles. El Voldemort... no sé jo.És el malo, però potser la Rowling el deixa per fer la punyeta a tots els seguidors de Harry Potter del món... :mrgreen: Algun Weasley, potser i algun de Hogwarts no gaire important, pero que li haviem agafat carinyu. Vaja, kina matança!

:tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone:

A LA MEMÒRIA DELS MORTS EN EL 7È LLIBRE DE HARRY POTTER, MONUMENT OFICIAL
Per a Beatrice,
sempre estatàs al meu cor, a la meva ment i al teu sepulcre.

LEMONY SNICKET

Avatar de l’usuari
Natt Evans
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 2:20 pm

Entrada Autor: Natt Evans »

pos jo crec q morira algun del trio :roll: crec que el Ron i algun altre mes dels Weasley, el Harry no en tinc ni idea! pero suposo que si xD perque clar es veu que a la rowling li enganxa matar personatges... aficions d'ella 8) i wenu dels malos el voldy crec perque sino assasino la rowling i algun +, i els cavallers de la mort a azkaban xD

Avatar de l’usuari
asv_12_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: ds. des. 23, 2006 11:58 am

Entrada Autor: asv_12_ »

Dons jo dic k morira en Voldemort, en Malfoy també xk o he sentit a dir i jo en Ron.

Bé suposu k morira algu més

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Jo crec que moriran:

- O el Harry o el Ron (em decanto més pel Harry)
- Un Weasley (si no mor el Harry, el Ron, i si mor el Harry , la Ginny o el Sr Weasley)
- En Voldemort ( que ja toca)
-La Bellatrix
- un Malfoy (lucius o draco)
- Algú de l'Orde, potser la Tonks, o el Lupin peròno crec, més aviat em decanto per algú més secundari com ara el Kingsley, o potser el Mundungus (encara hi pertany ?¿)
Petons! ^^
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Si que ho tens clar! :o jo la veritat eske no se k dir xk trobo k aixo es una cosa tan abstracta i mala de dir... xk aixo nomes ho pot elegir la Rowling i nomes la seva ment o sap...(wno ara ja mes gent XP) jo el k tenk com a molt clar es que moriara el Harry per reons de la escriptora(el k ja hem comentat moltes vegades...)

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo crec que està molt clar que el Harry morirà. Al contrari que molta gent penso que el Ron si que viurà i es quedarà amb l'Hermione -ja que el Harry mor almenys tenir una alegria-. També penso que és possible que algun Weasley mori, però la veritat em faria més pena que si mor el Harry...
Clarament el Senyor de les forces del Mal morirà i alguns dels seguidors també entre ells espero que hi siguin el MacNair -li tinc jurada per l'intent d'execució del Becbrau- , la Bel·latrix i espero que el Lucius Malfoy.
No descarto que el Draco s'hi foti pel mig i rebi també, Voldemort el deu considerar un inútil després de no poder fer la seva feina...
Pel que fa a Cuapelada jo crec que avabarà tornat el favor al Harry -el va impedir que el matessin el Sirius i el Llopin-.
Ahhh! Espero que l'Esquenagrisa la palmi! No havia odiat mai tant un homellop! :twisted:
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Jo no crec pas que en Harry mori, ja que el llibre és com un seguiment dels seus ulls i de lo que somia tot i que en el sisè llibre hi ha alguna escena d'algo que el harry no veu ni tampoc somia (al principi Snape i Narcisa). PEr això crec que el Harry no morirà a no ser qe sigui a l'última pagina i com a final del llibre. Allò que va dir la Rowling qe dels tres només en sobreviuria un no se si creure-m'ho, pro si fos veritat crec que els tres junts derrotarien al Voldemort i després, per alguna circunstància, el Ron i l'Hermione moririen.
Primer pensava que el Ron moriria salvant al Harry i sacrificant-se per ell, o mort pel Voldemort però crec que en Harry no podria matar a en Voldemort sense l'amor dels seus amics al seu costat.


Pel que fa als altres,,l'Snape es molt possible que mori i crec que en Percy també morirà.



nosenose...quin dilema! caldrà llegir-lo!
Imatge

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

jo crec que el harry no mort i que el que donara la vida per ell sera el draco que com hem vist en el 6 llibre no es una persona dolenta solament mal influenciada.
El que no acabo de veure clar es com matará el harry a voldemor si no sap fer n'hi el crucio, n'hi el oblitus, algu li haura de ensenyar.
Si moris el harry el que es segur és que l'hermione i el ron no moririen perque seria la part alegre del llibre.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

hp7

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

lord-granger ha escrit:jo crec que el harry no mort i que el que donara la vida per ell sera el draco que com hem vist en el 6 llibre no es una persona dolenta solament mal influenciada.
El que no acabo de veure clar es com matará el harry a voldemor si no sap fer n'hi el crucio, n'hi el oblitus, algu li haura de ensenyar.
Si moris el harry el que es segur és que l'hermione i el ron no moririen perque seria la part alegre del llibre.
mira en primer lloc,, ( desde el meu punt de vista) jo no crec ni de bon tros que en Draco doni la seva vida pel harry xD
als libres esreflecteix molt bé que en Draco no pot veure en harry.. ni la punta dels cabellS!
un dels que si que penso que es posarà davant d'en harry per evitar que mori.. i morirà.. serà en Hagrid.


després això d'en harry.Al llibre diu que pels maleficis imperdonables els has de desitjar de veritat. si es dongués al cas que en Harry es posés a matar en Voldemort ( LO MÉS SEGUR) jo crec que amb el simple fet que en harr pensi que pr culpa d'ell no té ni pares, ni tiet ni Dumbledore.. ho desitjarà de veritat.


i per últim... això que si mor en harry ni l'hermione ni en ron es moririen .. :roll: .
potser un d'ells dos mor protegint en Harry.,. o a mans d'algun cavller de la mort..


igualment queda poc per descobrir-lo ...


arreveuRE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Bloquejat