Els usos de la sang de drac

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Els usos de la sang de drac

Entrada Autor: Arnau Castan »

Hola, obro akest tema dl forum x parlar dels 12 usos de la sang de drac. Es va dir en el seu moment que en el 5è o en el 6è llibre s'explicarien. Creieu que simplement és una curiositat o que podrien ser útils de cara a destruir els horcruxes i matar al voldemort? Opineu, plix.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

mmmm.... jo no crec que tinguin molta inportancia, simplement crec que la rowling va crear els 12 usus de la sang de drac per unir el dumbledore i en nicolas flamel... i, crec que la sang de drac no s'utilitza per destruir horcruxes... aixo es el que jo penso...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jo tmb penso igual

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Si e.n.bou jo també crec que la sang de drac no tingui res a veura amb els Horrcrux o com s'escriguin.... :roll:
simplement era per pusar curiositat al llibre i donar-li més tocs de màgia però dubto que al Harry li serveixi de gaire tenir la sang de drac :wink:

Apa Arny, es la meva opinio!!!! :mrgreen: :mrgreen:
jejejejejjej
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Estic d'acord amb els ultims, no crec k sigui gaire important, d fet és un tema dl cual en parla poc no?¿¿? Xo parlant d la Rowling mai se sap, te un cervell molt extrany. :? :?

Quins son els 12 usos?¿¿? em sembla k no ho ha dit.
Potser el trio maravillas descobreix el 13é us, destruir Horcruxs. :lol: :lol:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

UU 13e us quina por... potser es el 7e us.
Parlant de sang de drac, el profesor llagot en va tirar a casa seva i va dir que ultimament els preus estaven pels nuvols...
bah no se perque fico un altre comentari en aquest tema, pero continuo pensant que no te importancia.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jo també penso que no té relació amb les horcruxes això dels 12 usos. Si un dels dotze usos fos: destruir horcruxes el Dumbledore ja li hauria dit al Harry... perquè els 12 usos ell se'ls deu saber... :P

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Si ho rumies bé, el Dumbledore mai li diu al Harry com destruïr Horcruxes, de manera k és possible que un d'aquests usos sigui destruir objectes de màgia negra ( o sigui horcruxes).
Nuse, pro jo crec que si que té alguna cosa a veure... ja sabem que la Rowling sempre va deixant pistes que semblen detalls sense importáncia i despdres...
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

un ús és bastant deduïble, no se si algú l'haurà comentat x aki... cura ferides. Potser ja us hi havieu fixat, xò en el cinquè llibre, si la memòria no m falla, quan en harry i companyia arriben a la cabana d'en hagrid, aquest s'està posant un bistec a la cara, un bistec d carn d drac, i com q la carn és crua, es pot donar x evident q la sang és la q actua com a remei

Avatar de l’usuari
RAQUEL1364
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 1:39 pm
Ubicació: REUS

La sang de drac

Entrada Autor: RAQUEL1364 »

vaig cercar sobre els usos de la sang de drac a internet i al·lucineu, resulta que existeix de veritat. Hi ha un arbre mil·lenari que creix a canàries i altres indrets que es diu drago i de la sava es fa un medicament que serveis per a guarir ferides internes es veu que és molt conegut i efectiu en la medicina naturista i té múltiples aplicacions. Penseu que la JK sempre investiga i es documenta, jo crec que pot tenir a veure amb la curació d'en Dubledore.
Que seria de la vida sense Dracs!!

(ültima frase de Ron a la última peli es veu que la JK va tremolar quan la va sentir ¿perquè serà?)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: La sang de drac

Entrada Autor: Finalpotter »

RAQUEL1364 ha escrit:jo crec que pot tenir a veure amb la curació d'en Dubledore.
I per què no amb la curació dels pares d'en Neville ja que ells sí que estan vius?

Podria ser que s'hagués informat o que ja sabés això, però crec que simplement és una coincidència. Seria diferent si tingués dotze usos però si només en té un...

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

No crec que tingui res a veure amb la curació del dumbledore...Crec que la JK ho ha fet així expresament...Si no es podria curar a molt gent! el sirius,els longbottom,potser el llopin...potser ho enfoca totalment diferent a com u estem veient ara :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
RAQUEL1364
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 1:39 pm
Ubicació: REUS

sang de drac

Entrada Autor: RAQUEL1364 »

els usos de la sang de drac son per ferides internes no per rentats de cervell dels pares del neville ni per mossegades d'homes llop
Que seria de la vida sense Dracs!!

(ültima frase de Ron a la última peli es veu que la JK va tremolar quan la va sentir ¿perquè serà?)

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Re: La sang de drac

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

RAQUEL1364 ha escrit:pot tenir a veure amb la curació d'en Dubledore.
en Dumbledore és mort i punt... vaja que jo crec q hi ha més possibilitats en allò de q pugui servir per curar els pares del Neville, però tot i així... com sabem q la sang de drac prendrà protagonisme en la setena entrega? és algun rumor? és q ara no me'n recordo si ho deien o què :roll: ...

Bloquejat