Dubtes sobre la web de la Rowling

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Circe
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:17 pm
Ubicació: Buscant ubicació...

Dubtes sobre la web de la Rowling

Entrada Autor: Circe »

Primer de tot...: FELIÇ ANY NOU!

Tinc una pregunta sobre la web oficial (http://www.jkrowling.com):
Per accedir a la sala de la Necessitat, s'ha d'estar registrat, o alguna cosa per l'estil?
Se que un cop hi vaig entrar, amb lo dels potets i la planta, però no recordo si és que em vaig registrar... o què.

Doneu-me una solució, si us plau!

Gràcies,
*Circe

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

No, no cal estar registrat per obrir la sala. El què passa és que la sala (bé, en realitat obres una porta, i tothom ho coneix per "obrir la porta de la web", però no passa res) només s'obra quan la Rowling així ho vol, i només ho fa en la versió anglesa.

Quan la porta s'obre, el nostre estimat HpConan posa una notícia a la pàgina principal explicant què ensenya la porta oberta i com obrir-la.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

De fet, en la versió castellana també s'obre, pels exàmens dels M.I.Q.O. :P

Bé, doncs, exactament: la porta de la Sala de la Necessitat només s'obre amb una combinació (nova cada cop) quan desapareix el rètol de No molestar.
:P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Pel que diu ella dels potets i la planta, suposo que no es refereix només a quan la porta no té el signe de No molestar no?

Si és així, per accedir-hi cal que cliquis a la goma d'esborrar que apareix a l'escriptori. Però com ja han dit, apart de lo de la planta i els potets que només cal fer un sol cop, no hi ha res d'interessant fins que no desapareix el signe de No molestar de la porta :P

Avatar de l’usuari
Circe
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:17 pm
Ubicació: Buscant ubicació...

Entrada Autor: Circe »

D'acord! Ja ho entenc, gràies!

El que passa, és que ara no està oberta... Val, ja podia jo anar-ho provant...
Però dieu que encara que hi posi "no molestar", per mitjà dels potets i la planta, es pot obrir la porta?

És que jo sempre vaig tard, i quan vull obrir-la, ja és tancada...

Gràcies per tot!
Circe, la diosa que tiene voz humana pero se alimenta de terribles pensamientos, la diosa de los bellos rizos.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No no, lo dels potets i la planta es pot fer sempre, però no té res a veure amb obrir o no la porta. És per descobrir un dels secrets de la web de la Rowling aquells :P

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Una cosa, feia temps volia saber-ho, però tampoc i vaig pensar de preguntar-ho aquí... perquè, per registrar-te a la web de la Rowling, com es fa??????

es que no en tinc ni idea! i estic una mica farta de quan trobu algun cecret de la web em posi (a "TU" ) i no sera on es guarda i tampoc ser si se m'acumulen a algun lloc o no, tampoc se a on mirar les coses que e anat troban de la web... buenu, que estic perduda com una casa al mig de la montanya.... així que si em podeu ajudar us o agrairia molt!

merci! Carme_
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No hi ha cap manera per registrar-se a la web de la Rowling, no és una web on et puguis registrar xD

Tots els secrets se't van guardant igualment...però està lligat al teu ordinador, a la IP suposo, per dir-ho d'alguna manera....Si canvies de pc no els tindràs i si reinstales el navegador tampoc (a mi em va passar l'últim cop que vaig descarregar-me el firefox i el vaig reinstalar xD).

Mentre no facis res de tot això tots els secrets que vagis aconseguint quedaran guardats i els pots anar mirant desde la llibreta que surt a la part superior del seu escriptori (Scrapbook en anglès) :wink:


PD: Vaig a canviar el títol del tema perquè tothom que tingui dubtes ho faci aquí i així ens estalviem que s'obrin molts temes nous :P

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Aixi dons, tothom que troba algun secret de la web, li posa a "TU" ??

mmm... pos vale xD

lu de registrar-se u pensava, perque com que em tractava de "TU", putser si et registraves a algun lloc et posaria el nom, o algu diferent...

Buenu, MERCI!!
...I'll try to go on like I never knew you...

Black!

Re: Dubtes sobre la web de la Rowling

Entrada Autor: Black! »

on esta lo de la sala de la neccesitat?
Es q no ho trobe. Esta en la pagina web?

Be.
Adeu! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Dubtes sobre la web de la Rowling

Entrada Autor: Padfoot »

La Sala de la Necessitat de la Web és la sala aquella que és una porta, s'hi accedeix a través de la goma d'esborrar que hi ha a l'escriptori i ara mateix té un giratemps per veure totes les sorpreses que hi han anat apareixent al llarg del temps.

Bloquejat