Inocentada d'HpCat - 2006

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

Ja sembla la Umbritge, acaba d'arribar i es pensa que és el rei! :lol:

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

Veieu, el q deia, han venut la web a qui sap qui i ja se li pugen els fums. No se qui es, pero no sen parla molt be dell, estic amb la neus, molt bon raonament

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

io tmb estik am la neus...!!! k teniu pensat fer???? io no vui dexa la web po tampok vui k la porti el Crom :S:S:S k fareu??? :cry:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

neus_snitch ha escrit: CROM AL CARRER! Fuig d'ací o et tirarem nosaltres! No volem una web on tu sigues el protagonista!
Dit això, queda creada una resistència anti-crom, el nom de la qual queda per decidir.
Fins prompte!
Ah, mala gent! Tal com digué el baró de Holbach, la traició es una covardia i una depravació detestable. Us queixeu de l'excés d'egolatrisme del nostre Líder, però us oblideu del que en deia Nietzsche al respecte: l'egoisme és l'essència mateixa d'una ànima noble.

I doncs, què us pensàveu? Si un esperit noble com el d'en Crom decideix regenerar aquesta pàgina amb el seu capital haurieu d'alegrar-vos-en. Els diners i no la moral són el principi de les nacions fortes, que deia Jefferson (clar que també va dir que una mica de rebelió segons quan sempre va bé (ara que també va afirmar que sempre és millor prendre les coses pel cantó bo))).

No escrometeu més el nostre Líder! Enlloc d'això recordeu que deia Zaratrusta: lenta és l'experiència dels pous profunds: tarden molt en saber el que ha caigut al seu fons. Crom no podia ser d'altra manera.

Avatar de l’usuari
Hermi!!¡¡
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 07, 2006 1:47 pm
Ubicació: :S Catalunya ?

Entrada Autor: Hermi!!¡¡ »

Ens heu vengut!!NO esperavem aixo!!Es una ''puñalada trapera''.
Per cuant ens heu vengut?500¤,600¤....??La nostra dignitat val molt més!
Som persones,pensem i tenim idees ,podiem haver trobat solucions,a cas no hos importem???
Ara qui confiara amb vosaltres??

IVI_POTTER:No tothom vol deixar la web , pero si segueix aixi ho farem,aixó es indignant.
NIKA:Estic amb tu !!
“Te ríes de mí porque soy diferente, y yo me río de ti porque eres igual a los demás”

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

neus_snitch ha escrit:Però... açò... què collons vol dir? Esteu locos tots o què passa?
A quina ment ennuvolada se li ocorre vendre una web de tant de prestigi al Crom? A una persona que fa broma amb l'accident de metro de València, ni més ni menys!
Si feien falta diners, es demanen, collons! Haguérem pogut fer un fons comú per mantindre la web! Però vendre-la a este tio? Esteu sonats!
No m'ho esperava de tu, iaia Patfú... I HPConan, creus que anem a poder
(seguir vegent doblatges dels teus? Amb Crom anem a passar-nos la vida a l'Stoa! I tornarà a posar els rangs, i per a pujar-ne, hi haurà que fer propaganda de l'Stoa! I exigirà ser el protagonista a les FF, i si no les borrarà!
Eric Ardan, tio, en quin món vius? Que aportarà joventut? Però si el nou webmaster és més vell que Carla i jo juntes, fotre, quina joventut vols que aporte, la del geriàtric?
CROM AL CARRER! Fuig d'ací o et tirarem nosaltres! No volem una web on tu sigues el protagonista!
Dit això, queda creada una resistència anti-crom, el nom de la qual queda per decidir.
Fins prompte!
Uix! Mon.. diic Neus :) qué poderío tía!! Me gusta! 8) Cada vegada em caus millor :wink: Vull parlar amb tu en privat :wink:

Doncs exactament el que ha dit la Neus, això és una merda! Però com ens heu pogut fer això?? Per això sería millor que la web deixés d'existir, que sigui tard o aviat ja li tocaria! Per cert, ens ha tocat com a WebmASTER en Crom?? SOLYSG!! Ajuda!!! Ja que estàs de la nostra part, vull si us plau que em fagis un favor. Allà va un MP per a tu, fes-me cas si us plau que no queda temps!!!!! Per cert, "chavalín" que la web és d'HP no e filosofía. I para ja amb les teves o les seves frases celebres, me la suda de qui és i el que diu!! Me sacas de quizio "niñato". Tinc moltes coses a dir, però prefereixo callar-me, per saber com serà la web. Almenys ets educat, però com a mínim intenta ser simpàtic. Això s'aconsegueix fent alguna falta d'ortografía (per no demostrar que ets un sabelotodo), posant emoticons tipu :) :wink: :D :lol: :mrgreen: o algun "xD"... Hauries de saber com ser simpàtic! Un regal de nadal molt bo eh! Jomast, Padfoot, HpConan... Un regal molt bo. Això per a mi ha sigut com una familia però ara és una familia postissa, amb padrastres, i germans adoptius... Compareu aquests logos:

Imatge
(Per cert, HP lo últim i lo més petit eh, que no es vegi de què va la web. Abans d'aciò es de catalanisme i de filosofia, i sobretot de l' STOA. Que collons és això??
Imatge

La última és la que més m'inspira a HARRY POTTER!!!

Per cert, treu-te la manía de catalanitzar paraules que no son catalanes. Si la paraula original vé del anglès i es diu "Bacon", escriu Bacon, no "Bacó". Si la paraula original és Webmaster escriu-la en el seu idioma original, no Webmestre. Si la paraula original és "PlayStation 2" no escriguis "Estació deJoc, segona edició :wink:.
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 28, 2006 3:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

AARRGGHH!!!! Què és això!!? :o :o Què ha passat?... :cry:
Juer, jo no vull que canvïi la web, amb lo bé que estava!! Me sabria molt de greu perque molta gent està en desacord amb el tal Crom aquest i fugiria i això no serà el mateix. Aquí HPCAT ho formam TOTS. I també supòs que s'hagués pogut demanar o consultar una opinió o que ens avisassin de que passaria això un parell de dies abans, i no trobar-nos amb aquest pastel i ala, ja t'arreglaràs.
Però, algú me pot explicar qui és aquest tal Crom??

Ah!! I jo quan em vaig registrar aquí me vaig registrar a una web de HARRY POTTER!!! No de filosofia ni catalanisme ni res d'això, perque aquest titol no té res a veure amb HARRY POTTER, que ho posa allà a un racó insignificant... Si a mi la filosofia m'importa un pito!!
Krys l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 28, 2006 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cosí den Solysg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 32
Membre des de: dl. oct. 23, 2006 7:57 pm
Nom: Josep
Rang: . . .?
Ubicació: Manacor
Contacta:

Entrada Autor: Cosí den Solysg »

En crom ..es beneit ...

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Que qui és?
El Troll de les webs catalanes,és!
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

A veure, calma i tranquil·litat...
A mi també em sap molt greu, però tot té un principi i un final... i Roger no per això he de ser una piltrafa nena histèrica i pava, així com la Padfoot no és l'Ana Obregon i totes aquestes bestieses que has dit.
Quan m'ho van explicar, jo els vaig entendre... són molts anys en això i, el cacaolat val diners, a casa meva no em donen ni setmanada... jo no hagués canviat aquesta web per res, però si ha arribat el final d'un cicle, s'accepta de la millor manera possible^^
Si en Crom té bones idees pel futur d'aquesta web i és ell qui afluixava més la pasta, és evident que se li ha de donar una oportunitat...
No sé, jo he passat molt bones estones aquí, hi he fet amistats (i enemistats!) que no voldria perdre :(
Benvingut, Crom, i benvinguda sigui la nova etapa de HpCat!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

avere... jo tinc moltissims dubtes... avere... el sr.crom, qui és? perque clar molt de comprar...pero ningu te ni punyetera idea de qui es.
llavors, ell diu la seva opnio...no? doncs nosaltres també volem dir la nostra.

que voleu que us digui, la sopresa ma espantat!em conectu i em diuen: mira la web. ala...canvi radical.
el diners... problemes de diners... en aquesta vida no tot son els dines..la vida son quatre dies i dos tens la regla..! avere... primer... estic swegura que hi ha molta gent que shagues pogut fer carrec del web!i mes sabent lo frikis que som.!!!
puc entrendre que tot el que heu fet, sigui lo millor per web...pero la nostra opinió no comte?no som ningu nosaltres?
vale es possible que nosaltres tambe lhaguem cagat, o yo que se..que i hagi val rollu entre nosaltres...pero qui no.
jo respecto la opnio de tota persona que estigui a favor de stola, o com se digui. de veritat ho respecto..pero amb una condicio..qe els demes també respectin la nostra.

avere si tan costava conservar la web, doncs ho anuncieu...falta propaganda...doncs fiquem...pero vendresela? calia fer-ho i ara aixi..d'amagat!! amagat de tothom! `perque es la pura veritat!!!sense demana opinio ni res...

mireu no se qui te la rao...i que esta malament o be! i ara mateix tan se men fot! pero.... jolin... pero no ale... ens hem enterrat al ultims..!!!

deu meu, aixo no hauria de haver passat, la web es de tots no? pero clar...a partir d'ara...les coses canviaran. i si la web sen va jo tmb! no penso permetre que vingui un desconegut(perque aixo és el que és, amb respecte) i canvii la web per on vulgi....

apa, acabat el meu discurset i la meba opinio, acabu
bon profit, bones festes, mal rollo , si voleu... i autocuidat!
firmat lapot!, la bibliotecaria oficial de la web?¿¿¿¿¿¿

no tens cap dret a tancarnos el nostre tema...primer per es la nostra opnio i segon perque tu no ets ningu per ferla canviar...et keda clar? vale potser nomes soc una noia de 14 anys que ni te ni remota idea del que es el mon...pero tasseguro que no soc lunica que penso el mateix que jo!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

avera sk io ia nose k pensar.... klar k pensu k tambe la getta91 te rao, po tmb pensu k la neus i els anltres ( beTu...etc) tenen rao... si te k se ell el nou webmaster almenys k no vagi de llest i k pari am les frases celebres ( a mi tmb em treuen de pollleguera) i k intenti se mes amable i axo... potse li costa de entendre pero per nosaltres a sigur un canvi molt i molt radical!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

NO! NO T'EN VAGIS! NO ENS ABANDONIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!


Que farem sense tu? aviam com sera d'ara endavant aqsta web....

i....mmmm...... la pagina principal (inici) no queda una mica sosa....? :roll:


stoes i punyetes..... vull el HPCAT! :cry:
Granger_sellés l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 28, 2006 3:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Però per què hi esteu en contra?Deixeu que aporti noves idees i noves formes de pensar a la web i si aquestes no són bones seré el prmer en criticar-lo
A una cosa administrador:no cal que omplis això de filosofia barata
Apa eet desitjo molta sort nou administrador!!!
Imatge

Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

ronsantanna ha escrit:Però per què hi esteu en contra?Deixeu que aporti noves idees i noves formes de pensar a la web i si aquestes no són bones seré el prmer en criticar-lo
A una cosa administrador:no cal que omplis això de filosofia barata
Apa eet desitjo molta sort nou administrador!!!
La necessitarà 8), perquè hi ha molta gent en l'oposició 8)

Però, tranquil eh que jo em el temps sóc molt simpàtic, sóc com un gosset, primer es menja el filet de carn, i després l'altra mitat la fa servir per jugar 8) Però mai se sap amb un gos el que pot passar... 8)
Imatge

Bloquejat