Possibles significats del nou títol

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo ahir vaig sentir a la ràdio que el títol en realitat era: Harry Potter i les flamarades mortals. I ja hi havien hagut rumors d'un títol anomenat harry potter i la flama verda o alguna cosa així. No sé si és del tot fiable però és el que vaig sentir ahir, potser a la pàgina web de catalunya ràdio ho explica millor.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Això de les flamarades mortals ja ho ha comentat algú. Ja s'ha explicat que és una mala traducció del títol, ja que Catalunya Ràdio ho va traduir directament dl castellà del títol Harry Potter y las llamadas mortales, perquè ja hi havia hagut un rumor que parlava d'això.

Si no és així, rectifiqueu-me!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

aviam, després de mirar-mo molt i molt, he arribat a la conclusio que el titol es podria dir : Esperits Mortals

una amiga meua, que es mig anglesa, mig catalana, m'ha dit que podria ser això :?

nuse, jo crec que podria ser-ho, no? :roll:

apa siauu! :mrgreen:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Aquest títol es contradiu bastant, no creus?

Un esperit és una cosa immaterial i, com tot lo immaterial, no pot morir. A més, un esperit ja està mort! Per tant, no pot ser mortal.

Per tant, jo m'autodescarto el títol

PD: perdona per ser tant borde, noia...

Avatar de l’usuari
HermioneLaSabelotodo
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. gen. 08, 2006 7:08 pm
Ubicació: En la meva ment

Entrada Autor: HermioneLaSabelotodo »

això d'esperits mortals jo ho veig bé.

val, com has dit tu Marc Riera que ja estan morts, pero estem parlan de Harry Potter, no pas de un llibre de socials, que tot el que passa ha de ser real.... nuse aquest titol es bstant lios, me fa mal el cap jejeje




:lol:
*Nur¡ Sellés*

[pensant en coses impossibles]

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

HermioneLaSabelotodo ha escrit:això d'esperits mortals jo ho veig bé.

val, com has dit tu Marc Riera que ja estan morts, pero estem parlan de Harry Potter, no pas de un llibre de socials, que tot el que passa ha de ser real.... nuse aquest titol es bstant lios, me fa mal el cap jejeje




:lol:
Mira, et donaré un exemple perquè vegis que els esperits són morts fins i tot a Harry Potter.

Un esperit és el mateix que un fantasma, no? Bé, recorda el 2n llibre. El basilisc paralitza d'un sol cop en Nick Per Poc Sense Cap i en Justin Flitch de Fletchey, em sembla. I com és que en Justin no es mor? Doncs perquè veu el basilisc a través d'en Nick. I per què el Nick no es mor, llavors? Perquè el Nick ja està mort, i no es pot morir dos cops.

Per tant, si el nick no pot morir dos cops, els fantasmes no poden morir. Per tant, no són mortals.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo també penso que "Esperits" no seria gaire adequat.
O sigui, no ho sé. Pel context.

Ah, i un altre tema a debatre... Mortals o De mort (o mortalment, que seria la traducció directa, eprò no té gaire sentit O.o)? :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uooo!! Geeent!!!
Mireu de què se n'ha adonat Mugglenet!!!
Recordeu aquella profecia a mitges que sortia a l'Orde del Fènix?
Mireu la pàgina 871!
Rowling, al cinquè, ha escrit:-«...al solstici arribarà un nou...»-deia la figura d'un home vell i barbat.
(...)
-«...i després no en vindrà cap...»-deia la figura d'una dona jove.
I quan va sortir el títol del setèèèè?? El dia del solstici d'hiveeern!!
Per tant, podem reconstruir-ho com:
Al solstici (d'hivern) arribarà un nou [títol], i després no en vindrà cap (perquè no hi haurà més llibres ^^).
Eh, què curiós? :P

---

Segona cosa... Els de HarryLatino han "descobert" (i, realment, no dubto que sigui veritat. Aquesta web té molts... mètodes... per aconseguir infos :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ) els dos títols més que tenia pensats la Rowling, a l'oficina de patents britànica:
Harry Potter and the Deadly Veil (Harry Potter i el Vel Mortal/-ífer)
Harry Potter and the Heart of Ravenclaw (Hp i el Cor de Ravenclaw)

Interessant, no creieu???
Perquè, tot i que no han estat el que va determinar finalment la Rowling, SEGUR-SEGUR que el llibre parla d'aquests tres temes...
Ara ja tenim més pistes... Ole oleee ^^ (si la info d'HL és certa).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs això vol dir que el vel del Departament de misteris tornarà a aparèixer! Segur que sortiran uns elfs domèstics netejant-lo i prou... :lol: :boohoo:

A més, si apareix Ravenclaw, segur que té relació amb les horricreus, no?

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Marc Riera ha escrit:Aquest títol es contradiu bastant, no creus?

Un esperit és una cosa immaterial i, com tot lo immaterial, no pot morir. A més, un esperit ja està mort! Per tant, no pot ser mortal.
Talvolta és això el que busca la Rowling... és un títol atractiu, no sé... jo ho veig bé. O també podia ser que mortals es referira a "Que maten", en lloc de "Que moren" ... Què en penseu?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Si volgués dir "Que maten", jo posaria assassí, en lloc de mortals...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No entenc la necessitat de registrar els títols abans d'hora...perquè n'han de registrar més d'un? No és més fàcil que la Rowling decideixi un títol i quan el té pensat definitivament el registri?

Que aquests títols estan registrats per la mateixa empresa (o dieu-li com volgueu) que va registrar el de Deathly Hallows és cert, perquè per
internet es pot consultar aquesta llista i surten:

HEART OF RAVENCLAW

DEADLY VEIL

Però això no vol dir pas que siguin els altres títols que tenia pensats la Rowling que havia comentat fa poc...potser són títols pensats fa molt temps abans de tenir l'història tan clara i desenvolupada o són títols simplement posats per despistar :roll:

M'ha fet gràcia buscar la llista sencera de noms registrats que comencin per Harry Potter hi ha coses com:
HARRY POTTER AND THE MUDBLOOD REVOLT
HARRY POTTER AND THE PARSELTONGUE TROPHY
HARRY POTTER AND THE PYRAMIDS OF FURMAT
HARRY POTTER AND THE REALM OF THE LION
HARRY POTTER AND THE SERPENT'S REVENGE
HARRY POTTER AND THE FINAL REVELATION
HARRY POTTER AND THE BATTLE FOR HOGWARTS
HARRY POTTER AND THE GREEN FLAME TORCH
etc. :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

A mí digueu-me tonto (no, no cal, en sèrio xD), però si definitivament es consolida la idea de Harry Potter i les relíquies mortals, no es podria posar directament Harry Potter i els horricreus?? Estava pensant que aquesta febre per registrar que comenta la Padfoot no vingui perquè algun espavilat ja hagués registrat Harry Potter and the Horcruxs (aprofitant que en anglès sona força millor que la traducció en català) :riure: Sinó no entenc el títol, a no ser que sigui una espècie d'eufemisme...

Així no faria falta fer-la ballar tant. Totes les altres atribucions fan riure, només per l'absurd de relacionar-ho amb el mortal.

1) Sants mortals (és a dir, a)tios santificats que encara estan vius o b) tios morts ja sants, que es dediquen a causar la mort al personal -> Sant Siminitri, San Pascual Bailón, etc...)
2) Esperits mortals (-> a) vol dir que no tenen cos, però estan vius, és a dir, que moriran aviat; o b) nque són fantasmes que es dediquen a causar la mort al personal).
3) La única que no presenta cap incoherència, almenys de significació, les consagracions mortals no crec que pugui ser per sí sol suficient com per titular cap llibre de l'estil HP (sí que serviria per titular un tractat d'antropologia, però).

M'alegra saber que el nostre aimat vel tornarà a tenir alguna cosa que dir al setè llibre! Per cert, sabeu que els ateus harrypottermaníacs enlloc de dir Bon Nadal! o Bones Festes! ja diuen Feliç solstici d'hivern!?

Em comenten que el Martell d'Heretges particular del Vaticà ja està treballant en el tema :twisted:

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Eric Ardan ha escrit:1) Sants mortals (és a dir, a)tios santificats que encara estan vius o b) tios morts ja sants, que es dediquen a causar la mort al personal -> Sant Siminitri, San Pascual Bailón, etc...)

[...] Em comenten que el Martell d'Heretges particular del Vaticà ja està treballant en el tema :twisted:
Sant Siminitri? San Pascual Bailón? Què coi és això? Espero que no existeixi de veritat...

Mira, mentre el Vaticà es dediqui a això en lloc d'intentar fer un equip de futbol que pugui jugar al Calcio, ja m'està bé...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Però... Padfoot. No poden ser títols pensats molt abans, perquè resulta que van ser registrats per la MATEIXA empresa el MATEIX dia.

Sembla que ara les altres webs també donen com a certa aquesta notícia:
VTM ha escrit:Jo Rowling said on Halloween that she was debating between three possible titles for the seventh and final Harry Potter book, and although she announced on her website on Thursday that she's decided upon Harry Potter and the Deathly Hallows, we may now know the other two potential titles. Field Fisher Waterhouse, the same company that registered the title "Deathly Hallows" on December 5, also registered two others - "Heart of Ravenclaw" and "Deadly Veil" - on the same day.

It's also worth noting that Field Fisher Waterhouse registered the titles Harry Potter and the Hogwarts Hallows and Harry Potter and the Hallows of Hogwarts on July 24, 2003.
O sigui, que tot sembla indicar que SÍ que eren els tres títols pensats per la Rowling que deia al seu Diari. :boohoo:

Ara bé:
Mugglenet ha escrit:However, we believe it's more likely that they registered two other titles in addition to the real one to throw off anyone who could have uncovered these trademarks.
:juggle:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat