Quin llibre de Harry Potter us ha agradat més?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
ariadna**Rowling**
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: ds. nov. 18, 2006 10:21 pm

Quin llibre de Harry Potter us ha agradat més?

Entrada Autor: ariadna**Rowling** »

Els llibres de Harry Potter han triomfat molt pero sempre hi ha algun que a agradat mes als lectors.... Siusplau contesteu l'enquesta que us proposo i afegiu comentaris sobre la vostra opinio graceis!! :wink:
.....fan the Harry Potter......

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Dons jo nose perque, m'encante el calze de foc. (el llibre, no la peli)

abans de veur ela peli, era el que m'agradava mes. Tots estan molt bé, pero aquest li he agafat cert carinyu :lol: :P :mrgreen: esque veuras...crec que he danar al manicomi. Buenu, vaig a linstitut de castello, que es algu semblant :roll:


*adeu*!!!
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

És un tema que s'ha obert mil vegades però bé, com que ara no en tenim cap d'obert el deixo perquè la gent pugui deixar la seva opinió, però feu-ho de manera raonada si us plau, no només dient dos paraules i ja està.

Ah i he editat el títol del tema perquè reflexes el contingut de l'enquesta, i si us plau no escriviu intercalant majúscules i minúscules, fa molt mal als ulls i dificulta la lectura.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ami el me m'agradat més es el cinquè llibre, perque es el primer dels Harry Potter que e llegit i amb aquest em vaig engantxar als altres, en aquest llibre
hi passen moltes coses bones i dolentes i també que és el més totxo :lol: nose pero te algo aquest llibre que t'engantxes a tot, jo quan m'el vaig llegir vaig sentir que tenia que esbrinar més coses sobre HP i vaig esperar a que sortís el sisè i m'el vaig llegir molt entusiasmada, i després els vaig llegir tots
desdel principi jeje :)
Bueno auquesta és la meva història :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A mi en eneral m'han agradat tots però el que més el calze de foc perquè és potser el més intrigant i original. Però el sisé tampoc m'ha desagradat. El que m'ha agradat menys per això és el tercer. No ho sé ´´es el que menys vegades m'he llegit i l'he trovat aborridíssim.

Però en general tots els llibres són fantàstics i tots tenen els seus defectes...
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Doncs jo estic entre l'Orde del Fènix i el Pres d'Azkaban, cadascún m'agrada per coses diferents.
En el tercer que es descobreix tota la història del Sirius i el Llopin i el Babbaw m'encanta, (sobretot perquè quan es descobreix tot el Sirius passa a ser el meu personatge preferit :P )
El cinquè m'agrada, des descobreixen bastantes coses i per desgràcia es mor el Sirius... però surt molt al llibre i parla amb el Harry i es veu que per en Harru es molt important en Sirius.

De fet, tots els llibres m'han agradat, potser els dos primers els que menys, però tots tenen els seus moments que són genials.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo estic igual que tu,Costa.El primer i el segon em van agradar,pero quan vaig llegir el tercer...uff,moltes sorpreses i les personatjes comencen a madurar.El cinquè és el que m'ha arribat a fer plorar,la historia és increible...cada un dels llibres sòn únics :clap: :clap:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aaaaix, no sabia que votaaar!!
Els dos primers són com entranyables...=P
Al tercer, apareix en Sírius, són molts canvis, sorpreses...
Al quart, tot és més obscur, la competició es mescla amb el perill...
El cinqué es un canvi total, però no ha dolent, ha diferent...Es veu un món dels mags molt més diferent i dur...
I el sisè, e´s que és tant sorprenent i ha aixecat tants dubtes, sospites i misteris!!
Em quedo amb el sisè, però perquè el tinc més recent... :P

ASM
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:07 pm

Entrada Autor: ASM »

Per a mi, el millor el 5è sens dubte. El 6è el vaig trobar tan extrany que encara no se si em va agradar o no...

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

EL tercer , per ser l'inici a l'obscuritat i La introduccio d'en Remus i en Sirius .
Imatge

Bloquejat