Pitjors personatges a les pelis

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

:o Me quedat parada com podeu dir que l'Snape no es l'Snape :o No hi ha millor actor que ell, bueno si en Ralf Finnes (Voldemort)

Quina actuacio a la 4rta peli. Quin monoleg, encara ara quan veig l'escena del cementiri tremolo de por.

:reverencia: :reverencia: :reverencia:

Ara faré una mica de "Operacion HP"

Harry: t'ho tens cregut, tiu! A l'escena del cementiri no m'agrades, no trasmets res. Et pixes, et fa mal la panxa que????

Hermy: Millora nena o pasa una mica. Segons els llibres ets mes descuidada amb el teu aspecte físic, vamos que ets un anaguet lleig que mica en mica es transforma en cigne, no? No ets la Hermy que jo m'imaginava.

Nomino per sortir de l'academia a........ :twisted: ........ Remus Llopin
Creec que l'actor que li dona vida sembla un anglés de clase mitja-alta, tindria mes cabuda al palau de Backinham, no com home llop.
Es tindrien de llegir la descripció que fa la rowing d'ell al llibre.

que opineu? :wink:

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

io estic d'acord amb el que dieu la majoria sobre l'hermy. no puc amb ella. m'agrada molt més l'hermione de les primeres dos pelis que no de les altres dos.

l'actor que fa de llopin... doncs no ho sé. a la classe que els hi d'on a la tercera peli no sembla per res un home llop.

l'actor que fa d'Snape tampoc ho fa tan malament, m'el imaginava més o menys així.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

l'snape es clavat!jo me'l imaginava exactament aixi! ara, un k no m'imaginava aixi era l'ull foll (vale, tot esta be menys allo de plàstic de la tenda de tot a 1€ dels xinos k representa un ull magic).

I la k no me laimaginava aixi es la Nimfadora! jo pensava k era amb el cabell curtet i un rosa llampant! no lila i llarg...x lo altre...sí, la hermi cada vegada porta les celles mes depilades i el cabell mes de pelu (molt llunyana a la hermione del llibre) i el rupert es clavadet! com el hagrid o la mcgonagall!
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

jo trobo que en sirius esta molt ben triat pq.....ESTA MOLT BO!

i l'snape, ho fa molt bé!!!!(l'actor no el personatge...)TERRORIFIC!!!
jeje i en Voldy!

A mi m'agradava en Richard Harris(es deia axins?)...el de ara, nose...no sembla en...DUMBY....axxxxxxxxxx

a mi em van be tots!!! si en harry no es quedes tan empanat....aixx
be...ara esta a la web del pavu! ja canviara!...

PD: perdo per tnts punts suspensius....ESQUE MENCANTA!

...............
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Jo trobo que l'Snape és clavat al llibre, i el Gary Oldman... Jo no el trobo lleig! No hi podien posar el Johnny Depp perquè era america... XD... Jo trobo que els personatges en general s'assemblen molt al llibre! Encara que no sé per què, però jo al Lopin TAMBÉ me l'imaginava guapo... :? :? :? :? :?

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

ush!!! :wink: :wink: :wink:

jejeeje bon tema !!! :mrgreen:

wenu per començar em va decepcionar molt en VOLDEMORT
al llibre semblava molt tenebrós, passiu i wenu, molt dolent i això (per mi eh!)

però a la peli (calze de foc) sembla molt histèric, no feia gens de por i no se, calbu i tal...no em va agradar...no semblava el voldemort dels llibres, no semblava al voldemort que havia creat la J.K. :evil: :evil: :evil:

i a part...
el Pau Parra i el seu germanet, em sobren mol..........
no em cauen GENS BÉ!!

ho sentu :mrgreen: 8)

ahí està mi opiniong!
ale dew!!!!!
:mrgreen: :alien: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

A mi,a parrt del voldemort qui em falla molt és el "nou" dumbledore que apareix a la trecera peli.No m'agrada gens (perdó si ofeng a algú...) ni d'aspecte ni de caràcter.L'altre s'ajustava molt millor a com el descriu la rowling,nose... :mmm
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Enllunada16 ha escrit:A mi,a parrt del voldemort qui em falla molt és el "nou" dumbledore que apareix a la trecera peli.No m'agrada gens (perdó si ofeng a algú...) ni d'aspecte ni de caràcter.L'altre s'ajustava molt millor a com el descriu la rowling,nose... :mmm
i ja tens rao!!!!! Visca el Richard Harris( es deia axins no?) s'assemblava molt al Dumblie que m'imaginava jo.... mmm...em direu totnta o algu per l'estil, pero aquest nou Dumby....no és el que feia de Saruman al sr. dels anells?? :?

esque ho vaig sentir per allà, pro nose...
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Si que es diu així,l'altre dumbledore semblava molt mes intel.ligent i sabi,mes dolç nose...em fa molta llastima que ens deixes... :roll:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Granger_sellés ha escrit:
i ja tens rao!!!!! Visca el Richard Harris( es deia axins no?) s'assemblava molt al Dumblie que m'imaginava jo.... mmm...em direu totnta o algu per l'estil, pero aquest nou Dumby....no és el que feia de Saruman al sr. dels anells?? :?

esque ho vaig sentir per allà, pro nose...
no,l'actor que feia de Saruman ,és el Christopher Lee,i el que fa de Dumbledore,és el Michael Gambon.El que passa ,és que és va dir que potser el Lee (o el Ian Mackellan,o sigui ,Gandalf) ,faria del Dumbledore,però al final,van pensar que el personatge,s'assemblaria massa al Saruman o al Gandalf,amb la barba i tal,i sent el mateix actor,i ho van deixar correr.

harry17
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:42 pm

aix

Entrada Autor: harry17 »

a mi a les primeres pelis m'aradaba com ho feia l'emma i el daniel però cada cop menys no se perque, sembla que els personatges secundaris es curren mes el seu paper ni que no surtin tant, i per aixo crec que en aquests moments aquests dos son els que ja no ho fan tan bé
A mi també m'ha decepcionat el aspecte i el caracter de voldemort
pero la resta bé

P.D: Visca la Evanna!!!!!!!

Apalput
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 7:34 pm

Entrada Autor: Apalput »

A mi de les pelis els que menys m'agraden són tots els Weasly, no m'agragat cap d'ells tot i que ron no està tan malalament com la resta, la ginny trobe q als llibres és infinitament més interesant, i guapa (tots els xics li van a darrere), bill i charlie no apareixen, els besons són espectaculars als llibres i a les pelis...., arthur i molly, sobre tot arthur, no el veig, no m'agrada. percy no està malament. és una pena perque són dels personatges que més m'agraden dels llibres.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Apalput ha escrit:A mi de les pelis els que menys m'agraden són tots els Weasly, no m'agragat cap d'ells tot i que ron no està tan malalament com la resta, la ginny trobe q als llibres és infinitament més interesant, i guapa (tots els xics li van a darrere), bill i charlie no apareixen, els besons són espectaculars als llibres i a les pelis...., arthur i molly, sobre tot arthur, no el veig, no m'agrada. percy no està malament. és una pena perque són dels personatges que més m'agraden dels llibres.
Però els estats jutjant pel grau de..."bellesa" o per com s'assemblen a la definició i com l'interpreten?
Perquè jo crec que tots els Weasley estan molt ben trobats...Encara no hem vist en Bill, per exemple, però la resta de Weasleys estan molt bé! I precisament en Percy és qui menys se m'asembla al del llibre, perquè crec recordar que al llibre porta ulleres...Però tant és...

Jo el que trobo és que l'Emma watson fa una Hermione massa sobreactuada, perquè de la resta entenen culpa els guionistes... (per a més info vegeu: Així em queden els cabells per darrera... :roll: )

I sobre els que esteu dient, tant en Sirius com l'Snape s'assemblen molt i són actors genials, el gary Oldman i l'Alan Rickman...

Per exemple, jo tinc una intuició de que la cagaran amb el noi que escullin com a Tom Riddle... Perquè no el farà el mateix que a la segona, que seria lògic, sinó que han fet un càsting, crec.... Bé, esperarem.... :wink:

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

El problema de la gent és que es fixa en les peres i les xocolatines de la gent per dir si és bon actor o no. EEl Harry actua fatal, però com que està bo, doncs apa, tothom a dir que actua tan bé. I això igual que l'Hermione, però aquesta em sembla més creïble quan plora o expressa emocions. Jo penso que Les millors pelis són les primeres 2 són les més creïbles. Els Weasley en general, el Hagrid, l'Snape, la Luna i la Minerva són els millors!! Jo trobo que els Malfoy (el Lucius i el Draco) ho fan molt bé, però els deixen de banda a les pel·lícules.
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

uo.. jo odio l'Hermione de les pel.lis . A la primera i la segona era molt Hermione, però a la terceraaaaaaaaaaa??I a la quarta?? I a la cinquena? ecsssssssss. És el personatge menys creïble del trio. Després... El Sírius tampoc m'agrada gaire :s. És que no l'imaginava aixíi. La resta estan bastant bé^^
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Bloquejat