Algú va gravar la 2a pel·lícula per Tv3?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Algú va gravar la 2a pel·lícula per Tv3?

Entrada Autor: charlotte evans »

Dons bé, pregunto això perque jo la vaig gravar i al moment de mirar si havia quedat bé veiem que, apart de que es veu molt més malament que a la tele, passa una cosa molt rara, o que jo crec que no es normal. Per una banda se sent en anglès i per l'atre en català. Es divertit per mirar com parlen els actors de veritat i perke veus que els de doblatge l'han clavat (se sent "please" i "siusplau" exactament alhora :P ). Però veient la peli molesta una mica...

Ah! I hem pensat que ho deuen haver fet expresament els de Tv3 perque la gent no el vengui per internet o algo, no ho se...

Weno, jo preguntava si algú més li havia pasat o es que jo havia tocat algo (si soc només jo, podeu matar el tema moderadors). I si es una cosa normal quan graves per Tv3, encara que no m'havia pasat mai, però com que fa tems que no gravo res :roll: ...

Es això :mrgreen: !!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Eiii jo no la vaig gravar aquesta vegada, però em va passar exactament el mateix amb la Pedra filosofal quan la van fer per TV3.

A mi tampoc m'havia passat mai, i vaig pensar que havia sigut jo que havia tocat alguna cosa, tot i que no vaig arribar a descobrir què podia haver sigut. No sé si TV3 pot fer coses així expressament...no sé a veure si algú ens ho pot explicar millor :P

Avatar de l’usuari
Atheneum
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 9:50 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Atheneum »

Jo no em vull passa d llest ni res, po jo k tmb la vai grabar sta tota b.Llavors potse k sigui una d akestes 2 coses, penso jo:

1- K el video am k u vas graba ja fa catufols i k els capsals stan mol bruts.(axo tmb inclou la disponibilitat d l antena)

2- K tocan tocan, avui en dia les teles tenen mols botons i pokes persones k saben per a ke son.Per tan puc pensa k tinguesis la versio dual o la versio original activat kuan vas graba.

Jo penso k pot se una d aketsa 2 per k per altra banda jo la tin b
- Telepizza, que desea?
- Magdalenas, no te jode!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Això passa per que està en dual, que tan la pots veure en un idioma com l'altre. Aixó ho pots canviar mentre mires la pelicula però que es grabes aixi en video no ho sabia.

A l'ordinador que pasa hi ha programes que seleccionen els canals d'audio i els separen. Com que no podeu posar el vídeo per ordinador us recomanu que us les descarregueu de l'emule.

Com que dir això és il·legal doncs si voleu us puc passar una web on podeu descarregar les dues pelis en català. Envieu-me un mp o agregeu-me per no saturar-me la bústia.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Atheneum
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 9:50 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Atheneum »

Jo com k soc un reconegut hacker (numes se baxarma pelis) dons us recomano el Ares k s un progarma k baxa les pelis mooooooool rapid, mentre k am l emule et tires anys.Us u dic perk me baxat la 4rta peli en una tarda i axo k te 2 cds
- Telepizza, que desea?
- Magdalenas, no te jode!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

A mi em va passar quan van donar la Pedra filosofal... al principi em petava el cul... xD però al final cansava i no entenia res allà parlant alhora i vaig treure la peli... xD
La segona no la vaig veure, però això, que no és la primera vegada que passa a TV3.... o sigui que no crec que sigui el teu video :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

nono!!! TV3 no ha fet res!! :o que hi tinc familia allà, i ho he preguntat i ni tan sols es pots sabotejar la peli perqué no es gravi bé :lol: :lol: aquesta info bé de fonts fiables :wink:
que heu provat de treure el dual de la tele?? :wink: nose, mireu-vos-ho
apa nose, ja m'ho direu! :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Això en les opcions del vídeo ho podeu treure perfectament. A mi m'ha passat amb moltes pelis de TV3, com que tenen sempre l'opció de veure-les en versió original...Crec que és l'opció audio del comandament del vídeo. Proveu-ho i a veure si us he resolt els dubtes. :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

ami em passa mab el k3 com que veig la tele a traves del vidio i sem va espallar el mando ara sem sent en dual i ho veig per la tdt.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

doncs jo no el vaig gravar!!! :o
i quina pena... :|
m'agraden molt les pelis de hp amb català....m'entero molt més :wink:
bé, ara us faig una pregunta....

hi ha DVD (o video..) que siguin hp2 amb CATALÀ?es pot ficar :?
esq no la tinc aquestaa
jeje dew a totom!! :mrgreen:


PD: estic sobreviskent a l'institut! :wink: tampoc es tant dolent com diu altre gent... :roll:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Efectivament. Repeteixo el que ja s'ha dit: com que TV3 passa la majoria de pel·lícules en dual (versió doblada i original), els vídeos normalment les graben així, en dual. Per tant, amb el comandament, des de la teva cinta pots triar escoltar-ho en català, anglès i... alhora. Tot i que és molt incòmode.
Per tant, nom és heu de remenar les opcions del vídeo i podreu sentir-la bé.

Però no ho entenc. La pedra filosofal d'acord, però La cambra secreta és una pel·lícula que us podeu comprar en català, i així ajduem que les segueixin treient en català. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Dons busco aixo del dual (que no entenia ni idea de ke existia... em sento ignorant :oops: ) ho apreto i sonarà bé, iuhuuu :P !!

Dacort, ara ja ho entenc, moltes gràcies a tots i totes :wink:
HpConan ha escrit:Però no ho entenc. La pedra filosofal d'acord, però La cambra secreta és una pel·lícula que us podeu comprar en català, i així ajduem que les segueixin treient en català. :roll:
A si? Jo no sabia que la Cambra estava en català :o !! Em pensava que era a partir de la 3a :( ... (es culpa de la meva cosina, que es l'encarregada de comprar les pelis i diu que com que va començar en castellà les hem de tenir en castellà :roll: ... {Laraaa, tontaaa, compra la 4a en català,,, xD!!!})

Pd/ Tots vosaltres em feu sentir molt ignorant :| ... ^^' !!

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

charlotte evans ha escrit:Pd/ Tots vosaltres em feu sentir molt ignorant :| ... ^^' !!
Si t'anima, jo vullguent-me baixar la quarta pel·lícula em vaig descarregar una correguda de bous de Castelló '¬¬ així que no et queixes :lol:
Imatge

Imatge

Bloquejat