Pitjors personatges a les pelis

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
*Aquestnom*
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 12:14 am

Pitjors personatges a les pelis

Entrada Autor: *Aquestnom* »

No creieu que alguns personatges a les pel·lícules estàn fatal? Jo, per exemple, vaig quedar decebudissima amb l'Snape i en Llopin :o
I amb en sírius deu n'hi do... No ho sé, jo a l'Snape me l'imagino més prim, amb els cabells més llargs... En Llopin totalment al revés de com és i a en Sírius Guapo!! Als llibres no paren de dir que en Sírius és molt atractiu, i per molt bon actor que sigui en Gary Oldman... :roll:
Però vaja, en Harry, en Ron i l'Hermione estàn molt bé, en Hagrid també... Hi ha de tot :?
Bé, espero que digueu què us semblen els peronatges...
APADEEWWW!!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Mmm...aviam, això de els pitjors...no podria dir, ademés no em sembla gaire correcte :P . A mi l'Alan Rickman (Severus Snape) em sembla que ho interpreta molt bé. I que el look està molt encertat. No m'imagino uns cabells més greixosos, xDD :lol: . I respecte el Llopin...també, em sembla molt bé. I el Sirius, a que et refereixes atractiu? Atractiu després d'haver estat 13 anys a Azkaban? Em sembla que en aquesta pel·lícula, la cinquena, el veurem millor. A la quarta gaire atractiu no va sortit en la llar de foc, xD.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

presisament els personatges que has dit em semblen dels mes encertats el llopin m´encanta es perfecte no el cambiaria gens gens els sirius esta perfecte i el snape es el k millor esta fet dels tres, i lo dels millors be, l´hermione estava be a les primeres pelicules pero cada cop es menys hermione i mes emma, a mes cada cop actua pitjor mentre que ella diu k ho fa millor (es la meva opinio) el ron si que esta molt molt be aixi i el harry dons tambe be.... no se.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Suposo que més que els personatges, et refereixes als actors no?

Em sembla que ja teniem un tema per comentar-ho, però com que no sé si encara hi és després de la neteja que vam fer últimament de moment el moc al fòrum d'actors i si després el trobem ja el tancarem :P

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Estic d'acrod amb tu, els personatges del trio i el professorat estan ben triats els actors (per l'Snape trobo q tb).

En Sirius per suposat que no me l'imaginava aixi, ni molt menys, d'acord q se suposa que ha estat a la preso pero... A més hauria de semblar un vampir com diu en Harry al llibre jiji vaja q hauria d'estar més cadaveric.

Desprès hi ha algun altre personatge q no em quadre pero ara no ho recordo, ho editare mes endevant
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

L'actor que fa de Llopin ho fa molt é, tot i que el seu personatge no me l'imaginava així. Potser és una tonteria però quan el vaig veure per primer cop al cien, vaig pensar "només li falta una tasa de té, per semblar un anglés de casa bona", se suposava que tenia que semblar un pidolaire (més o menys) i no pas un profe més.

Sobre el Gary, la seva actuació en la tercera és molt bona, i si hi pensem tot lo que és molt atractiu són de comentaris que fan sobre quan era jove, Azkaban fa perdre la vida i tot el que té aveure amb ella. Pel Sirius atractiu espereu l'escen a del pensi u de la cinquena.

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

Jo, el que fa d'esnape el tobe, vamos ¡que ni calcao!, però el que fa de moody, no s'asemble gens, però es que gens al que jo m'imaginava, i troba que el Daniel Radclife està canviant molt, quan era petit s'hi asemblava més, però ara, no sé... i a sobre que té els ulls blaus, ens estan donanat gat per llebre! I qui fa de llopin, no és com me l'imaginava, però trobo que hi entra molt bé al paper.
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Jo, sincerament, crec que no hi havia millor actor per interpretar l'Snape com l'Alan Rickman, esque no em puc imaginar ningu més fent-ho! L'unic problema es que el pobre Alan té una edad i el tipet se'n ressenteix (se m'enten?) i és clar, jo a l'Snape no me l'imaginava tan gran, vaja, que se suposa que en el primer llibre té 28 anys, i ja sembla que en tingui 40 XDD
En Llopin??... aviam... jo am el bigotet no me l'imaginava, i me l'imaginava amb uns cabells més llargets i llardosos i amb la roba més apedaçada...
I en Sírius... bé... ni fred ni calor, crec que esta bé, però tampoc és allò que digui " impressionant!"
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

[quote=".::Mistral::."]Jo, sincerament, crec que no hi havia millor actor per interpretar l'Snape com l'Alan Rickman, esque no em puc imaginar ningu més fent-ho! L'unic problema es que el pobre Alan té una edad i el tipet se'n ressenteix (se m'enten?) i és clar, jo a l'Snape no me l'imaginava tan gran, vaja, que se suposa que en el primer llibre té 28 anys, i ja sembla que en tingui 40 XDD
[quote]

¿28 al primer llibre?,això és impossible.Si Snape,té la mateixa edat que tenia James Potter,¿és que el James va ser pare als 17 anys?
28-11 anyets de Harry al 1º lllibre=17 .
Podria ser,per no crec ,vaja.
I per cert,Alan Rickman el CLAVA a Snape,per mi,l'actor més ben trobat.
I té 60 tacos,¿a que no ho sembla?

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Sí jo també crec que el representa molt bé ^^

28 anys no pot tenir en el llibre però no en té gaires més.
Em sona que al cinquè digués que en té 35 però no ho sé.
Segons hp-lexicon l'Snape va néixer el 1960 si el Harry va néixer el 1980 vol dir que tenia el James tenia 20 anys quan va tenir el Harry o sigui que a l primera peli en té 30...
Llavors sí que a la peli sembla més gran del que és, però no sembla que tingui 60 tampoc! es conserva molt bé! :)

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Uiiii, em nego a acceptar que l'Snape està mal fet! Res de res, on podien trobar un Snape més creïble que el que fa l'Alan Rickman!!! Enlloc! A més, és un gran actor, què més podien demanar? i sí, té l'edat que té, però no els aparenta! :mrgreen:
Sobre en Llopin... a mi em va sorprendre, però bé, potser sí que me l'esperava una mica menys arreglat, però ja està bé. I sobre en Sirius... home, doncs jo al Gary Oldman li trobo un no-sé-què atractiu, crec que van fer ben fet.
A més, em sembla recordar que han de ser tots actors anglesos, i per tant, no deuen tenir tanta varietat (si m'equivoco, corregiu-me).
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Doncs jo com la majoria, també crec que l'actor Alan Rickman ho fa perfecte :mrgreen: . A mi personalment és el personatge que més m'agrada i crec que el representa de conya!!!

Per altra banda, la McGonagall i en Ron també m'han agradat molt (el harry tb :mrgreen: ), però l'hermion de vegades fa rabia :evil: (una mica de culpa la tenen els guionistes.......suposo!)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Pel que respecta a com actuen, està clar que el primer que posaria a la cua de l'INEM seria el Radcliffe. No sap actuar. És incapaç de crear la tensió d'una escena per si sol. A nivell interpretatiu s'ha quedat amb els

-Oh! -exclama com aquell qui no es fixa amb la cosa- Me duele la cicatriz (i se la frega a veure si marxa :S)

i tal.

I pel que respecta a l'adequació de l'actor al personatge del llibre, totes les arrobes del Michael Gambon no em permeten visualitzar l'alta i prima figura del Dumbledore descrita als llibres i tan ben representada pel Richard Harris.
Us imagineu al Gambon caient per la Torre d'Astronomia? Com a mínim, com un obús del quinze :|

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

Si, jo també trobo que en daniel Radcliffe, no actua be, trobo que tant ell com la emma estan més atents de sortir ben monos a la càmera, que no de trametre por, patiment o dolor, en canvi en Rupert Grint si que es "deforma", per així dir-ho, to i que de vegades sobreactua una mica.
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

A mi sempre m'ha assegurat més d'un que l'Snape en la 1ra en tenia 28, pero els numeros que heu fet son més lògiecs perque tenir un fill abans dels 20 quasi no ho fa ningú avui dia... però bé, el cas esque l'Snape és més jovenet del que més d'un es pensa!! XD
Imatge

Bloquejat