Nova col·lecció d'Hp: Els escacs màgics

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

He,he,he... ja tinc la vareta!!! :P

Jo com a bona hp freak... allà a la Rambla, demanant la col·lecció que, per cert, no veia per enlloc!
I me la donen i jo... gràcies! fugint d'allà més de pressa, per si hi havia algú conegut (com si a Barcelona em conegués gaire gent...), el que deia, freaky total! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Mision imposible! Aconseguir la vareta de Harry Potter sense que ningú em conegui i no fer el ridicul, xDD. Ja t'imagino dient:
- No, esque es per el meu cosinet petit :oops: XDD :lol:
Jo ara més tard sortiré i la demanaré. Què tal Lis Malfoy? QUines son les teves impressions?? T'agrada? Quins encanteris has tirat? Aaahhhhrr, quina il.lusió. Tots els de la web amb la vareta, que bo :P :lol: :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

No es just!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

Quan per fi trobo la revista de la vareta, ve me germana i me la treu :evil: !!!

A mes a mes, en aquell kiosc ja s´havien acabat nomes quedava la que me germana m´ha tret :cry:

Ara em toca esperar...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

o, tots no... jo no me la compraré... u.U
Reconec que si fos més petita hauria corregut avui a l'hora que obren el quiosc per la vareta, però ara sí que em faria gràcia, però als dos dies és que... és xurrada... a mi no m'agraden els escacs... xD
A més, a casa meva ja es pensen que estic prou viciada, si arribo amb una vareta i els hi llanço un obitus per subitum... primer em diran que parli bé, sense enterar-se de res, i després que deixi de fer el tonto i que HP m'afecta al cervell... :roll:

P.D: Meriiii! T'ha nascut una magdalena! jajaja què fort! xD A mi un... ànec? Què és això? I la costa un bitxo raro... meitat makako meitat... no el sé classificar... :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

JO només m'ho compraria per la vareta i si els meus pares me la troven pos ells ja saven que soc una superfan, pero si em trovu amb algú de la classe...
Excusa preferida per mi en aquest casos.

1 No no si és per la meva germana.
I si no funciona la veritat. I llavors a aguantar els comentaris de la nena pija de la classe quan comença el cole.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hahahaha. Tots els de la web som iguals.

Però què és això de vergonya per si us trobeu algú????
ORGULL HP!! Sortiu de l'armari (sota les escales)!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo anava amb dos cartrons d'aquells gegants (que ja te'ls posen gegants perquè no els puguis agafar per enlloc) d'Hp pel carrer (dos, un per ma germana i un altre per mi [així m'evitava que em treiés ma germana la vareta 8) 8) 8) )), i vaig passar per davant d'una noia de la emva classe i "Ei, 'déu...". Tot tranquil. :P

Som el que som. No ho podem negar. xD (Ara toca una bandera, en comptes d'arc de sant martí, de color verd, groc, blau i vermell -colors de les cases de Hogwarts XD-).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Padfoot ha escrit:
És que ja no saben què inventar-se perquè la gent es gasti els diners en col·leccionables inútils que sempre s'acaben quedant a mitges!! 47 entregues a 6€ cadascuna....282€ gastats inútilment perquè uns escacs que fan aquest escàndol...tothom que hi sapigui jugar mínimament es queixarà que es desconcentra :lol: :lol:
Definitivament no la compraré, 282 € ! :lol: quina estafa! xD jo d'escacs ja en tinc, al principi pot ser graciós però després jo crec que ja no hi trobaria la gràcia i em sabria greu haver-me gastat tans diners...
què com van les varetes? :mrgreen: Perquè tenen alguna cosa d'especial a part que atreuen els metalls?

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Larongyea ha escrit:Mision imposible! Aconseguir la vareta de Harry Potter sense que ningú em conegui i no fer el ridicul, xDD. Ja t'imagino dient:
- No, esque es per el meu cosinet petit :oops: XDD :lol:
Jo ara més tard sortiré i la demanaré. Què tal Lis Malfoy? QUines son les teves impressions?? T'agrada? Quins encanteris has tirat? Aaahhhhrr, quina il.lusió. Tots els de la web amb la vareta, que bo :P :lol: :mrgreen:
Ui, encara la tinc guardada, és horari de feina!!! ja t'ho diré!
HpConan ha escrit:Hahahaha. Tots els de la web som iguals.

Però què és això de vergonya per si us trobeu algú????
ORGULL HP!! Sortiu de l'armari (sota les escales)!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo anava amb dos cartrons d'aquells gegants (que ja te'ls posen gegants perquè no els puguis agafar per enlloc) d'Hp pel carrer (dos, un per ma germana i un altre per mi [així m'evitava que em treiés ma germana la vareta 8) 8) 8) )), i vaig passar per davant d'una noia de la emva classe i "Ei, 'déu...". Tot tranquil. :P

Som el que som. No ho podem negar. xD (Ara toca una bandera, en comptes d'arc de sant martí, de color verd, groc, blau i vermell -colors de les cases de Hogwarts XD-).
Hehehehe, ja t'imagino amb els cartons... :lol: ui, jo no, el tinc ben plegat a dins d'una bossa, i encara no he obert res, ja ho faré a casa!
La veritat és que m'ha quedat prou bé, no crec que la noia del quiosc hagi pensat que fos per a mi... total, clar, amb 24 anys, i la gent que a sobre em fa més gran... deu haver suposat que tenia nens, germans, nebots o de tot! (per sort!) :mrgreen:
Sí, som el que som, com molt bé has dit, però clar... queda millor que una persona de 12-16 anys ho vagi a buscar, que no pas jo... És que a sobre sóc molt molt vergonyosa!

HpConan, no tots som tan valents com tu! Ets el meu ídol!!!! :reverencia:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

i q i q???? funciona o que???? 8O
la veritat és que a mi em faria molta ilusio comprar-me-la, pro es q al cap de dos dies hauria passat l'emocio... :(
us imagineu que la vareta fos de veritat??? jaja (pro q dic yo ara?!?!? :boig: :wall: :bonk: cada dia estic pitjo...) el primer que faria seria ordenar l'habitacio... :twisted: q no m'atreveixo ni a endreçar-la x po de no acabar mai!! :P :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hahahhahaha.

Aquest migdia he estat una bona estona amb la vareta i la Torre!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Diooos. M'he viciat. Allà, movent la Torre sense tocar, amb la vareta. :lol: :lol: Tot emocionat. :P Mirant-ho des de tots els punts de vista :P :P :P :P :P :P

He pensat de fer la imatge de l'Orgull HP. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Quan vingui el cavall renillant i el peó que es trenca, ja, tot una festa. 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Hahahahah!!!! :lol:

Ja tinc la vareta, la torre i la mare que el va p***, xDD, es conya. Quina il.lusió! Es el primer cop que tinc una vareta a les mans i em sento com si fos una de debò. (Sempre de petita quan veia les pelis deia, jo vull una :P ). I tant sols val 1.99! Us ho heu de comprar la vareta com bons pottermaníacs.

PD: L'he aconseguit perquè ahir li vaig suplicar que el comprès la meva mare...i ben d'hora al matí, xD :mrgreen: . I m'aixeco i m'ho trobo i m'ha donat algo. Porta una pega que he estat més de 15 minuts treient-ho tot i desengantxant.ho amb un cúter.

Uee!! Soc feliç!! Crucio! xDD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jajajaja :lol: Jo també la tinc xD!!!

Anava pel carrer amb la meva mare i diu: -Mira! i jo miro i:-Oooohhh, la veretaaaa, tota emocionada xD

Me la va comprar (però diu ke es per mi i per la meva germana..., una merda, me la quedo jo :twisted: !) i jo tambe anava pel carrer amb el super-gegant cartró amagant-me xD Encara que...
HpConan ha escrit:Hahahaha. Tots els de la web som iguals.

Però què és això de vergonya per si us trobeu algú????
ORGULL HP!! Sortiu de l'armari (sota les escales)!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo anava amb dos cartrons d'aquells gegants (que ja te'ls posen gegants perquè no els puguis agafar per enlloc) d'Hp pel carrer (dos, un per ma germana i un altre per mi [així m'evitava que em treiés ma germana la vareta 8) 8) 8) )), i vaig passar per davant d'una noia de la emva classe i "Ei, 'déu...". Tot tranquil. :P

Som el que som. No ho podem negar. xD (Ara toca una bandera, en comptes d'arc de sant martí, de color verd, groc, blau i vermell -colors de les cases de Hogwarts XD-).
Siiiiiiiii, comprem-nos tots la bandera per anar a una manifestació del que sigui :mrgreen: !!!

I bé, arribo a casa, ho trec tot del cartró i poso la torre (amb imant) sobre l'ordinador. Fins aki no pasa res. El dia següent jo i la meva germana posem la vareta (ke també te iman) devant la pantalla de l'ordinador i surten uns colorets molt macos de colors (ostia, colorets de colors xD) !! "Que seran akets colorets?" Ens preguntem, i jo penso "Aiiiiiiii!!!" trec la torre de sobre l'ordinador i es queda la pantalla fosca! Diiiiiishhhh! Cagada! Es veuen els colors raros :| ... No ho feu mai!!! No poseu MAI un iman sobre l'ordinador!!! Encara que ja està bé, el dia següent ja es veia normal :P ...

I jo tota la colecció no la faré... em compraré el que vingui amb el reculatemps i ja està... el boli no, es lletget :wink:

Pd: Si no hos porteu bé ara hos puc fer l'Obitus per Subitum amb la vareta :twisted: xDD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Hahahahahahahahaha.

A mi em va passar una vegada. No sé què carai faria per passar un iman davant de la pantalla, però em va quedar de colors. I la de la tele també XD Però després li tornes a passar l'iman per l'altre direcció i desapareix (crec). XD

Ai, ai. QUe mai me'nr recordo. He de fer la bandera XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Bones!!!! (fa molt i molt de temps que no hi escribia al forum)

Jo també bui lo dels escacs numés per la vareta ( com la majoria de natres ) pro he anat a la llibreria i no hi ha arribat encara... :cry: jo com tots vosaltres em fa vergonya pro si m'i trobo algú li diria..." Dons mira esque jo tinc aficions no com tú que t'aborreixes si estas 5 minuts a la teva casa" xDD I jo visc en un poble que ens coneixem tots... i totes.
Per un amic meu soc la pirada que llegeix HP i manga... doncs sí, i qué?
El dilluns aniré una altra vegada a demanar si hi ha arribat, espero que si!!!!!! :wink:

Records de L' ┼Ø•L•ã•ï•Ä╣
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

JO me l'he comprat, nomès per la vareta XD, es de plastiquillo de 2 duros, però és maca ^^ XD. I si l'apropes a la torre, se'enganxen! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD santa parida! jajjajajaja trobo excessiu ql preu de 6 €... com si fòssim rics! i a sobre setmalals... anda home, quina burrada!

Chau XD

Bloquejat