Larongyea ha escrit:Mision imposible! Aconseguir la vareta de Harry Potter sense que ningú em conegui i no fer el ridicul, xDD. Ja t'imagino dient:
- No, esque es per el meu cosinet petit

XDD
Jo ara més tard sortiré i la demanaré. Què tal Lis Malfoy? QUines son les teves impressions?? T'agrada? Quins encanteris has tirat? Aaahhhhrr, quina il.lusió. Tots els de la web amb la vareta, que bo

Ui, encara la tinc guardada, és horari de feina!!! ja t'ho diré!
Hehehehe, ja t'imagino amb els cartons...

ui, jo no, el tinc ben plegat a dins d'una bossa, i encara no he obert res, ja ho faré a casa!
La veritat és que m'ha quedat prou bé, no crec que la noia del quiosc hagi pensat que fos per a mi... total, clar, amb 24 anys, i la gent que a sobre em fa més gran... deu haver suposat que tenia nens, germans, nebots o de tot! (per sort!)
Sí, som el que som, com molt bé has dit, però clar... queda millor que una persona de 12-16 anys ho vagi a buscar, que no pas jo... És que a sobre sóc molt molt vergonyosa!
HpConan, no tots som tan valents com tu! Ets el meu ídol!!!!

"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!