Nova col·lecció d'Hp: Els escacs màgics

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Nova col·lecció d'Hp: Els escacs màgics

Entrada Autor: HpConan »

Ja passa. Al setembre treuen col·leccions de tot.
Aquest cop, però, també han tret una col·lecció: Els escacs màgics.

Bàsicament, consisteix en una guia per aprendre a jugar escacs (en nivell de principiant i en nivell avançat), amb el què et vénen les peces d'escacs que apareixen a la pel·lícula Harry Potter i la pedra filosofal, amb efectes especials:
- Les torres es mouen magnèticament, arrossegades per una vareta màgica magnètica també.
- El rei baixa el cap quan és escac i mat, i crida...
- Els caballs renillen.
- Els alfils sonen com vidres trencats.
- La reina brilla quan la mous.
- Els peons es trenquen per la meitat, com a la pel·li.

A més a més (crec que això és el millor XD), perquè els fans d'Hp no ens desenganxem de la col·lecció, contents amb una o dos peces com la pel·li, de tant en tant també vindrà:
- Un boli que queda suspès a l'aitre.
- Un quadern de notes Hp.
- Una reproducció del reculatemps de l'Hermione.
- Una caixa per guardar totes les peces.
- Un tauler d'escacs que s'il·lumina amb motius de Hogwarts.

A més, ja, si et subscrius, et ve un pòster d'Hp4, una carpeta, un rellotge de quidditch, una gorra de Gryffindor i una motxilla de quidditch. :roll:


Total, tot de "peces de col·leccionista" pels fans d'Hp, amb 47 entregues de 5'99€ cadascuna... :o :o (excepte la primera entrega -amb una vareta i una Torre-, que val 1'99).

Visca, gastem més diners. :lol: :lol: :lol: :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiishhhhhhhhhhh :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

És que ja no saben què inventar-se perquè la gent es gasti els diners en col·leccionables inútils que sempre s'acaben quedant a mitges!! 47 entregues a 6€ cadascuna....282€ gastats inútilment perquè uns escacs que fan aquest escàndol...tothom que hi sapigui jugar mínimament es queixarà que es desconcentra :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No sé quina llegenda hi ha que les col·leccions es queden a mitges. :| Jo totes les col·les que he fet s'han acabat. El que passa és que als kiokos no les porten totes fins al final. Demanes que et vagin reservant les entregues i t'ho van portant. :? No sé.

Jo em compraré uns quants. És que vull tenir el reculatemps, el boli i el tauler (el tauler ve ja amb la segona entrega). :oops:
Però ma german sí que es farà la col·le :P
A casa, tot el que sigui Hp... De fet, ja és el que busquen aquests que fan les col·les. Pels fans que ho volen tenir tot sobre el tema en especial :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jajajaja!!!! Riure
Avui ho he vist anunciant-ho a la tele... i li he dit a la Carla!!! I hem començat vale la primera entrega val 1,99, com a molt la segona... edspres que seran ja? 5,99? i després el tablero... xDDD
Després ja hem començat amb les nostres parides i començar a dir el dialeg de l'escena dels escacs... (si... ens els sabem de memòria... :oops: xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Y después... sigue el juego.

¡No, Ron, no!
¿Qué pasa?


:lol: :lol: :lol: :lol:
No hi ha res com els guions apresos d'Hp1. 8) 8) 8) 8) 8)

Us ho esteu comprant les dues?? Però si venen les blanques i les negres! Aneu pagant-lo a mitjes. I una tindrà les blanques i, l'altra, les negres (amb la seva respectiva vareta).
És una idea. XD
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tot i que ma germana s'ho està comprant i jo també (però només uns quants, els que vinguin reculatemps, bolis i tal ^^).

Exacte, al següent entrega ja val 5'99, com les altres, i ve el tauler. :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Se quiere destruir a si mismo
No, no puedes tiene que haver una manera!

(era algo així no? xDDD)
No no ens ho comprem pas... estem pobres... som estudiants... no tenim diners... però sempre puc anar al port de Cambrils que encara hi ha gent i fer retrats cutres o tatuatges amb Hena d'aquella perquè després se'ls hi quedi la marca (a mi em va passar... xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

-No, Harry, eres tu quien debe seguir! No yo, ni Hermione, sinó tu!

xDDD :lol:

Síii! Jo ho he dit: Por tan solo 1,99 el primer fascículo!
Després 2,95 després ja 5,99 i ja per acabar 9,25!

P.D: jo vull les blanques! xD Compartim gastos, que som estudiants! XD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Jo em compre el primer, que vull la vareta per conjurar wanxes :twisted:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

ohhh, una vareta? :o de regal? :o :o :o ara... que si vaig al quiosc, amb 24 anyets, i li demano la col·lecció... Riure

però bé... em sembla que no
de tota manera.... quin dia dieu que comença? :lol:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Sii, la vareta se l'ha he vist avui a una nena. I anava buscant coses metaliques per veure si s'enganxaven al igual que com fan amb els peces d'escacs. Jo també vull la vareta, mola un ou :lol: !!! Per dir Obitus per subitum i Cruccio i aquestes coses. Aniré demà mateix :oops: XDDD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Oh! Que ja es ven! :o
Ui, aprofitaré demà a Barcelona, per treure el cap a qualsevol quiosc de la Rambla, que almenys no em coneixen i sempre pot colar que és per algun germà petit (com que ells no sabran que sóc filla única, hehehehe :P ), cosa que al poble no pot ser! ens coneixem massa... :mrgreen:

I la vareta és maca, o és del plan... vaia merda vareta?
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Es una vareta una mica...Estil Harry Potter com a la de la Pedra Filosofal, aquella vareta que portaven les disfresses. Aviam, no es molt guai pero clar, mola!! Em sembla fins i tot que es de plàstic! :lol: Però a mi em fa molta il.lusió igual, pasarme dies i dies fent alohomora! obitus per subitum! crucio! imperius! XD

EDITAT: La vareta es aquesta o semblant molt semblant:
Imatge
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Ei, moltes gràcies, Larongyea! molt ben explicat i demostrat!
doncs ja m'ho miraré... a mi també em fa gràcia, fa molts anys i panys que m'agradaria tenir una cosa així! hehehe :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, no és com el de la pedra. És la vareta de a partir de la tercera pel·li.

Realment, està ben feta ^^ (tot i que la que em vaig fer jo té més mèrit. De fusta real i bernissada ^^ Què maca ^^)

I, exacte, és la vareta de la foto (tot i que aquesta foto és d'una vareta de col·leccionista, sense punta-iman :roll: :mrgreen: :mrgreen: )
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

Jo tambe le començat pero no l´acabare...

Són masses diners tot plegat, i quasi sempre deixo les coles a mitxes.
:wink:

Bloquejat