Victor Crum Vs Ron Weasly. Ki guanya?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Ron & Hermione!!!! Es tenen que enrotllar en el seté llibre... i això que no m'agrada massa que als llibre de HP hi haja rollos... 8) I a Krum , per no deixar-lo sol , en la Fleur i prou.
aurea :wink:

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

el krum amb la fleur.. pero si la fleur es casa al sete llibre no? ostres tu el primer casament com sera..
el krum..el krum.. va..que es fasi gay, jo que vols que et digui. xD. no pero rowling ja dit que pel sete llibre te un final molt romanic sobre la situacio hermione ron. ueue :boohoo:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Sí la Hermy amb el Ron! està clar, si els dos segueixen vius es casaran. Ara en Krum és millor que el Ron en quidditch sens dubte. Però com diu l'Ayako no podn competir un contra l'altre ha de ser l'equip el que competeixi.
En Krum amb la FLeur? i el pobre Bill què? No en Krum... no ho sé amb el Karkaroff? o amb la Xo... jo el veig solter o sinó amb l'escombra. :lol:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lapot ha escrit:? ostres tu el primer casament com sera..
el krum..el krum.. va..que es fasi gay, jo que vols que et digui. xD. no pero rowling ja dit que pel sete llibre te un final molt romanic sobre la situacio hermione ron. ueue :boohoo:
1. Es celebrarà la boda? Jo crec que algun acte dels cavallers del am ort farà que es cancel·li.
2. La Rowling ha dit tant??? 8O Home, seria romàntic que els enterressin/incinerèssin junts? Si és que sí, llavors el final podira ser romàntic.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

home amb aixo del casament finalpotter... home jo crec que si no? que es celebrara..o com a minim aixo es el que ens diu el sise llibre..pero la teoria que dius tu.. magraada, ves a saber..
i lo del final de ron hermione.. aixo va dir en una roda de premsa... i tinc larticle... ve de totes maneres... el porbre krum es quedara mes sol que un mussol pobret.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Se'm pot dir assassi, però qui ens assegura que en Krum no morirà? Lo de la cancel·lació del casament ho he tret (si no s'ha llegit Memòries d'Idhun no hi cliqueu) d'aqui aixi que tu mateixa.

Si tens l'article el podries penjar per poder llegir el que va dir la Rowling. DOncs la veritat és que no sabia que la Rowling hagués dit tant sobre un tema que interesa força a tothom.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

finalpotter: he dut larticle a les noticies... a vere si la penjen.. be es fa aixi no: vull dir tu envies la noticia i el administradors o els moderadors te la penjen no...? si no es aixi mo expliqueu.. la veritat la informacio que conte ens diu moltes coses.

osti acabo de mirar article ino es aquest..pero si.. jo he llegit en algun lloc que jkrowling tenia un final molt romantic per la hermione i en ron..pero en larticle que jo tinc no! osti... perdo perdo..pero jo estava convençuda que era a larticle que tenia jo...pos no.. osti pos em sap molt de greu pero jo ho he llegit i en castella. pos o sento perque ara no se d'on ho he llegit i ho vaig llegir fa molt poc. pos em sap greu!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tranquil·la no passa res. Gràcies per penjar la notícia, suposo que ho hauràs fet, jo no ho sé, però segur que sí ho has fet bé. Ja investigaré una mica aveure si ho trobo.

Avatar de l’usuari
hermione_krum
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. set. 03, 2006 11:17 pm
Nom: judith
Ubicació: godric hollow

Entrada Autor: hermione_krum »

jo vaig llegir que el krumsortira al 7 llibre, i al 5e si que s'esmenta al krum, li pregunten a l'hermione que esta escribien i ella diu que es una carta per al krum(s veu q molt llarga).
ami si q m'agrada l krum,nose numes s una opinio,pro m faria gracia q hermione acabes amb krum tmb

Avatar de l’usuari
lunna
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: ds. juny 03, 2006 5:13 pm
Ubicació: sobrevolant el bosc d'Awa amb la meva dragona blava
Contacta:

Entrada Autor: lunna »

En Ron i l'Hermione acabaran junts, això segur. Si no perquè la Rowling s'ha molestat tant amb el comportament que tenen ells dos, per exemple; l'enveja d'en Ron quan l'Hermione surt amb en Krum i el comportament de l'Hermione quan en Ron surt amb la Lavender?
No, no, la Rowling porta sis llibres amb aquesta historia, es nota molt que estan fets l'un per l'altra encara que no surtin.

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

El Rooooooooooon!! I guanyara ell! Esta cantadissim!!! Nomes ens em de fixar en els petits detalls!! Al llibre 6, quan l'Hermy veu al Ron, besuquejantse amb la Lavender, ella es possa a plorar!! I ell sempre esta gelos quan ella va amb altres nois! ( a excepcions del Harry y el neville xD) Definitivament: Ronald bilius Wesley!!
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ter* ha escrit:El Rooooooooooon!! I guanyara ell! Esta cantadissim!!! Nomes ens em de fixar en els petits detalls!! Al llibre 6, quan l'Hermy veu al Ron, besuquejantse amb la Lavender, ella es possa a plorar!! I ell sempre esta gelos quan ella va amb altres nois! ( a excepcions del Harry y el neville xD) Definitivament: Ronald bilius Wesley!!
Tens raó, tot i que si et llegeixes el sisè llibre i no t'adones que els dos s'estimen des del silenci, no nem bé. Jo amb els altres no m'ho havia semblat :oops: però és que amb aquest t'ho diu directament.

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

Jo crec que guanyael Ron clarisimament xk desde el primer liibre s'estimen xk si no, no es posaria a plorar quan li dien "empollona" i si no en el primer llibre no l'auria agafat en lo dels escacs magics i a mes com diu un dit "El roce hace el cariño" i no es quedara amb el Victor Krum
JoNi

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Entrada Autor: Tanit »

Gràcies per l'spoiler.....
(sarcasme)

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

julia, edita el missatge, que només es poden posar spoilers a la secció restringida del setè llibre :roll:

Sincerament, si jo no m' hagués llegit el llibre m' hagués enfadat, i, per respecte als que no se l' han llegit s' ha d' editar el missatge :roll:

Bloquejat