Rumors i coses segures del llibre 7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Rumors i coses segures del llibre 7

Entrada Autor: ayako24 »

En una web he trobat tot això, ho enganxo que si ho hagues de traduir m'hi passaria la vida!! xD ^^''

**********************************************************

El Plan de Harry:

Regresar a la casa de los Dursley por última vez para una visita corta.

Asistir a la boda de Fleur Delacour y Bill Weasley en la Madriguera.

Ir a Godric�s Hollow, la aldea donde vivían sus padres, para visitar sus tumbas.

Después de esta visita, comenzar su búsqueda de los horrocruxes que quedan para destruirlos y, una vez lo logre, enfrentarse a Lord Voldemort.

Sus fieles amigos, Ron Weasley y Hermione Granger, dijeron que acompañarán a Harry a la casa de sus tíos y a dondequiera que vaya después.
Por suerte, también está J. K. Rowling para aclarar un par de datos sobre lo que pasará ahora en la vida de Harry. Según las declaraciones de la billonaria autora, podemos saber de seguro algunos aspectos del Libro 7 y otros podemos inferirlos.


Lo que sabemos que pasará:

Harry cumplirá 17 años el 31 de julio y se convertirá en un adulto en el mundo de los magos. Al hacerse adulto, Harry podrá hacer magia fuera de Hogwarts y Aparecer legalmente. Lamentablemente, esto también significa que la protección mágica que le dejó su madre Lily desaparecerá.

Veremos a Viktor Krum otra vez. (Eso le encantará a Ron :D)

Rita Skeeter volverá a aparecer. A JKR le encanta este personaje, a quien describe como "moralmente horrible, pero admiro su fuerza".

Más personajes morirán. (¡Noooo!)

Veremos a Dolores Umbridge otra vez.

Averiguaremos qué vio Dudley en La Orden del Fénix cuando lo atacó el dementor.

Se revelará la verdadera identidad de R.A.B. (Para saber más del misterio, haz click aquí)

Sabremos qué pasó con la motocicleta voladora de Sirius Black.

Averiguaremos un poco más sobre los abuelos de Harry.

Descubriremos algo extremadamente importante sobre Lily y James Potter que tendrá un impacto directo en lo que Harry tiene que hacer.

Se revelarán las profesiones de Lily y James, y esta información será importante para una trama más tarde en el libro.

El color de ojos de Harry tendrá gran relevancia en el libro 7. "Harry tiene los ojos verdes de su madre y eso será muy importante en un libro futuro", expresó J.K. Rowling.

Uno de los compañeros de clase de Harry se convertirá en maestro de Hogwarts, y no es Ron Weasley.

Descubriremos más sobre el Sombrero Seleccionador, ya que oculta más secretos de los que hemos visto en los primeros seis libros.

La deuda que tiene Colagusano con Harry entrará en juego en la novela. Harry le salvó la vida a Colagusano en El Prisionero de Azkaban y se creó un vínculo entre ellos, una deuda de vida.

Averiguaremos más sobre la Tía Petunia.

Por fin se revelará la verdad sobre Severus Snape y sabremos a quién es leal.

La última palabra del libro 7 es "cicatriz", aunque esto puede cambiar al editarse la novela.

Según J.K. Rowling, un personaje que originalmente iba a morir en el libro 7 se salvó, pero otros dos que ella no pensaba eliminar murieron. "Un precio tuvo que pagarse. Estamos hablando de maldad pura. Ellos no atacan a los extras, ¿verdad? Van tras los personajes principales, o por lo menos yo lo hago."


Lo que puede pasar:

Probablemente veremos el espejo de doble sentido otra vez. Sirius se lo regaló a Harry en La Orden del Fénix; son dos espejos que se usan para comunicarse entre sí, como "walkie-talkies". J. K. Rowling dijo que "el espejo ayudará más de lo que piensan. ¡Tendrán que leer los últimos libros para entender eso!"

Puede que veamos a Sirius otra vez, pero no sabemos en que forma será. Probablemente no sea como un fantasma, ya que en La Orden del Fénix Nick Casi Decapitado le dijo a Harry que muy pocos magos deciden quedarse como fantasmas en el mundo de los vivos. Tal vez lo veamos como un eco, al igual que vimos a Lily y James en El Cáliz de Fuego.

Habrá un personaje que logrará, bajo circunstancias desesperadas, hacer magia muy tarde en la vida. Pero, ¿quién será?

Es muy probable que el libro 7 sea más corto que La Orden del Fénix, como lo expresó JKR en febrero en su website, aunque recientemente ha dicho que el libro se está extiendo más de lo que ella había planeado.

Fawkes, el fénix del Profesor Dumbledore, probablemente jugará una parte vital en el libro 7.

Puede ser que Harry consiga una mascota diferente.

Si Hogwarts continúa abierto, un nuevo profesor tendrá el puesto de Defensa Contra las Artes Oscuras.



Lo que no pasará:

Hermione Granger y Draco Malfoy no tendrán un romance. (¡Que pena! Harían la pareja perfecta si no estuvieran insultándose y atacándose cada vez que se ven)

Luna Lovegood y Neville Longbottom no serán una pareja.

Luna no es hija de Severus Snape.

Neville no es hijo de Peter Pettigrew/Colagusano.

Remus Lupin no tiene un hermano gemelo.

Lupin no será asesinado por la mano plateada de Colagusano.

Lupin tampoco regresará a Hogwarts para enseñar Defensa contra las Artes Oscuras.

Nicolás Flamel no enseñará Pociones en Hogwarts, porque murió después de que la Piedra Filosofal se destruyó en el primer libro.

Harry no es pariente de Dumbledore. (¿No creen que Dumbledore se hubiera hecho cargo de Harry si lo fuera?)

Albus Dumbledore no es otro personaje que ha viajado en el tiempo y regresado del futuro. Ningún personaje en la serie viene del futuro.

Lord Voldemort no es el padre de Harry ni de ningún otro personaje. (¿Se imaginan a Voldy de papá? ¡Ahhh!)

Harry no es un metamorfomago (un mago que puede cambiar su apariencia física a su voluntad. Los metamorfomagos nacen así, no se puede aprender a convertirse en uno).

Ni la Señora Norris, ni Crookshanks son animagos (magos que pueden transformarse en el animal de su selección, como Sirius Black en un perro). La Señora Norris es sólo la gata del conserje Argus Filch. Crookshanks, la inteligente mascota de Hermione, es mitad gato y mitad kneazle. (Para saber qué es un kneazle, haz click aquí.)

El Sombrero Seleccionador no es un horrocrux. (Más de los Horrocruxes aquí.)

La Tía Petunia no realizará magia, porque ella no es una bruja y nunca lo será.

Petunia tampoco es una squib (una persona nacida de padres brujos que no tiene poderes mágicos). Ella es una muggle.

Lily Potter no está viva y nunca fue una mortífaga. Lo mismo con James. (No confundan a Harry Potter con Star Wars, por favor.)

Gilderoy Lockhart no volverá a aparecer en el último libro.

Harry no se convertirá en Director de Hogwarts.

Snape no es un vampiro.

***************************************************

Comenteu i opineu!!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

On u as truvat axo? digues l pagina pk i a un mom k diu: "para tener mas informacion haz klik aki" i magradaria miraru. X tt lu d+ moltes gracies!!! Ja tenia ganes d k surtis n Krum!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Això ho vaig veure en diferents pàgines webs fa la tira de temps, abans que sortis el sisè que moltes coses que dius aquí deien que sortiren al sisè, suposo que van provant. El Pla del Harry tothom se'l pot imaginar, no cal que ningú l'expliqui. Jo no em creuria massa tot això, es possible que alguna cosa acertin (obviament) però sincerament... fins que no el tincgui a les mans i me'l pugui llegir tots els rumors que hi puguin haver no me'ls creuré.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Jo jo vaig veure en una web que es diu: superchicos.net o algo aixi, tot i que encara que hi digui aixo de haz click aqui para obtener mas info no ho pots clicar perque no ho han convertit en botó :( .

No ho sabia que ja ho sabieu pero jo ho he posat aqui, i tambe tinc ganes que surti el llibre 7 per veure que passa realment pero Igualment son rumors i ningu practicament encara no sap que passarà ;) .
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo estic bastant d'acort amb la Costa, no crec ke sigui veritat ni que ens en poguem refiar massa.

Akesta pàgina la vaig trobar jo que parlaven quan havia de sortir el 6è, els vaig mirar despres de llegir-lo i res era veritat :?

I aixo del pla den Harry no ens descobreixen res, ho diu ell mateix al 6è :lol:

Lo dels personatges que tornarem a veure, d'on ho han tret? I altres coses, no ho poden saber!! No se sabrà fins que el llegim o ho digui la web de la Rowling o ella mateixa en algun acte :wink: .

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Re: Més i més rumors i coses segures del llibre 7!!

Entrada Autor: Sectumsempra! »

ayako24 ha escrit:Harry no es pariente de Dumbledore. (¿No creen que Dumbledore se hubiera hecho cargo de Harry si lo fuera?)
no ho crec, ja que en dumbledore fa coses molt mes estranyes a la vida.
d'altra banda tornarem a veure a en sirius!! yupi!! xD
i lu de star wars no s'enten si no es llegeix la pag oficial de la JK Starwars
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Molts d'aquests rumors ja els havia llegit, hi ha alguns que me'ls crec (el Krum tornarà des del 4t llibre que ho penso ien el 5è es fa un comentari sobre ell) però lo que un dels companys d'en Harry serà profe no ho veig ni ho entnec (si no han acabat els estudis :o ). Lo d'un persoantge que podrà fer màgia molt tard en la vida, no sé a qui es poden referir (al Filch?) ni com es podria doanr la situació. Millor que ens ho creiem massa, però per epnsar ja va bé.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

7º libre

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

Finalpotter ha escrit:Lo d'un persoantge que podrà fer màgia molt tard en la vida, no sé a qui es poden referir (al Filch?) ni com es podria doanr la situació. Millor que ens ho creiem massa, però per epnsar ja va bé.
Jo crec que el que á l'últim moment fara màgia serà en Hagrid..i crec que serà per salvar n Harry...es mes crec que ell ( en Hagrid) morira salvant en Harry... :cry: ojala que no...
i lu dels rumors jo fa moltíssim que ho vaig llegir, m'assembla que en una qeb posaba que eren rumors pel 6º libre i a l'últim momen els canvien pel 7º... :roll: ...no se no se... m'lora una mica socarrim :deumeu
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: 7º libre

Entrada Autor: Finalpotter »

jennifer casadevall costa ha escrit:
Finalpotter ha escrit:Lo d'un persoantge que podrà fer màgia molt tard en la vida, no sé a qui es poden referir (al Filch?) ni com es podria doanr la situació. Millor que ens ho creiem massa, però per epnsar ja va bé.
Jo crec que el que á l'últim moment fara màgia serà en Hagrid..i crec que serà per salvar n Harry...es mes crec que ell ( en Hagrid) morira salvant en Harry... :cry: ojala que no...
i lu dels rumors jo fa moltíssim que ho vaig llegir, m'assembla que en una qeb posaba que eren rumors pel 6º libre i a l'últim momen els canvien pel 7º... :roll: ...no se no se... m'lora una mica socarrim :deumeu
No crec que sigui en Hagrid perquè ja ha fet màgia anteriorment, quan era alumne a Hogwart i de gran amb el apraigües. Això si, estic amb tu amb que podria morir, però més que salvant la vida d'en Harry (en el sentit de derrotar al cavaller de la mort que anés a matar-lo) es posarà davant seu per rebre un impacte mortal.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

Re: 7º libre

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

Finalpotter ha escrit:No crec que sigui en Hagrid perquè ja ha fet màgia anteriorment, quan era alumne a Hogwart i de gran amb el apraigües. Això si, estic amb tu amb que podria morir, però més que salvant la vida d'en Harry (en el sentit de derrotar al cavaller de la mort que anés a matar-lo) es posarà davant seu per rebre un impacte mortal.
si si!! 8O a aixè me refereixo... crec que algú anirà a tirar-li un obitus persubitum i en Hagrid es posarà davant per parar-lo, però no crec que sigui un cavaller de la mort, crec que serà o en Malfoy o en Voldemort ( que aquest ho dubto una mica)
a vegades me faig les meves pel·lícules en això de les teories... :P
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Alguns d'aquests rumors, són molt fàcils de pensar, només per sentit comú i pel que diuen al sisè llibre...A més, hem de pensar que és l'últim llibre, així que tot el que hagi dit la Rowling que explicaria en un futur, serà a aquest llibre...El que no escrigui aquí, ja no se sabrà mai, i el eprsonatge que no apareixi, no tindrà més moments mai...Així que és normal que a aquest llibre surtin molts personatges i expliquin coses encara per explicar...
Però també hi han coses que no veig probables (primer perquè els rumors acostumen a no ser veritat), com epr exemple lo de que faran classes a Hogwarts, perquè, en el cas que es mantingues obert Hogwarts, q no es del tot segur, com ha dit en Finalpotter, no han acabat els estudis, quina cosa seria contractar-los, tenint a gent preparada?
Lo de un eprsonatge q aconseguirà fer màgia tard, no ho crec, perquè en Hagrid ja a magia (amb el paraigües parasol, segons l traductor), així que no pot ser ell, i ja av dir la Rowling a la seva web q la Petúnia no és ni llufa ni fa magia ni res... :roll:

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Ia... aquest llibre fa cara de ser moolt ineressant!! Segurament sortiran coses que no ens imaginavem mai!! Tinc unes ganes que surti.....!!!!!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Me l'hauria de rellegir però m'enrecordo que la Rowling va dir que en el sisè es parla tant de coses que acaven passant en le setè que ella els veu com un sol llibre. Si algu sabria dir a que es pot referir, que escrivi.

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Wenu d' akests rumors n'hi ha molts que són lògics, que ja es poden imaginar i els altres wenu no mels crec massa per no dir gens xk sembla k hi hagi escrit el k els faria ilusio k passes o el k si imagines xo de fons cap.

"Habrá un personaje que logrará, bajo circunstancias desesperadas, hacer magia muy tarde en la vida. Pero, ¿quién será?" es tant general k sembla un horoscop.

"Averiguaremos más sobre la Tía Petunia.
Por fin se revelará la verdad sobre Severus Snape y sabremos a quién es leal. " --- qui ho diria

spero coses sorprenents de la JK i sobretot k em deixi el llibre ben akabat i sense dubtes sisplau :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Una pregunta, ara em direu poc informada, però...
Ja han dit quan surtirà el setè llibre..?? (de mes o d'any, al menys)
O, si no, si la JK l'ha acabat d'escriure o encara no...u_u
No s'ha dit res, no??
És que estava pensant, que si durant el 2007 rodaran la sisena peli (xq s'estrena el 2008), el llibre, com no surti al 2007, la setena peli s'estrenarà dintre de molts anys, no? u_u

Bloquejat