Pronunciació

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Mmm... Aquesta guia és de l'Scholastic, l'editorial que fa els Hp en americà.
Per tant, no ho ha fet ningú que s’avorreixi ni per fer gràcia... O sigui, sí, alguns fan gràcia, però..
Bé, jo ja m'entenc.

Jo molts noms tampoc els pronuncio així en català. Ara, si he de parlar anglès, doncs sí que els pronuncio així. És obvi que no serà mundúngus, sinó mandàng's (amb 'a' tancada)...

I jo, quan encara no havien sortit les pel•lis, a l'Hermione li deia hermoini. Que, posats a mirar, tampoc és tant diferent de hermaoiouni... PErò, per mi, el Dumbledore mai ha estat dumbledóre... :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

el nom Hermione,s'hauria de pronunciar tal cual ,es dir,"ermione".És un nom de la mitologia grega,i aquest es la pronunciació correcta.El que passa es que els anglessos i americans,el pronuncient amb la fonética anglesa,que converteix la "i" en "ai", i la "e" en una mena de "i".
En les películes en català i castellà ,tampoc se li diu el nom bé,"ermion",això es quedarse a mitges,o que li diguen "ermione" ,o que li diguin "ermaiouni",com en anglès."Ermion",no existeix com a tal

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Hehe, és veritat! Quins problemes que tenen els anglesos per escriure com es pronuncia un nom! VER-rhett-a-SEE-rum :lol: :lol:
Això que diu la Cyllan és vritat. S'hauria de pronunciar Ermíone o bé Ermióne, com en grec! pq els anglesos totes les vocals els hi ballen per dintre la boca! És com Rubèius o Drèico :lol:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Auror-TonKs ha escrit:El Severus es diu Tobias Snape!!!!!!!!! :O:O:O... Aixo de les traduccions..
Sta molt bé la pagina jeje que tenie algun dupte de com es pronunciaven..
No se si ja t'ho han respost pero en Tobias es el pare del Severus Snape, ho diuen a misteri del princep
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Jajja que bo. El que més m'agradat es el de Mandangas, XDDD (Mundungus). La veritat esque m'he avergonyit bastant perquè jo ho pronunciava tal com s'escrivia, osigui, a lo anglès cutre, cutre, cutre, muhaha :lol:
Ah, i el nom de Hermione...¬¬'
La veu del que ho diu em recorda a la del Harry, a vosaltres no?
:P
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Bloquejat