Emma Watson

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: k

Entrada Autor: Finalpotter »

hermionegranger ha escrit:doncs no crec que l'hermione sigui una ''pija'' i ...allo dels cabells' ... a mí també sem passaria pel cap si hem vegués per darrere... el concepte de ''empollona no a canviat'' peró a partir de la 3era ja no fan anar tant amb uniforme i em va agradar aquest canvi, els tres son molt guapos i simpatics. :mrgreen:
Més que pija el que sembla (noies perdoneu-me, no vull morir jove) és la típica adolescent d'avui en dia. Hermionegranger, comparada amb la Hermione dels llibres el resultat de la interpretació de l'Emma Watson és una HErmione pija.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo em començo a preocupar per aquesta xiqueta de la Watson. Tot veient una entrevista que li fan al dvd de la quarta pel·li em va vindre un esglai de deuipareifilliesperitsant.

Recordeu una foto en la que sortia fent de cuñaaaaao? Dons la nena cada cop mostra una calaixera de boca que ni la Nina i la Julia Roberts plegades. Que gran que és la nostra xica ieié.

PD: Visca l'Emma!!! (Thompson, és clar!)

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

La emma es una pija a causa dels diners que va gunyar fent la 1ra pelicula d'hp.
La primera pelicula era normal
a la segona es: Nadie a pagado para entrar en el equipo, solo por su talento...
a la 3ra: Se me ve el pelo asi por detras?
a la 4rta: harry! (abrasada!!)

PD:deuipareifilliesperitsant? deu i pare i fill i esperitsant?
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

He llegit x ahi k potser la critiquem perque li tenim enveja... pero a vere...clar que m'agradaria fer el paper d'Hermione , aixo es el que em podria donar enveja ,no el seu físic... igual que em podria donar enveja d'Evanna Lynch...
El guió el fiquen per a vendre entrades i guanyar pasta , i a+ a la tercera i quarta peli , no ho fan sols amb emma tb fiquen coses com
-Eres un mierda.¿lo sabes? :roll:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Alomillor estem criticant a la Emma i es el Director o els guionistes els que la fan ser aixi. Potser a ells els hi interesa perquè es el que ven més. Perquè gairebé sempre hi han coses que varien dels llibres a les películes.
I això de que no porten la túnica a mi no em sembla bé. Perquè si estan a dins del colegi l'han de dur.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Larongyea ha escrit: això de que no porten la túnica a mi no em sembla bé. Perquè si estan a dins del colegi l'han de dur.
la túnica només la porten a classe.Els caps de setmana, a les vacances,i a les sortides que fan,poden anar amb roba muggle.
A les pel.lícules,sempre van amb túnica a classe,senzillament ,perque és l'uniforme de classe,perque l'han de portar després?Penseu que están interns a l'escola ,cuasi tot l'any,quin pal anar sempre amb túnica,no?

a la pel.lícula,en castellà diu "eres un mierda",però em fa l'efecte,que a l'original,també diu una parauleta igual de bonica xD.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

home ami... ostres si tu quin pal anar sempre amb les mateixes tuniques... be a mi el vestuari..mes igual.pero el que paxa es que la ema no fa "correctament" el seu paper saps...a les dues primeres pelis..fa aixo: estudiant frikiy de la biblioteca a mes no poder...xaps..pero a partir de la tercera..ja esta mes pel cinturo de ratlles o llis? a que es degut aquest canvi? es del director? perque del llibre no és, a veure si que es veritat que en el llibre tmb a anat canviat no..pero realment...no es mateix hermy-emma, que hermione-jkrowling no?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

l'Hermione dels llibres ,també canvía una mica desde el 1º llibre ,al 6º,però ,no perd mai del tot,eixe "rotllo empollona" que té.Simplement es fa gran,i a més dels estudis,comença a tenir altres interessos,com cualsevol adolescent (Ron... :heart: )
La de les pel.lícules,ha fet un canvi radical,i de passar-se mitja vida a la biblioteca,ara ,no sap ni on és. :P .
Però gran part de la culpa,la té qui li marca el guió,i qui la dirigeix.
Cuan veig a Hermione "pelis",veig a la Watson,i cada cop,més.
Així ,fent d'un mateix que fácil,no?

Un consell per a la Watson.Nena,t'estás encasillant,perque no proves de fer altres tipus de pel.lícules?Si no ho fas cuan s'acabi el fenòmen Hp,no s'enrecordará ningú de tu.

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

a mi perdunema pro pensu q nu+ fa 3 DESOO!! i es vastex com una dona de 20 anys o +....xDD la vritat es q em semblaa q su te una mica cregutt,,,
pro magrada mol com fa el paper dermionee,,

lAiA*
___________________________________________________________

|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lAiA* ha escrit:magrada mol com fa el paper dermionee
Doncs em smebla que ets l'única de la web que li agrada l'Hermione que es veu en les pelis. No sabia que només feia 3r d'ESO (tant petita és? 80 ) jo li posava uns 17.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

A veure, jo l'uinca cosa que critico sobre ella es lo creguda que sesta otrnant. AAvui, m'he posat a fer Legilimencia, com la Violetta, i he descobert qeu estava deprimida perque una samarreta de la talla 36 ja no li cabia, i m'he compadit d'ella... pobreta!!! ;-) No trobeu??quin graaan traumaaa!!
[I Si fos...?]

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

pot ser k si k sigui tonteta la pobre, xo nkara k sigui pija aktua be krek jo.

(sorry x les 4 linies)
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Finalpotter ha escrit:
lAiA* ha escrit:magrada mol com fa el paper dermionee
Doncs em smebla que ets l'única de la web que li agrada l'Hermione que es veu en les pelis. No sabia que només feia 3r d'ESO (tant petita és? 80 ) jo li posava uns 17.
L'Emma té setze anys.
A part dir que si que és pija a les pelis, no actua tan malament però la pinten com una nena "empollona pija xunga xqyolovalgo" (anada d'olla...). A les dos primeres pelicules encara m'agradava... però a partir de la tercera ja...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Gràcies Costa, ja em semblava que 13 eren molt pocs, si ara en té 13 hauria començat a la primera amb... 8?

No em fico amb si és bona actriu o no. Però com a Hermione (segurament per culpa dels guionistes) no la clava.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Home feia tercer d eso a la quarta peli en la realitat ara deu teni 16 o 17.I m agrada mol el paper d hermione po puste si k es una mika pija.

Bloquejat