Última horricreu?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

estic d'acord amb tu no enrecordava k en dumbledore havia dit que un els set fragments era dins en voldemort
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

vespral ha escrit:En Dumbledore pot estar equivocat.
Si l'últim dels horricreus és en Harry o la seva cicatriu donaria resposta a perquè en Harry sap reptilià i perquè sent la presència de Voldemort quan el té a prop. Seria perquè té un fragment de la seva ànima a dins i per això hi ha una conexió entre ells.
Però si ell es mata per destruir l'horricreu llavors en Voldemort quedarà viu i la profecía no es complirà.
Estic d'acord!!! Amés, si penses que la Rowling "entén" als escriptors que maten als seus personatges perquè ningú continui la saga, això encara queda més clar!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

xo no es pot fer una horricreu nomes amb una cicatriu en tot cas la horricreu seria en harry
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Depen, la cicatriu del Harry és molt especial, per mi, és un horcrux (o algo similar) involuntari d'en Voldemort. Si és aixi la seva relació és comprensible.

COm no em canso de dir en Dumbledore és humà i per tant comet errors.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

No vespral. Perquè si representa que s'ha de matar el Harry ho faria en aquest ordre, i ara cada cop em convenço més de que serà aixi: En Harry
amb gairebe tots els horricreus destruits matarà a en Voldemort i despres es matarà ell.
Potser dieu: no pot ser perquè primer han d'estar tots els horricreus destruits. Però hem de recordar que potser el Haryy no es un horricreu complet!! Això si es esclar. Llavors podria pasar això. Que perquè desaparegues totalment en Harry es veies obligat a "suicidar-se". Us imagineu? Quina pena.... :(
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Però si en Harry és un horricreu la situació no té sortida perquè no pot matar el Voldemort perquè ell conserva part de la seva ànima i si es suicida per acabar amb els seus horricreus no podrà matar-lo perquè ja estarà mort.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

jajaja és veritat! seria un cul de sac! però si en voldy és matat per en harry i aquest és un horcrux llavors k? en voldy es reeencarnaria amb l'horcrux del harry i èl harry què? es moriria? quin embolic!! :?

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Clara_Forcat ha escrit:jajaja és veritat! seria un cul de sac! però si en voldy és matat per en harry i aquest és un horcrux llavors k? en voldy es reeencarnaria amb l'horcrux del harry i èl harry què? es moriria? quin embolic!! :?
No ho crec, pel que expliquen al llibre sembla els horricreus dels que et desprens no poden substituir el fragment de l'ànima que t'ha de quedar dins del cos.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Clara_Forcat ha escrit:jajaja és veritat! seria un cul de sac! però si en voldy és matat per en harry i aquest és un horcrux llavors k? en voldy es reeencarnaria amb l'horcrux del harry i èl harry què? es moriria? quin embolic!! :?
No, és una mica com diu en vespral. AMb un horcrux l'únic que aconsegueixes és que si et destrueixen/ maten l'ànima que portes en el teu cos, no mors. Això és l'inici de la saga, en Voldemort era un misteri de la vida i de la mort, no estava viu però tmapoc estava mort. Si el Harry destrueix tots els horcrux i venç en VOldemort però resulta que ell (en HArry) és un horcrux només cal que ell mori per acabar definitivament amb Lord VOldmeort. Per recuperar la vida (o més ben dit el cos, tot i que ja no té ànima) necessita fer la poció que li fa en Ben en el quart llibre.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

okok teniu raó, hauria de fer la poció per tornar a tenir vida... però en voldemort tindria ànima, com abans. I aquesta què? es trobaria a dintre el Harry? Perquè si el harry no sap que la té, no ho sé és que és molt estrany :?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Però és que en Harry no pot ser un horricreu... a en Voldemort no li va poder donar temps de fer-ho, potser si hagués mort en Harry aprofitant la seva mort hagués fet un horricreu, però va ser llançar el malefici i rebotar-li, a més... si ja costa amb una serp imagineu amb una persona... potser m'equivoco, però de debò, posaria la mà al foc... en Harry no és un horricreu i si ho és la Rowling hauria de tornar a explicar tot el tema sobre aquests perquè no ho entendria...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Això va per tu Carla:
Finalpotter ha escrit:Depen, la cicatriu del Harry és molt especial, per mi, és un horcrux (o algo similar) involuntari d'en Voldemort. Si és aixi la seva relació és comprensible.
PEnsa una cosa és el primer cop que falla aquell encanteri i en Dumbledore ja diu (en el primer osegon llibre) que en Harry i en Voldmeort estan units per l'encanteri que va fallar. El director no sabia exactament quina era aquesta unió, i aqui és in pot cabre que en Harry sigui un horcrux.

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Finalpotter ha escrit:Això va per tu Carla:
Finalpotter ha escrit:Depen, la cicatriu del Harry és molt especial, per mi, és un horcrux (o algo similar) involuntari d'en Voldemort. Si és aixi la seva relació és comprensible.
PEnsa una cosa és el primer cop que falla aquell encanteri i en Dumbledore ja diu (en el primer osegon llibre) que en Harry i en Voldmeort estan units per l'encanteri que va fallar. El director no sabia exactament quina era aquesta unió, i aqui és in pot cabre que en Harry sigui un horcrux.
Home, doncs aquest comentari del Finalpotter té tot el seu sentit. A més, jo crec que amb això el Voldemort li va passar al Harry part dels seus poders, tipus el llenguatge de les serps, el coneixement de les arts obscures....
Jo crec que en part és difícil, però té tot el seu sentit.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

jo penso que els horricreus son:
-DIari de l'escola (de quan Tod hi anava, esclar)
-Anell (ja destruit)
-Copa d'Slytherin
-Medalló de Hufflepuff
-ALguna Cosa de Gryffindor
-ALguna Cosa de Ravenclaw
-Nagini
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Així ens dóna una explicació de perquè el Harry sent el Voldemort i pot parlar amb les serps com ell, però no em d'oblidar que la cicatriu li fa un malefici de la mort que li surt per la culata, no li llança cap encanteri per convertir-lo en horricreu.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Bloquejat