Què llegeixes?

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

io tmb tink previst llegirmel pro encra en tink x llegir o sigui k no se kuan mel comprare :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

sip jo tb em vull llegir Eragon i si m'agrada pos Eldest tb. jeje i les cròniques de Narnia m'han dit que està molt bé. I com sempre, em vaig llegint per ordre per no se kuants kops ja tots els llibres de harry potter! xD no m rallaran mai! :riure:
SEMPRE ACLEE!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

uix uix, la meva mare no se si accedira a comprarme els dos llibres...enu s = li demanara Idhun!

Avatar de l’usuari
broken_dreams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:46 pm
Ubicació: en howarts

Entrada Autor: broken_dreams »

Eragon, Narnia, La Celestina i un llibre per interpretar somnis
Imatge

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Jo Eragon ja me l'he llegit! Ara estic acabant Eldest.
Els dos estan molt bé, us els recomano :wink:
I també tinc molts llibres aparcats que no els vaig poder acabar i que estan per la meitat.

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

De que van Eragon i Eldest? Perquè he sentit molta gent que en parla i que diuen que està molt bé, però mai no m'he parat a mirar k tal s. Mel recomanes? Es que em fa la pinta que sera un llibre una mica tipo el senyor dels anells, po wnu, si dieu que sta b dons mel llegeixo ;)
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

Eragon i Eldest són dos llibres completament fantastics. Tracta d'un noi (l'Eragon) que té una draga i que ha de deslliurar el seu pais d'una dictadura i empren un viatge per aconseguiro. Durant el viatge el noi s'instrueix com a genet de drac, i coneix gent que l'ajudarà a complir aquesta missió. Són dos llibres apassionants que a mi em van enganxar des de la 1ra pàgina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
personalmet us el recomano moltissim!!! :reading: :reading: :reading:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo ara mateix,m'agafat una volada,i estic llegint tot el que pillo de Stephen King.Ja m´he llegit Carrie,El Caçador de somnis i Cementeri d'animals.Si voleu passar por,us recomano l'últim,això si,potser no dormireu per la nit. :mrgreen: ,és aterrador,i prou macabre i puntet gore.

També m'ha donat per la literatura fantástica i/o de terror,i l'anomenada literatura gòtica.Cuan pugui em llegiré el Frankestein de Mary Shelley,i les obres del Allan Poe.

P.D. donçs a mi Eragon em va pareixer avorrit i pessat,i Eldest,ja no me l'he intentat llegir.Llástima de 21 euros que em va costar.

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Mmmmm, aquest d'Eragon i Eldest fan bona pinta. A veure si tinc temps de llegir-los ;).
A, si, els de Stephen King! Jo men he llegit 2 que us recomano molt: el fugitivo, que és futurista, i Posesión, que també està molt bé però que és un pèl sanguinari.
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Els Pilars de La Terra es un llibre per no oblidar! El millor que s'ha escrit mai! I...es que encara que no+ tingui 12*13 anys crec que es tant fantastic.._puf_!!! Es meravallos maravellós!!! I es que mai l'oblidaré...per cert, algú l'ha llegit? Que us ha semblat?
PD: MISSATGE Nº100!XDXD!
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo ara, després d'acabar-me els Deu Negrets d'Agatha Christie (dioooos... quina versió més dolenta van fer per Tv3!!! T_______T), m'estic llegint El gran engany, de Dan Brown.
Tinc a mitges Cumbres Borrascosas, de Emily Brontë, que.... bffff No l'aguanto. :cry: Vaya culebrón.

També tinc mig començat The Catcher in the Rye, que me'l llegiré en anglès (El guardián entre el centeno, en castellà)... També tinc pendent El Quixot (XD XD XD XD), que també el tinc començat.... I tinc previst de lelgir-me la Divina Comèdia.
Buf! Quin estiu m'espera O.O
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

dons a mi m'encanten els llibres de fantasia: el senyor dels anells, el hobbit, memories d'idhun, croniques de la dragonlance, eragon i eldest, septimus, cor de tinta i sang de tinta..... (paro pk no acabaria mai!!! :o :P )
pro tmb us recomano un llibre bastant curtet, que segur que molts ja us heu llegit, que es titula Un estiu amb l'Anna, de la Núria Pradas, és maquíssim i no és de fantasia :roll:
apa siau i disfruteu de la lectura :hug: [wavey]
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

HpConan ha escrit:
També tinc mig començat The Catcher in the Rye, que me'l llegiré en anglès (El guardián entre el centeno, en castellà)...
Jo, el del Guardián entre el centeno,m'el vaig llegir em castellà,i no li vaig trobar el punt.No em va acabar d'agradar, perque no vaig acabar d'entendre on va a parar la historia.A més he sentit dir ,que en el llibre hi ha certes insinuacions gay,però jo no les veig enlloc! 8O

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

eis !!!senyor dels anells,el hobbit,harry potter,memories d'idhun,eragon,eldest... i ara m'en estic llegint un que es diu grimpow i esta força bé.
Pero aquet de pilares de la tierra,cor de tinta,septimus... fan bona pinta!

algu que s'els hagi llegit em podrieu fer un resum de que van???el de septimus no cal perque ja m'ho han explicat,pero els de cor de tinta i pilares de la tierra?un resumet petito!pliiiiis! dw
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

jeje..pues..

Entrada Autor: Lary fricky potter »

wenu, io bàsicament em llegeixo Harry Potter perquè a part de akest llibres, al cole ens fan llegir dos llibre per trimestre per llavors fer un exàmen..

per tant, a part de llegir els de HP em llegeixo els del cole, tot i que la majoria que ens posesn no m'agradin gaire..
també llegeixo algune sparòdies de HP, com Barry Trotter o Harruy Potra, evidentment

us recomanau alguns llibres molt xaxis ok??
-El vecino prohibido
-Brujas (ke crec que fa molt temps van fer la peli)
-Els homes de les cadires
-Los armarios negros (akest es el millor de tots)

PERQue fA PoRrrrRrRr!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Respon