PErquè teniu ganes per veure la 5ena pel·li???

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Getta, el que realemnt em fa por a mi es la carnisseria que faran del sise llibre. Hi ha tantes coses importants que ho voldran resumir i barrejar tant que sincerament nomes la veure perque el llibre s'ho val pero la peli com a adaptacio sera terrible.

PD: No hi ha cap mena d'spoiler en aquest comentari, i mira que en podria haver dit moltissims.

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

Entrada Autor: hermionegranger »

doncs jo tinc MOLTES ganes de veurela perque la 4rta em va agradar molt i vull saber que passara ara amb en voldy i a mes he vist les primeres fotos de la peli i li han fet un pentinat molt estrany al harry iBUENU xafrdeo POOWER...xDD XD :mrgreen: !!!
mirar ventdelpla!!!!!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

yo me'n moro de ganes basicament perque soc una fan fan fan del HP :mrgreen: :mrgreen:
a més a més, tinc moltes ganes de veure com serà l'escena de la batalla de la conselleria, i la seu de l'orde del fenix, i sobretot sobretot, els castell de focs del fred i el george i la fuga que fan davant dels nassos de la professora umbridge :ballar: :lol: :mrgreen: :wink: :riure:
tambe vui veure les reunions de l'ED :P
po s q el 5e llibre em va agradar tant que no em puc esperar a que surti!! :o
apa siauuuu [wavey]
Apropinquet l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 27, 2006 6:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Jo vull veure la 5a peli per el moment del petó del Harry. Em donarà molta enveja ^^ però tinc moltes ganes de veure-ho. Sobretot la vull veure per lo de la sala de la necessitat, , per veure si podem tornar a veure al Dobby, i sobretot perquè soc molt fan del HP i m'encanten les pelis. De pensar que encara queda més d'un any...Tinc un comptador que va fent la conta enrere en dies, hores, minuts i segons...Però el vaig desactivar perquè estava massa obsesionada, ara m'ho prenc d'una altra manera, XD :boohoo:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

pro tmpk no vull que la facin amb presses, pk al 5e llibre hi ha mool de contingut i segur que es deixen algo... :cry: i yo vull q surti TOT! :P I know q it can't be possibel, but..... (visca el meu angles! :P ). x a mi, si partissin la peli en dues parts, o bé la fessin mol llarga am alguna pausa x na a pixar, ya m'aniria bé. :mrgreen: :mrgreen: pro sta cla q no ho faran
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Apropinquet :o noooooooooo, fer la peli en dues parts no! Millor que faixin una de ben llarga, a mi la veritat no m'importa que una peli de Harry Potter sigui molt llarga perquè quan més larga millor. La cinquena pelicula tindria que ser la mes llarga de totes les altres que s'han fet no? Perquè el llibre tenia molt contingut i era molt gruixut.
Queden 379 dies, 5 hores, i 48 minuts :?
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

A veure a mi magradaria que la fesin mol llarga i i pusesin tt l k kalges xk l tercera l van fe mb moltes preses i su van dexa kuasi tt!!!!!!!axi k...no vui k s dexin coses importants!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

wenu!

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis!! a mi magradaria molt veure la 5a peli (com TOTS I TOTES vusaltres) però el què estic esperant de vritat és saber com són el Vesprals i sobretot, veure actuar la Dolors Umbridge, tinc moltes ganes però lu que no vui veure es el petó entre el Harry i la Xo:

1) la Xo no es que em caigui molt bé, l'avorreixo i estik farta d'ella! :evil: :twisted: :evil: :twisted:

2) segur ke agafo molts gelos d'ella....tan de bo el Harry em dones akest petó a mi jejej :P :P :P
Pero aveura, que em desvio, els que vui veure són els nous, la Dolors, la Nimfadora, els VESPRALS i vui tornara veure en SIRIUS!!!

ke fa temps que no es veu calar a la pantalla!! :cry:
apa dew!! ciaw!!! :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

per qu vull veure la 5ena peli

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

:) bueno^^perqu...jeje esta clar si no se sap ki fa d lavender brown jo em presentare al casting mescollirian i sere la noia q es fot el murreig d la vida am rupert grint o com sescrigui davant d milers despectadors....q mes pudria desitjar??XDDDDD
tambe per puder dir oooo san deixat aixo i lu altre...per cert a la 4ª peli es deixen dir q la rita skeeter aqsta es una animagica ilègal juajuajua!!XDXD
^^
ja esta soc feliss
:mrgreen:
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo vull veure com es tot xo principalment com com es magimorfea la nimfadora tonks.
Sectumsempra! l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 15, 2006 5:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Laiona_hermione ha escrit:A veure a mi magradaria que la fesin mol llarga i i pusesin tt l k kalges xk l tercera l van fe mb moltes preses i su van dexa kuasi tt!!!!!!!axi k...no vui k s dexin coses importants!!
Doncs a mi la tercera va ser la primera peli de HArry Potter que em va agradar, hi ha coses que són diferents, però en general com més s'allunyen de l'original millor està la peli.

Sobre que hi ha molt contingut en el cinqué llibre que voleu que us digui,
es pot resumir fàcilment:

- Dementors i judici (que encara ho treuran)
- Orde del fènix (res, que són i l'arbre de la família Black)
- Hogwarts amb la Umbridge (primera classe, càstig)
- l'atac de la serp i San mungo (prescindible per ells)
- Entrevista (no és veurà qui li fa ni on) i formació de l'ED (molt ràpid, apareixerà un nou decret, i algu mencionarà els anteriors)
- El final del partit del quidditch i l'expulsió dels bessons i en Harry de l'equip.
- El flamant i llarguíííííiííííííííiíssim petó (punt fort de la peli, que hi farem :( )
- El pensiu i fuga dels bessons (VULL veure la FUGA)
- Pillada de l'ED (o d'una part) i immediatament (sense lo del Dumbledore) fugida a la Conselleria.
- Profecia i crèdits.

Me'n recordo del Grep (crec que el posen) però jo crec que és prescindible. També dubto lo de l'Hospital Sant Mungo.
Finalpotter l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 29, 2006 12:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
mia_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:14 pm
Ubicació: Sitges
Contacta:

Entrada Autor: mia_cat »

aquests que voleu veure els vesprals, si no heu vist com mor algú ho teniu dificil :wink:
tinc un dubte.. després de deixar-se tantes escenes a la 4a pelicula..com s'ho faràn més tard per explicar d'on treuen els diners el bessons, com s'ho faran perquè la Rita faci aquella entrevista al Harry que fa que "tothom" el cregui?
El petó..si no recordo malament.. tampoc és tant llarg no??:S.. ja veurem com l'escenifiquen.. jeje
Quan vaig llegir el llibre vaig dir: "jo vull veure'n la pel·licula, a veure tot el que espatllen".. em va agradar el llibre i penso que si han de suprimir tantes coses millor no veure-la..però això és impossible! jeje
el que vull veure és.. resumint..TOT!

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

A mi em fa molta ilu veure la 5 na pk es molt interessant i vui veure ls personatges nous^^
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Per veure la Nympha i per veure un altre cop en Sirius, en Llopin, la Luna, en HP i la Xo sortint junts, els vesprals, el besitoo xDD, la Umbridge, l'Exercit d'en Dumbledore... no sé fa cara de ser interessant ^^.
I per fi podré comprovar si les películes són tan diferents dels llibres xDD.
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Bloquejat