La Rowling per fi parla del libre 7!!!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

UOOOOO!!!! algu es algu, pero aquesta vegada algu es molt. Que moriran 2personatges segur? en ben i en remus, els 2 muderadors, no mordeadors... bah "merodeadores" que queden vius... i l'Snape i en Malfoy, i putser el harry ja que si no no pot acavar l'historia... wenu es molt cumplicat, ja veurem mes quan digui el titol... 8)
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: jopetas

Entrada Autor: Finalpotter »

alba_potter ha escrit:Per cert ja se que no te res a veure , pero esque o e vist ara i em pica la curiositat.......... final potter que coi es Hokage??
Hokage és el títol que rep el cap de la Villa de la Hoja (fa molt que ni miro ni llegeixo Naruto, i potser m'he equivocat amb el nom), cal que sigui fort, poderòs i capaç de sacrificar-se pel bé dels seus ciutadans.

Ja he dit abans el que pensava sobre el tema, però potser si que teniu raó al dir que es refereix a personatges poc importants. Pensant aixi la Tonks té bastant números, tot i que també podria ser algun professor (els qui morin), pel que fa al que sobreviurà, crec que pot ser la Bellatirx o algun altre personatge dolent.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Aquí podeu trobar un article d'El País on parlen sobre aquesta entrevista...


Perdó per no fer les 4 línies... :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Òndia, heu vist l'animació que surt a l'article aquest???? És una animació de la web súperantiga de Harrypotter.es O.O
La vaig veure un dia, i vaig estar buscant-la i buscant-la teeeemps i teeemps... I ara, casualitats de la vida, ho trobo. :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

mmm axis k com a minim dos morts...jeje ja s va posant interesant la cosa.Doncs krek k seran Snape i Harry...tot i k tmbe podria ser k a ki fes referencia kuan diu k no mata fos a Snape...no se no se...tindrem k esperar pa vere a ki ens mata la dona aketa XDD Segurament una altre mort sigui la del Voldy, i algu de la familia Weasley...
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Acaba de sortir a les noticies de tv3 una confirmació del setè llibre: MORIRAN DOS PERSONES(d'acord, això ja ho sabiem, però...:)
MORIRAN DOS PERSONES DEL TRIO CALAVERA
Han plantejat a les noticies: Morirà en Harry Potter?
Vol dir que segur segur morirà dos dels tres.
Osigui que: Adeu futur amb l'Hermione i en Ron
En Ron i en Harry no seran amics mai més
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

més informació jo vull més informació!!! (o el 7é llibre ja :mrgreen: )
jo dic moriran l'Hermione i el Ron el harry havia de morir i sobraviura.... humm... les meves teories sempre són estranyes no en feu gaire cas XDD.
(perdo x les 4 linees)
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

M'estranya molt que hagi dit això del trio (de debó ho ha dit o només ho ha insinuat?), però mai se sap. Jo sóc dels que sempre han cregut (bé des que m'ho vaig plantejar) que en Harry acabarà mort. El que ara em pregunto és si el Ron o l'Hermione, el que sobrevisqui, ja haurà sortit amb l'altre o dirà el que sent per ell/a quan el vegi mort.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Uóoooo, sooooooo!

Calma. El que jo he sentit és que moririen DUES PERSONES dels PROTAGONISTES, no pas del trio. Per tant, podrien ser tant algun altre professor, com algun dels companys de classe importants, com en Sírius (un altre cop). Vaja, que no crec que per força hagin de ser en Ron o l'Hermi, i teòricament en Harry no perquè la pròpia Rowling va dir que arribaria viu al final... A menys que acabi amb una frase del pal "I, tohom feliç i content, en Harry va fer un salt de joia amb tanta mala sort que va rellisar i es va trencar el coll. Mai més ningú tornaria a mirar-li a la cicatriu."

:-)

Bé, si és confirma que moriran dos del trio, ja podem plegar, doncs! (Quines ganes! Això no és forma d'acabar una saga ni res! Sembla que ho faci perquè sap que això ven! Una mica cutre i "rastreru", no?)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

I tant i tant, ho he escoltat bé i asobre ho he tornat a escoltar a la web de tv3, la confirmació per la mateixa JK.Rowling es què:
- Nomès 1 sobreviurà dels 3 protagonistes principals, els altres dos moriran
Què jo sàpiga els tres protagonistes principals de tota la saga son en Harry, en Ron i l'Hermione. Però qui ha dit que es segur que sobrevisqui en Harry? Si diuen això no es tan segur, no creieu?
Quinaaaa penaaaa :(
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

EI, Larongyea, hi ha mes personatgee s prinicpals a part dels del trio maravillas, eh!! tenim el Neville Longbottom, la Ginny Weasley, la Luna Lovegood, la Minerva McGonagall, el Hagrid, el Voldemort, la Bellatriix Lestrange,.... uff!!! n'hi ha un munt, de principals, que no son pas el Harry, el Ron o l'Hermione!!

Massa>>> :idea:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

M'estas contradint? XD es broma :mrgreen: . Aviam segons com ho van dir es lo que es va donar a entendre. Quins personatges han sigut protagonistes, els principals de la saga, durant tots els llibres ? En Harry, en Ron i l'Hermione!!! :P Ademes que si dos moriran segur i un sobreviurà...Morirà Harry Potter? :mrgreen:
Quina pena :( XD :boohoo:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Doncs jo rectifico el meu vot pel Harry i el Llopin: ara dic que només se salvarà l'Hermione (per tant, moren el Harry i el Ron... la Rowling va dir que morienn dos personatges molt populars, i el Dumbi ja és mort... a+, va dir que el Ron era + popular que el Harry). El meu pare pensa el mateix... em vaig decidir ahir, just abans de que França ens salvés de la desgràcia de que Espanya guanyés el mundial...

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Si si si, molt bé Marc Riera. Ja tenim la clau!!Lo que va dir la Rowling. Quan va dir que en Ron era més popular que en Harry va volguer dir segurament que moririà ell abans que en Harry! Alomillor això es perquè primer more la Hermione i despres la vida i la mort es disputa entre aquests dos nois. Jo trobo que va molt relacionada la frase de que en Ron es més popular que en Harry-Moriran dos personatges MOLT populars (si no ho heu llegit, llegiu més a dalt sobre informació d'ultima hora de qui morirà segur)
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

A l'Avui sortia una noticia que parlava la rowling sobre el setè, per mi res de nou després de veure les vostres deduccions. Bé us la deixo aquí.
J.K. Rowling matarà dos protagonistes
Conxa Rodríguez
L'escriptora anglesa J.K. Rowling és tota una mestra del suspens i de les endevinalles. Dilluns a la nit va explicar en una entrevista al Channel 4 de la televisió anglesa que en el setè i darrer llibre moriran dos personatges dels que protagonitzen les aventures de Harry Potter, però no va especificar quins.

El llibre es publicarà, probablement, l'any que ve, però tampoc va voler avançar la data precisa. Així continua rodant la roda del fenomen literari creat al voltant del jove mag Harry Potter. En el que sí que es manté ferma J.K. Rowling és que la setena entrega literària serà la que tancarà la sèrie.

"Mai he estat temptada d'eliminar Harry abans del final perquè jo sempre tenia planificat set llibres i vull acabar els set. A molts els sembla arrogància quan dic que tinc planejats set llibres des de l'any 1990 més o menys, perquè en aquell moment no tenia ni agent ni editorial que volgués publicar el primer llibre de Harry Potter, però és així", va explicar Rowling en una de les escasses entrevistes que ha donat als mitjans anglesos -als estrangers encara s'ha prodigat menys.

En aquesta entrevista, I'escriptora va obrir la veda per endevinar quins seran els personatges que moriran i si el principal protagonista estarà entre aquests. Rowling entén que alguns escriptors maten els principals protagonistes de les seves obres per assegurar-se que no ressuscitaran en seqüeles. Sobre l'èxit de Potter, Rowling va dir que no se l'esperava.

Les aventures del jove bruixot han fet d'aquesta dona, instal·lada a Escòcia, una de les més riques de la Gran Bretanya.
Imatge

Imatge

Bloquejat