Quina de les pelis de Harry Potter us agrada més?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quina de les pelis us agrada més?

Harry Potter i la pedra filosofal
1
20%
Harry Potter i la cambra secreta
1
20%
Harry Potter i el pres d'Azkaban
2
40%
Harry Potter i el calze de foc
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i l'Orde del fènix
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i el misteri del Príncep
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i les relíquies de la Mort 1ª part
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i les relíquies de la Mort 2ª part
1
20%
 
Vots totals: 5

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

tic d'acord amb el sonata,cada cop les pelis es deixen mes coses.pero wueno, jo trobo k la millor es la 3era, per aket look k alguns dieu k no us agrada.doncs a mi si k m'agrada,sta mol ben feta i filmada.i resalta prou be lo mes important del llibre, el final.les escenes s'enllacen de una manera suau i bona, no com les altres, k sembla k vulgin comprimir l'accio i les escenes es succeeixen de cop. no se,em kedo amb la 3era
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Doncs jo si n'haig de triar una en concret em quedo amb la quarta. Després la tercera. Són les dues que m'han agradat més.
Sí que és veritat que hi ha molts trossos que falten dels llibres i que han canviat una mica respecte les dues primeres, com heu dit molts. Però les trobo molt més d'acord amb l'edat que tenen ara! Jo les dues primeres les trobo més infantils, suposo que perquè també s'intenta donar una visió de l'edat i aquestes coses que fan els directors!!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

dons a mi m'a costat decidirme pro al final e votat la quarta. potser es pq els efectes estan molt currats i tot axo pro en definitiva per mi es la millor tot i q la tercera tmpoc esta malament. li poso la medalla d plata a la tercera... :mrgreen: :P

Avatar de l’usuari
ronald w
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 3:47 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: ronald w »

A mi la k mes ma agradat es la kuarta, xk suten molts personatges nous, els efectes especials, els vestits, els decorats, i tot esta molt be!!!!!!
Tambe sa de dir k els extres estan molt be!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

a mi la tercera, no se perque pero m'agrada mes. A la cuarta pasa tot rapidissim, a mes no surt Irlanda vs Bulgaria.
:reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Tot i que ami, personalment, m'a agradat més la quarta...jo he votat la 2( no em mateu per això, xDDD )
He votat la segona perquè trobo que és la pel·lícula que millor l'an transladat del llibre a la gran pantalla (no se si us eu fixat...) Per ami les pel·lícules de HP quan millor son transladades, millor. Perquè ami no em fa gens de gràcia imaginarme una escena de la pel·lícula i després resulta que no surt o que l'an cambiat completament. Ames, la gent que no es llegeix els llibres no podria entendre la saga solament veient les pel·lícules.
Vaaaale, vaaale la quarta pel·li esaba molt bé pro no com ami m'agradaria. :wink:

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :reading:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Auror-Tonks, per poder dir que ets fan de Harry Potter, com a minim, t'has d'haver llegit els llibres. Que jo sapiga un llibre sempre es millor que la seva adaptacio a la gran pantalla. Les pelis de HP com a complement son bones pero com a substitu son una merda.

Avatar de l’usuari
El llegat
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 7:38 pm

Entrada Autor: El llegat »

A mi la peli que ma agradat mes a estat la quarta ja que es la mes currada de totes, pero com totes els i falta alguns trossos que magradaria veure.
Imatge

Avatar de l’usuari
ainasospe
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 1:14 pm

Entrada Autor: ainasospe »

A mi la k ma agradat mes a sigut la cuarta esta molt ben feta i tambe com els actors han crescut ho fan millor.Les probes k fan estan molt ven rodades :cd: :cd: resumin k ha estat la millor i jo no vui k el llibre s'acbi amb el sete any de estar a l'escola
rebotis.tk

Avatar de l’usuari
noa
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dj. maig 25, 2006 2:58 pm
Ubicació: me perdut! m'ajudes a trobar-me?

Entrada Autor: noa »

a mi la que ma agradat mes ha estat el calze de foc! tambe em va marcar molt la primera, perque quan la vaig veure (no se quans anys fa) em va impacta ja que fins llavors no havia vist cap pelicula de magia tan currada! la segona no em va agradar gaire... per a mi una mica aburrida, la tercera se'm va fer curta, i la quarta kom ja e dit es la millor!! ^^
'Et Eärello Endorenna Utúlien'

"Viure la vida es dibuixar sense ke et faci falta esborrar"

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

La primera suposu, xk les altres s'han saltat moltissimes coses, ja se k és una versio cinematografica, i k per aixo te coses diferents, xo no m'agrada gens, trobo a faltar moltissim algunes escenes.
La 4rt no se k hi pinta en Barti Mauch fill al somni d'en harry.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

Harry Potter i el calze de foc home per que el canvi de directo i tot a estat bo per la pelicula tot i que a reduit moltes coses del llibre po moltes esta mol mes be...
ah i una altra cosa els actos estan mes grans i la emma watson estaaaaa....... :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :riure: :riure:

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

a mi la primera, potser es perquè em va fer més impresió perquè era més petita, o jo que se!
el primer cop que la vaig veure només tenia sis anys però vaig decidir que algun dia em llegiria els llibres, i així va ser, i ara doncs mira estic rondant per aquesta web.

:mrgreen:
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

pero ara a esperar la cinquena! no se com s'ho faran per fer que la conselleria odii al harry perque a la 4rta el fudge i el dumbledore no discuteixen de res... per cert, al sirius el torna a interpreta el gary oldman?
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

e.n.bou ha escrit:al sirius el torna a interpreta el gary oldman?
Crec que si, ja l'ha interpretat ell a la tercera i a la quarta, i a altres web que parlen de els personatges de la 5na peli, surt ell. No ens el treuràn, tu tranquil xD!!

P.D: Ja no fas lo de --> :reading: :reading: :reading: <--
Imatge

Respon