INUYASHA O FUSHIGI YUUGI??

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hermy_0
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:45 pm
Ubicació: dins de lescola de hogwarts!
Contacta:

Entrada Autor: Hermy_0 »

Eis, (gracies per els vostres cumentaris) mireu jo crec ke tant en roni com l'anni i akestes tenen rao es molt cumplicat decididr kina es millor jo crec ke a fushigi yuugi el argument es molt liant ara en taka o en tamahome ke si apareix no se ki ke es fa dolenta ke ara hi ha no se ke tio! Mai taclares !!:o Pero crec ke a inuyasha el rol es mes enganxos, reconec ke m'encanta fushigi yuugi pero tu crec ke inuyasha es una MICA millor! :mrgreen: pero tmb magrada molt fushigi yuggi sobretot en tamahome i en tazuki ke estan bonissims :P JEJE continueu cumentant!
visca el món de la magia!!!!HG, RW, HP 4é!!!

Avatar de l’usuari
noa
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dj. maig 25, 2006 2:58 pm
Ubicació: me perdut! m'ajudes a trobar-me?

Entrada Autor: noa »

donks a mi m'agrada mes inuyasha! pero es perque mai he aconseguit veure sencer fushigi yugi! es molt lios! y si no ho mires desdel pricipi no t'enteres de res! pero considero que totes dos estan força be ^^
'Et Eärello Endorenna Utúlien'

"Viure la vida es dibuixar sense ke et faci falta esborrar"

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

inuyasha magrada mes que fushigi yuugi crec que es mes interesan perooooo ami magrada més yu yu hakusho :riure: :riure: :riure: :riure: :riure: :riure: !!!!!
po inuyasha esta molt be.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jo prefereixo inuyasha avans que yuyu...pero weno les dues series estan força bé-.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

lapot, es fushi i no yuyu, yuyu hakusho si que esta be! fushi gillugui no l'he vist mai i inuyasha tmbe sta be.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ja se que es fugui yugi...pero hi havia un missatge en que surtia inuyasha VS yuyu hakusho i els defensors del mes enlla
per aixo ho he dit ;)
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

Sii el misatge del yuyu era meu es que ma sortit de lanima es la meva seria preferida i encara que no sortis o tenia de dir :riure: :riure: :riure: :riure: :riure: :riure:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

roni ha escrit:Pero kuan els troben, s'ajunten, ja veuras la ke te en Seshomaru.... les te juntes i es mes de mitja esfera!!
No et refereixes al Naraku? :greetings:

Bé, doncs jo no tinc dubtes, perquè vaig veure Fushigi Yugi sencera, i no em va molar. :|
Per tant, prefereixo Inuyasha, i de lluny. Tot i que va haver una època, amb els "nous capítols" que em va començar a ratllar i tot, perquè no eren res més que de relleno... Però em mola, Inu.

Ara bé, estic d'acord amb el Marc Riera.... DETECTIU CONAN POWER! XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Epppppppp!! HpConaaaaaaaaaaan!! Em referia a en Seshomaru!! No a en Naraku!! En Naraku tmb en te... entres les dues, podrien fer tres boles! XD Bé, en Seshomaru, si mires, en te una de molt bestia... ell tmb la vol... bé... a més, el final de inu... uf!! Ke macu... XD i ke meeeeees... ah si! DC mola un oooooooou! XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Marc Riera ha escrit: Preferexio... Detectiu Conan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HpConan ha escrit:Ara bé, estic d'acord amb el Marc Riera.... DETECTIU CONAN POWER! XD
roni ha escrit:DC mola un oooooooou! XD
Digueu ke SI xDDD!!!!!!!!!! (al Conan, no dic a l'estatut ú_ù)

A mi també m'agrada mes el Detectiu Conan (molt mes, la veritat :lol: ), po entre akestes dues... InuYasha :mrgreen: ! Perke, nu se, m'agarda mes, l'entenc mes, perke en Fushigi Yugi em perdo, i acabo no sabent de ke va :P, pero Inu, m'es mes fàcil d'entendre :wink:

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

a mi m'agrada molt més inuyasha, tot i que fushigi yugi també m'agrada molt i l'he vist moltes vegades, trobo que l'argument d'inuyasha és millor, tot i que els dos animes s'assemblen molt en una cosa, la protagonista és una noia que viatja al pasat i tot això.... però, com ja he dit abanç jo prefereixo inuyasha!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Quèèèèèèè???? Des de quan en Sesshomaru té una esfera??? XD Ara m'he perdut!! O.O
Això què és al manga, o què és? Perquè no ho recordo (no, si m'hauré de tornar a mirar la sèrie....).

Detectiu Conan, el millor! I pel Saló surt el 52!!! SÍÍÍÍ!!! Per fi el file 500! Els nous Homes de Negre!!! La Korn... Reaparició de la Jodie.... Uooooouoooo. :o :o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

voto x inuyasha 10 vegades mes que fushugui yugui!!! més que res pk am fushugui yugui em perdo, no he aconseguit mai enterar-me de que va... :P
Inuyasha lu millo!! :mrgreen: i x cert, yo diria q el seshomaru no té cap fragment de l'esfera :roll: te una pedrota que li dona la kagura x detectar akell objecte que amaga l'energia maligne del Naraku. pro axo nkara no ha surtit a la serie q emeten a TV3 :P
apa adew :hug:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

jo triu inu-yasha, magraden les dues pero fushigui la e vist molts cops a mes a mes tinc el comics q continuen inuyasha i cada cop son mes interesants 8O :P .
A fushigui es masa no se mmmmm :roll: "amoros" en canvi a inu-yasha es com mes mogut . jejejeje :) 8)
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

jo les trio totes dues. Crec que totes dues tenen un bon argument i estan molt bé, el que passa es que amb Inuyasha em fa molta ràbia que no haig passat tota la serie pel 3xl i ara no se com acaba... :( weno si que ho sé per que ho he buscat a internet però nose...d'altra banda, Fushigi Yugi..nose, la vaig començar a veure per casualitat, fent zapping i em va agradar molt, fins i tot tinc els comics, DVD de la serie i un OVA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
de totes maneres la meva serie preferida es yu yu hakusho, els defensors del més enllà :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Respon