INUYASHA O FUSHIGI YUUGI??

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Hermy_0
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:45 pm
Ubicació: dins de lescola de hogwarts!
Contacta:

INUYASHA O FUSHIGI YUUGI??

Entrada Autor: Hermy_0 »

OLA!!! mireu jo soc una fan tipica del manga i de les series manga i ke dibuixo manga i ke mencanta el manga :mrgreen: i us pruposu una pregunta si us agrada el manga:

:roll:Kina serie triariu per veure: INUYASHA o FUSHIGI YUUGI? :roll:
contesteu plix i sobretot digueu pk triariu cadascuna !!! adeu mireu i jo personalment triaria inuyasha ja ke es kom molt mes "ACTION" i mes guay a part tmb fushigi yuugi tmb m'encanta pero si u cumparua mb inuyasha es un palmazo!! je je trieu inuyasha o fushigi yuugi digues la teva opinio al forum de harry potter en català!! :wink:
visca el món de la magia!!!!HG, RW, HP 4é!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

aveeeeure... a mi mencanten totes dues series, a part de que la miaka esta bonissima, la kagome tampoc es keda pas enrere XD Bé, InuYasha és un genere manga molt mes violent i acitu, no hi ha tant de lloc per la història, tot i que hi és!! I molt guapa!! XD Ah...i fushigi yugi... el joc misteriós... té una història mooooolt bona, i m'agrada moltíssim... però trobo massa sexe en la sèrie, amb en nakago, la miaka, la yui i en tamahome... ke fasin una orgia home!! I bé.... tot i ke magrada moltisim fugigi yugi, potser triaria inuYasha, per l'acció i la trama... però fushigi yugi tambe mencanta! I la història es molt bona.... pero be, em decanto per InuYasha! :P Ke konsti ke Fushigi Yugi es una de les meves series manga preferides! :D
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

bones!!!

A mi també m'agraden molt totes dues. totes dues tenen 3 temes en comú (aventures, amor i lluita) ..inuyasa posa en prioritat la lluita sobre l'amor i fushigui al revés.

a mi personalment prefereixo fushigui el tipus dee dibuix m'agrada més i la història i els personatges em tiren més.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

roni ha escrit:però trobo massa sexe en la sèrie, amb en nakago, la miaka, la yui i en tamahome... ke fasin una orgia home!!!
jijijij....^^
de sexe mai en sobra...^^jijiji!!XDDDD :P :P

jo em decanto per inu yasha, m'encanta la història, els personatges, i tota la trama!!!
En canvi fushigi yugi no m'agrada gaire... és molt liós, sobretot la segona part..... nu se, no m'agrad gaire...

chauu

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Tot i k és mot dificil, jo trio Fushgi Yuugi.
Les dues m'agraden molt, xo com k Inuyasha a le vist i fushigi Yuugi, x cuestio d'horaris, no la he pogut veure mai el final, he vist capitols saltejats, xo mai no he vist el final. I aixo va k em decanti + x els 4 deus dl cel i la terra, en lloc d l'esfera dls 4 esperits. XD
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

fushigui yugui magrada mes pero la segona part es molt liosa i em perdo si no veig tots el capitols i inuiasha no magrada tant
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

Estic igual que l´anni.
Jo personalment m´agrada més Fushigui Yugi pero la segina part es super liosa :P :P :P

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo també trio fushigui Yugui perquè la historia enganxa, tot i que a partir de que els dos mons comencen a entrellaçar-se, jo em perdo i ho deixo de seguir.I inuyasha, em va agradar, pero no puc dir-ne gaire res perquè ho feien (i ho fan) sempre a la hora que jo tanc música.

Apa siau!

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Jo he vist toota la sèrie de Fushigi Yuugi, fins i tot sé els capitols de memòria.. XD el que passa és que ara ja em ralla, i tampoc ha sigut una sèrie que m'hagi marcat molt; ho mirava perquè ho feien. I ara m'estic intentant enganxar a InuYasha perquè mai ho he vist, però no ho aconsegueixo... sempre m'oblido de mirar-ho! Aix! >.<
Quan hagi vist els dos -si és que ho aconsegueixo-, suposo que podré opinar millor :wink:
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres les dues series son molt bones i totes dues son molt recunegudes... no sabria quina triar.
la veritat es que he seguit mes fushigi yugi que inuyasha, pero inuyasha.. sha de dir que inuyasha te algu dencant pero el tamahome tmb o sigui...ke... em qedo em fusigi yugi, te mes aventures i mes amor i desamor... magadra mes pero no cregeu: la millor es el detectiu conan que coi XD
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Sincerament.... Ni l'una ni l'altre. Aqest tipus de sèries no són lo meu...

Preferexio... Detectiu Conan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

Com ja he dit abans prefereixo fushigi. però com algú ha dit abans la segona part és molt liosa. a mi m va encanatr fins al capítol últim de la 1a temporada (per la persona que estimo (k maku xd)) i la segona ja es un rotllo i perd tot l'encant que té la primera.

Sacerdotessa de Suzaku

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

No em digueu aixo home.

K jo encara no he vist la segona part i ja mesticpensant si cal veure ho o no.
ara s'acaba d'acabar Inuyasha, i hi ha una cosa k no em quadra, la esfera és diminuta, xono paren d trobar trosos k són bastant grossos, els trossos no haurien d ser mes petits?¿¿?
Xk l'inuyasha no fa servir els fragments, x fer-se + fort?¿¿?
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

aixo del que linuyasha tmb mo he preguntat...es per aixo, una de les raons de que potser prefereixo fushi yugi... es que inuyasha gaire be sempre te els mateixos poders..i el mateix argument no...nomes canvien els dolents...weno es la meva opnio ara no mataqeu..pero es un tema que vam estar parlant amb la colla no fa gaire.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

NOooooooooooooooooo!! GEnt!!! no us empaneu de INU!!!!!!!!!!! Aveure, l'inu no utilitza els fragments!!! Els guarda la kagome!!! en un potet!!! I si, son un xic grans... pero l'esfera no es tant peke eh? ke tot just passa per la garganta del corb!! Aveure, i els troben, perque els ha partit en uns mil trossos... i no son tant grossos!! Pero kuan els troben, s'ajunten, ja veuras la ke te en Seshomaru.... les te juntes i es mes de mitja esfera!! Ell si ke la utillitxa per ser mes fort!! l'Inu... no!!! El ke fa... es perque estima la kagome i la vol protegir, apren a usar la tesaiga, la tranforma, fa ke no pesi, i troba la ferida del vent... per matar mes de 100 dimonis de cop... aveure, gracies a ke madura, es fa mes fort... ah... i despres kuan te tot el poder demoniac ke l'emvaeix (ulls vermells XD) treu molt mes potencial al revelar la seva autentica naturalesa demoniaca XD

Espero haver estat d'ajut XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Respon