Moments memorables

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

-sandra- ha escrit:AIXÒ ÉS MENTIDA, QUÈ T'INVENTES JA!!!!! És veritat que jo volia anar a primera fila però al final ens vam seure al darrera, com volies que em fes cas i ens seguéssim a primera fila¿?¿?¡!¡!
tens raó :)
com he pogut pensar que algú et faria cas a tu :lol:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

-daniel- ha escrit:
-sandra- ha escrit:AIXÒ ÉS MENTIDA, QUÈ T'INVENTES JA!!!!! És veritat que jo volia anar a primera fila però al final ens vam seure al darrera, com volies que em fes cas i ens seguéssim a primera fila¿?¿?¡!¡!
tens raó :)
com he pogut pensar que algú et faria cas a tu :lol:
Que no tenia més de cinc anyeeeeeeeeeets :cabrejat: Ja no t'explico res més, apa :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

moment memorable? Hui mateix, quan estava a classe de castellà fent ''els manaments de la secta potteriana'' , un poc trellat q se m'ha passat pel cap i on posava coeses bobes com : ''No tomarás el nombre de Harry en vano'' o ''Matarás a las personas que se parezcan a mortífagos'' (repetixc: es un poc trellat, no neessite ajuda psicològica, no+ descans q açò d'estudiar agobia), i li ho he passat a un company pottermaníac, i la mestra li ho pillat, i li l'ha fet donar-li-ho... en resum, tota la classe rientse de mi, jo mes roja que na tomaca amagantme darrere els braços...Menys mal que la emstra no m'ha marmolat... he passat vergonya però hem rigut molt. :oops: :oops: :lol:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Hermi!!¡¡
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 07, 2006 1:47 pm
Ubicació: :S Catalunya ?

Entrada Autor: Hermi!!¡¡ »

1 moment memorable ....
Segurament kuan vaig anar a veure ''Mulan''.Tenia 3 anys :oops: , era el primer cop que anava al cine , i anava amb el meu pare , cuan la escena que torna de veure akella tia , que li diu que ella no pot ser nse k ... i comença a cantar , vaig plorar i cuan l'escena que esta alla a la neu , també.
:animadora
“Te ríes de mí porque soy diferente, y yo me río de ti porque eres igual a los demás”

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Uaaaaa!! Acabe de recordar-me d'un moment inolidable per a mi i pels musics de la Societat Protectora Musical d'Antella! Em sembla que va ser fa 3 estius, l'estiu del 2003, quan jo tocava per primera volta als ''Moros i Cristians'' d'Antella. Bé, m'havia fartat un entrepà històric, i estava prou nervioseta per allò de que acabava d'entrar a la banda i tal, i notava cert mal de panxa... En una d'aquelles, Silvieta (Per aquells temps encara no erem amigues ni bessones! Quant de temps!) es va posar a repartir aigua. I jo, tota convençuda que em llevaria el mal de panxa, vaig beure 4 ó 5 gots... El resultat: quan el pobre mestre m'estava donant les partitures que tenia que tocar, no em vaig poder aguantar més i ... :oops: :oops: :oops:
La catastrofe va ser gegantina. El meu delicios entrepà de ''remix-de-tot-lo-que-vaig-pillar-a-la-nevera'' li va anar damunt, en mesclat amb apetitosos sucs estomacals...vamos, que li vaig potar damunt.
I ell no va ser l'únic afectat, també vaig esguitar l'home dels timbals, el professor de clarinet, una flautista...i les parets del casal cristià... I ahi em teniu a mi, morintme de vergonya, sentada en una cadira, mentre Rebeca i Sussana em netejaven l'uniforme de músic (acabat d'estrenr i de vomitar) i després em van acompanyar a casa... Em vaig perdre els moros i cristians, i, de quina manera!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
noa
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dj. maig 25, 2006 2:58 pm
Ubicació: me perdut! m'ajudes a trobar-me?

Entrada Autor: noa »

doncs.... el millor dia de l'any per mi va ser a l'estrena de el retorno del rey! vaig sortir del cine sense paraules!!! em vaig quedar aixi 8O no se quan va durar la pelicula pero em va passar molt depresa! em va encantar!!! en aquell momen tenia ganes de tornar a entrar al cine i comprar una altra entrada per a tornarla a veure!! va ser mollll bona!!
'Et Eärello Endorenna Utúlien'

"Viure la vida es dibuixar sense ke et faci falta esborrar"

Avatar de l’usuari
Lillith_Xang
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: ds. jul. 31, 2004 7:00 am
Ubicació: Els Monjos

Entrada Autor: Lillith_Xang »

Crec k un dels moments de les pelicules k + ma tocat a sigut el final d la 3a pelicula del Sr dels anells, kuan Frodo puja al vaixell amb els elfs per anarsen i es despedeix dls seus amics.. crec k es molt emotiu aket moment..
Tambe donarli la rao a LunaBlack_Lovegood.. Big Fish es una gran pelicula
Lillith_Xang
Les opinions són com el cul, tots en tenim i pensem que les dels altres són fastigoses...

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

un moment memorable que mai oblidaré va ser el dia que el Paolini em va firmar l'Eragon, ho recordare tota la vida :
era un dia fred i gris, divendres 14 d'octubre del 2005 al coe vaig estar tot el dia nerviosa fins ue vaig sortit, jo i ma mare vam agarfar el tren i vm arribar a BCN, van anar tant ràpid com van poder a la Casa del llibre i allà estava assentat a les escales i em vaig acostar i m'el va firmar sempre ho recordaré va ser el millor dia de la meva vida!
per cert i jo aixo per que ho explico?
es igual pues per ocupar les 4 linies.
apa adeu wapos i wapas
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Respon