El Final

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

El Final

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Ei, hola gent!

El motiu pel qual he obert aquest tema és purament informatiu.

Resulta que per motius laborals no em podré dedicar a la ff que actualment estic escrivint, o sigui que, sentint-ho molt, l'hauré de deixar en segon terme fins que, d'aquí a uns quants dies (encara no puc precisar-ho), pugui tornar a passar hores i hores redactant, esborrant, retocant, corregint i tornant a redactar! Em sap greu, però no hi puc fer res, les coses són així!

A més, ara la ff està en un moment força crític, i haig de vigilar bé què escric per no donar massa pistes, per no equivocar-me en res, i per tal que tot quedi ben lligat al final. Evidentment, això demana temps i ara no li'n puc oferir!

Espero que ho entengueu tots els lectors que seguiu, amb més o menys regularitat la meva història. Gràcies a tots! Ja sabeu que molts m'heu ajudat a tirar-la endavant (no cal que en digui els noms; evidentment sabeu qui sou perquè ja us he donat les gràcies a cada capítol de la ff).

P.D.: m'ha semblat més oportú obrir un tema que escriure un capítol de la ff, perquè llavors l'hauria hagut de borrar i potser m'hauria quedat sense comentaris que m'agradarà llegir (almenys espero que algú es llegeixi aquest tema!) i guardar. Si voleu comentar alguna coseta, aquest tema és l'adequat. Vinga, fins aviat!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

No! Lis! Com ens pots abandonar? :cry:
A qui faré d'animadora? :P jups...
Bé, ja que hi som... dir que la FF de la Lis és la canya, que a mi m'encanta i escriu genial. I que bé, si hem d'esperar esperarem... almenys jo, perquè sé que l'espera valdrà la pena i perquè si vull descobrir tots els misteris l'hauré de seguir! :mrgreen:
Espero que puguis continuar aviat, petonets!
SEMPRE ACLEE!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Ostres, ja m'ho vas dir l'altre dia, però pensava que no seria tant.... Segur que no pots continuar-lo? Ja saps que està molt bé i que m'agrada molt com va, com escrius, què passa i etcètera, etcètera, etcètera! Ostres, em sabria molt greu que paressis! Però quan temps significaria, l'aturada? Una setmana? Dues? Un mes? Ves a saber quan temps com l'Accra? Ni que sigui com a segon terme i més lentament, no deixis d'escriure! Jo ja et donaré suport :wink: És que tothom vol parar d'escriure, últimament! :( Buf... Bueno, espero que vagis continuant encara que sigui més lentament. Et continuarem llegint! :wink:

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

HAs de deixar d'escriure durant un temps? Vaja... espero que ho puguis seguir aviat, però sinó, tranquil·la, perquè de moment tindràs a dos persones esperant a veure un nou capítol teu!!!!
La teva FF esta massa bé per deixar-la de banda per una petita temporada que no puguis escriure a més, estic massa intrigada per tots els misteris per no descobrir-los :P
Sé que la espera valdrà la pena o sigui que no pateixis que als qui realment els hi ha agradat la teva FF la seguiran quan puguis tornar a escriure
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si l'has de deixar apartada uns dies, que hi farem, pero com sigui de forma indefinida, reunire a uns quants fans mes de la teva ff i vindrem a per tu (algu sap on viu o on localitzar-la?). No pateixis, que jo sere un dels que la continuaran, si es que m'ennetro que hi ha un nou tros.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ohh!! Per una pert, es ujna Put.dfa perque no kuan l'acabi, no la podre seguir!! XD Sigueee!! I per l'altra, em donara temps per acabar-la! XD Però amb tu, hauriem de tornar a llegir tots els capis, kels canvies constantment!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Ei, moltes gràcies a tots pels ànims, el suport i pels comentaris que heu escrit! Sou tots genials! :reverencia:
Ja sabia que no em fallaríeu, per això no vaig escriure els noms, hehehe!

Bé, primerament... i pressionada per les vostres preguntes i amenaces (sobretot d'en Finalpotter que gairebé m'ha intimidat 8O , hehe), us avanço que en principi n'hi ha per un mes. Confio que el mes de juliol tot torni a la normalitat!

O sigui que, lamentant-ho molt, us deixaré una mica abandonats! No deixaré pas la ff, ni molt menys, però no la podré escriure tant ràpid com voldria! per tant, l'espera serà lenta. Passarà ara a segon terme, però no vol pas dir que l'abandoni del tot, simplement hi haurà un retard considerable en la redacció dels capítols.

Roni, no la modifico pas tant, la ff! només retoco verbs o expressions que veig que estan repetides més amunt, però això era més al principi, ara ja m'ho rererereremiro abans de penjar-ho a la web! No et preocupis, que més o menys quan tu l'acabis potser ja hi haurà capítol nou, hehehe!

Vinga, petons i gràcies altre cop! Fins... d'aquí a un mes? :lol:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Com!? Un mes!? :o
Jo pensava que seria cosa d'un parell de setmanes, no gaire més... :( Farem com diu en Final, esbrinarem on vius i t'anirem a buscar! :twisted: Jups, espero que al final ens sorprenguis i no hagi de ser tan de temps... et ficaré aquella carona trista que et poso sempre al msn :P No t'hi podràs resistir! :mrgreen:

P.D: aprofito per dir que la ff que faig amb la Costa (Una vida, no un camí de roses) em toca escriure, però la tinc un xic (per què no dir-ho? m'he oblidat d'ella...xD) abandonada perquè no tinc temps... llavors si la Costa vol que pengi ella capítol següent, que jo ja en vaig fer dos sguit també i si no espereu-vos una setmaneta a que acabi el cole :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Getta91 ha escrit:Com!? Un mes!? :o
Jo pensava que seria cosa d'un parell de setmanes, no gaire més... :( Farem com diu en Final, esbrinarem on vius i t'anirem a buscar! :twisted: Jups, espero que al final ens sorprenguis i no hagi de ser tan de temps... et ficaré aquella carona trista que et poso sempre al msn :P No t'hi podràs resistir! :mrgreen:
Quina mania que teniu amb voler-me trobar! A més, amb aquesta cara de dimoniet... :o no sé si és millor que no em trobeu, hehehe!

I és molt fàcil trobar-me... Ho posa el meu perfil, ben claret: "Mansió Malfoy... l'haureu de buscar", doncs això, hehehe, mira que és fàcil: haureu de buscar la casa si em voleu trobar! Riure

Però reina, si un mes no és res! Et passarà volant, ja ho veuràs!
I res de carones tristes eh... que em faran deprimir al final!

P.D.: i tu creus, estimada getta, que has de beneficiar-te del meu tema per incorporar-hi els comentaris sobre la teva ff, la qual deixes mig abandonada i els fans ben disgustats (però això ja és un altre tema, i no en parlaré dins el meu)? :lol: :P
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Per a qui li interessi... he penjat un altre tros del sisè capítol anomenat "Retorn a Hogwarts". No hi ha gaire acció, però és que s'ha de situar tot molt bé ara per tal que, al final, tot tingui sentit i us quedeu :o o no!

Bé, ja veieu que he retornat i que no us he pas abandonat! :mrgreen:

Fins aviat! I moltes gràcies pels comentaris que heu posat aquí, al final em fareu posar vermella, de debò! :oops:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Ei, atenció!!!!!!! :o

Nou capítol, bé, nou tros del capítol Retorn a Hogwarts!!! :mrgreen:
He aconseguit trobar una estoneta i dedicar-m'hi. És que és impossible deixar-vos penjats i mira... ja que estava un pèl inspirada, doncs ho he aprofitat! Espero que us agradi!

Moltes gràcies a tots els que m'heu anat donant ànims i sou una mica "fans de la meva historieta, tant per aquest tema o als comentaris! Sense vosaltres ja hauria abandonat la ff! :reverencia: :hug:

Bé, sobretot gràcies a la Carla! Gràcies, cuca, ja ho saps! I pobra de tu que diguis res de deixar-ne cap de les teves... ja en saps les conseqüències! :P

P.D.: ho he posat aquí per avisar, total, així escric alguna cosa en aquest tema, que fa anys i panys que ningú hi deia res (a part de vosaltres) i que està ple de comentaris meus! A veure si així hi ha algú altre que s'afegeix a llegir la ff!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ohhhh! Ets genial, al final l'has penjat!^^
No ets tan dolenta com ens vols fer creure! :lol: Una mica fans? Una mica? Saps que jo sóc i seré sempre la teva animadora i fan nº 1! xDD Si un dia deixo de llegir-la em fots uan cleca virtual que és perquè m'he tornat tonta! xD
Gran capítol! Gràcies a tu! Conseqüencies? ui ui... deixeu-me, entre tots, quants xantatges m'heu fet ja? :P
Llegiu El Final o trauré el Cutxi! :twisted:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Uale, Lis. Feia temps que volia llegir la teva ff (vaig pensar.. si és una filòloga ho ha de fer bé :P) i avui m'ho he llegit tot de cop. M'ha agradat molt ^^ Escrius molt bé i m'agrada com ho lligues tot. Sí, sí :mrgreen:
Ànims per continuar-la!! :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

He penjat un altre trosset del capítol 7 - Trobades (II), espero que us agradi. No sé si els capítols han baixat de nivell i per això hi ha menys gent que se'l llegeix. :( Bé, espero que potser per aquí la gent deixi algun comentari més que a la ff.
M'agradaria que si teniu una idea, suggeriment, conclusió de la història, intuïció, etc., ho diguéssiu, així veig què penseu, què us agrada més o que us avorreix o detesteu, i què podeu intuir de la ff.
Moltes gràcies a tothom que se la llegeix! Sense vosaltres no seria el mateix!

Va, no sigueu tímids i digueu-hi tots la vostra! Les opinions s'han de respectar i a mi em serveixen per millorar! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Bon dia a la vila del pingüí!!!!!!
El teu capítol, la teva ff... mmm so en sonen! :lol: xDDD
Ja saps que me'l vaig llegir i que em va agradar molt com sempre i el Draco, buff! Què macoooo! :mrgreen:

Ho sento, no puc dir res més perquè la mare em va anar a comprar... :( Però és que si no no puc anar a passar el dia a la piscina! :P
Cuida't, maka!
SEMPRE ACLEE!

Bloquejat