Vosaltres en quin punt us trobeu?? jo llegeixo moltisim, es el meu hobby preferit i m'hi passo hores seguides.
si aquest tema ja estava fet, perdoneu-me, perque no le trobat.

potser les opcions son molt extremes!!

aixo ho e escrit jo pero la anna s'ha conectat al meu ordinador i..... mira k ma passat em curro un missatge iginny_3 ha escrit:llegir, llegir i llegir .... em passaria el dia llegint, molta gent no entent peruè m'agrada i a vegades, em sento tan frustrada per aquest motiu que he arribat a pensar que si jo visques derrere la portada d'un llibre seria feliç, o que hi ha un mon palral·lel on i viu tota la màgia i la fantasia i que jo hauria de ser allà tot i que he anat a parar a l'univers equivocat i llevors bé algun amic i em torno a sentir bé![]()
aixó no se a que bé però es igual ,que llegir es el meu hobby i lo que m'agrada més dels mon, la sencasio de ser lliure de poder anar on vulguis i quan vulguis nomes obrint un llibre ...![]()
![]()
la sencasió que sento quan llegeixo no es pot descriure amb una paraula ni amb una frase, llegir es algo que no es pot explicar es com si coneguesis i estiguessis amb altres persones que coneixes molt be.i a altres llocs on no has estat mai però es com si el coeneguessis... no se aixo es lo k sento jo.
Quan vam anar de colonies amb el cole (exemple) em vaig emportar un llibre bastant gruixut i em va donar per llegir i em vaig passa molt rato sola llegint i a l'hora de dinar un amic em diu: escolta, tu has estat marginada tot el mati i no senties com si estiguesis molt sola.
i jo li vaig contestar quan llegeixo mai estic sola
jo tot aixó no se ni perque us o explico pero suposo que a aquestes hores de la nit no es pot esperar guaire de mi!!!