La ma morta del Dumbledore

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hormonagrangera
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dl. maig 01, 2006 7:31 pm
Ubicació: Mataro
Contacta:

La ma morta del Dumbledore

Entrada Autor: hormonagrangera »

Hola a tothom!
He obert akest tema xk io me llegit el sise llibre xo despres de llegir-lo ma kedat un dubte: kom es va arribar a fer mal a la ma el Dumbledore?
Segurament ho diu xo no men recordu d´haver-ho lledit i x no tornar a llegirme el llibre :reading: us demano k siuplau em contesteu el dubte. em farieu un gran favor!
Merci :)

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

va se per culpa del horricreu, l'anell, saps quin dic??
la verita és que a mi tpoc ma quedat gaire clar...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Canvio el tema de subfòrum, que això és una pregunta relacionada amb el sisè llibre :wink:

I pel que fa al tema, la mà d'en Dumbledore acaba com acaba després de la destrucció de l'anell i no acaba pitjor gràcies a la intervenció de l'Snape :roll:

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

El Dumbledore queda ferit per culpa de les proteccions màgiques que Voldemort li va posar a l'horricreu, però no ho se, ho expliquen com si trobar-lo fós molt dificil però destruir-lo molt fàcil.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

es per culpa de l'anell, aquell que formava part de la familia d'en Voldemort i que eren descendents dels slytherin, d'ells! i com que es un dels horricreus d'en Voldemort, porta com un malefici i per aixo la ma li queda d'aquesta manera!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

vespral ha escrit: però no ho se, ho expliquen com si trobar-lo fós molt dificil però destruir-lo molt fàcil.
Destruir-ho molt fàcil? On ho has llegit això? perquè en el llibre no es parla en cap moment de com es destrueixen. En cas que el procediment fos fàcil no té perquè poder-ho fer tothom i sortir-ne viu, sempre i quan aconseguissin destruir-lo.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Destruir un horricreu no es facil, i menys trobar-ne un. En voldy deu haver ficat tants sortilegis per fer indestructible com per omplir el mar sencer. Penseu que la seva vida esta lligada amb la dels horricreus...

:reading: si tingues que fer un horricreu seria un llibre :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Dsps de llegir les vostres respostes ¿pk el Snape ajuda al Dumbledore si dsps passa el k ja sabeu els k heu llegit el 6e llibre?.

X cert, no crec k destruir un horricreu sigui facil, es mes, mireu com acaba el dumbledore dsps de beure aquell liquid verd. A, si, algu sap k es aquest liquid????
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
nimfadora_aeris
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 7:41 pm
Ubicació: barcelooonaaa ^^

Entrada Autor: nimfadora_aeris »

pure despinacs??ve era verd no??XDDDD
jo luni kque trobu estrany es que el dumbledore en cap moment va acabar dexplikar a en harry com es destruien no??... :(
creo...
déejamee en paaaaaaaaaaaz
no me pienso duchaaaarrrrrrr


(8)platero y túuu

UO, tinc una fanficT!!!:
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?num=2599
: )

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Jo diria que destruir un horricreu és fàcil perquè sino en Voldemort no no es preocuparia de defensar-lo amb totes les proteccions màgiques.
Per exemple, el Harry pot destruir el diari que era un horricreu simplement transpasant-lo amb l'ullal del basilisc i no li passa res a ell.
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

vespral ha escrit:Jo diria que destruir un horricreu és fàcil perquè sino en Voldemort no no es preocuparia de defensar-lo amb totes les proteccions màgiques.
Per exemple, el Harry pot destruir el diari que era un horricreu simplement transpasant-lo amb l'ullal del basilisc i no li passa res a ell.
En Dumbledore diu que és possible que el diari fos el primer horricreu i per això no tingui encanteris. També no te cap proteccio xq el diari el te el Lucius a casa seva...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

La mà el que li va passar es com que se li va morir i sucarrimar. Li tindrien que haver emputat perquè no feia servei, ja veieu que quan va agafar la vareta la tenia dèbil i casi se li cau.
Els horricreus han de ser dificils de destruir. Perquè es lo que han dit, la teva vida es troba lligada allò, llavors te importancia i no el perdràs aixi com aixi
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:
vespral ha escrit:Jo diria que destruir un horricreu és fàcil perquè sino en Voldemort no no es preocuparia de defensar-lo amb totes les proteccions màgiques.
Per exemple, el Harry pot destruir el diari que era un horricreu simplement transpasant-lo amb l'ullal del basilisc i no li passa res a ell.
En Dumbledore diu que és possible que el diari fos el primer horricreu i per això no tingui encanteris. També no te cap proteccio xq el diari el te el Lucius a casa seva...
A veure Costa, em posaré en contra teva... en tinc ganes! xD Aviam... depèn de l'horricreu, però a veure, per molt que el diari fos el més fàcil, trobar la cambra i el record del Tom Rodlel i matar al basilisc.. a mi que me perdonen, jo no sé esgrima... xD Nah, jo crec que el més difícil és arribar fins a l'horricreu... sense passar-t'ho com el pobre Dumblie, que es va emborratxar i... RIP, en paz descanse...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Carla... per destruir l'horricreu tampoc feia falta anar a la cambra... si que el destrueix am l'ullal del basilisc però el diari el tenia la Ginny... que jo sàpiga el diari mai ha estat amagat a la cambra secreta...
Per això he dit que el diari era el més fàcil, no tenia massa protecció que alterés a la salut de la persona que el destrueix
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:Carla... per destruir l'horricreu tampoc feia falta anar a la cambra... si que el destrueix am l'ullal del basilisc però el diari el tenia la Ginny... que jo sàpiga el diari mai ha estat amagat a la cambra secreta...
Per això he dit que el diari era el més fàcil, no tenia massa protecció que alterés a la salut de la persona que el destrueix
En un principi, però el diari en mans d'una nena d'onze anys amb les hormones disparades (m'encanta picar-me amb tu... et fa una guerra de parides? xD) o sense hormones, però amb el cap als teletubbies i que va a parar a Hogwarts... anirà amb la Ginny, i on acaba la Ginny, ande está Wally? En la cambra secreta! i ande está el diari de Rodlel? a la cambra! ai no... wnu és igual... Amb la Ginny, en un record... i una serp molt maca en miniatura! Feia falta anar a la cambra, bàsicament perquè la Ginny era allà i es volia destruir el record, que estava en el diari... fes un puzzle, Costa! :lol:
SEMPRE ACLEE!

Bloquejat