Series de TV

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs no, perquè no vaig quasi mai al teatre, i mira q m'agradaria!! Quan faci la meva vida (xD) hi aniré més, i segur q aniré a veure obres de la Cubana, xq mira q són famosos, i molts actors bons han sortit de la Cubana, com la Mònica pérez, en David Fernández, en Corbacho, en santi Millán, etc... Així q tenen molt bona fama...
Potser n'he vist per la tele i no ho se...Quines han sortit a la tv?

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

han sortit x la tele, q jo sàpiga: cómeme el coco negro, marathon dancing, cegada d amor i una nit d'òpera. Encara q la dl comeme el coco negro i la d marathon dancing la van fer fa anys,jo era petita encara xro les he vist pq els meus pares les tenien grabades.
A part fa anys tmb tenien 1 serie d tv q es deia les teresines
La ultima obra q han fet es la de mama quiero ser famoso,q junt amb la d la nit d'opera son les 2 q he anat a veure al teatre!!! :mrgreen:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
MaRta_sbd
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 9:22 pm
Ubicació: Sabadell, BcN
Contacta:

Entrada Autor: MaRta_sbd »

Jo tampoc entenc l'èxit de Camera Café. L'he vist alguns cops, i no hi ha per tant. I ha programes d'humor molt millors, com Homo Zapping, Polònia, etc.

De sèries me les empasso casi totes :P : Ventdelplà, El cor, Los Serrano, Los hombres de Paco, les telenovel·les d TVE 1... Aquesta setmana han estrenat una sèrie nova, "Génesis, en la mente del asesino", a Cuatro. Surt el David, el q va deixar el cor, i la d los serrano. Està bé, és d'assassinats i coses així. Algú la va veure??

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

io abans veia el cor d la ciutat, pro ara a canviat un mol i ia no magrada tan.
ara ls migdies vex FRIENDS axo si k magrada!!!
:D

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

sis atracció, mola molt xd

polonia: amb ferran adria

andreu buenafuente: a la tv3...

i weno... va haberi una temporada... que magrada el cuentame.. no se ...plats bruts... un per altre tmb, jet lag...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Val q estava millor q en Buenafuente fes el programa x catalunya, perquè parlava més de coses de Catalunya, però el programa és molt semblant...Pràcticament igual...Nome´s q ara el fan tres dies a la setmana en comptes d'un, no se q de dolent hi veieu...

Per cert, algú a vist això d' "Odiosas" ???
És patètic...¬¬
Va d'unes noies tipus angels de Charlie q fan reportatges per a una dona a ki només senten la veu, i es possen a lligar amb els q entrevisten...¬¬
I a més, és un format de reportatge descarat, copiat de Caiga Quien Caiga, ki, ja els ha denunciat, i això q han començat avui... :roll:

Avui Jet lag i el reporter amb bigoti!! :heart: XDXD

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

io no em perdo cap kpitol d polonia es u miyo!!!
Pero que fah inhenhat!! Hohu!! Un penhamen d kethup...
es la bomba

tb miru jet lag k s la polla!!

tb em trago, po nu tan, vendelpla...s una mika rallan po wenu...

i el k ia es la "crème de la crème" es HOUSE!!!
es la polla!! i a mes res d lu k diuen su inventen!!

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Les millors series que emeten actualment per a mi son HOUSE , es brutal...
ALias... Esta molt molt be...i te mes girs en l'argument que una baldufa cosa que augmenta la tensio als limits establerts.

Galactica... Aventura psicologica plena d'accio , es mooooooooooooolt bona
Imatge

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

dons una sèria que la trobu molt bona, es senzillament d'humor i et regales molt, es: los hombres de paco. :lol:
enseriu, ami cuan em deien algu d'aquesta sèria jo pensava k era una xernagada tipu manos a la obra o coses d'aquestes...

peró jo us la recomanu, passes un bon ratu!! xDDD

i dues sèries totalment diferents que tambè m'agraden molt son: las chicas Gilmor (no se exactament com s'escriu) i mujeres desesperadas!! enganxen molt!! xDDD
...I'll try to go on like I never knew you...

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Aquí no hay quien viva en francès!!

Entrada Autor: BeTu »

Sabieu que la serie "Aquí no hay quien viva" també està en francès? És patetic envers de traduir els capitols han agafat personatges francesos i tal... :( aqui deixo unes fotos perquè veieu com cànvia:
Alicia i Belén
Imatge
L'edifici
Imatge
Juan Cuesta i Paloma
Imatge
Paco
Imatge
Emilio
Imatge
Vicenta i Marisa
Imatge
Lucía i Roberto
Imatge
Fernando i Mauri
Imatge
Concha
Imatge
José Miguel
Imatge
Natalia
Imatge

P.D: No és que estigui molt enganxat a la sèrie, però ho havia vist en un altre fòrum de una altre web i s'ha m'ha pasat pel cap posar-ho aqui :wink: .

Què hos semblen les persones?? jo prefereixo els originals...
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 09, 2006 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

8O 8O 8O Ostres, no m´imagino la sèrie en francès, però menys amb aquests actors... JAJAJAJAJA :imslow: :imslow: :riure: :riure: :riure:

QUE BO!!!

Jo també prefereixo els original i de molt. Anda que no hi ha diferència ni res... :imslow:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Aleeee, però què és això!!! :o
Imitacions barates no! :lol:
Però és que n'hi s'hi assemblen ni res... el Josemi l'han fet ros, la Lucia morena... la Concha! 8O Només per curiositat... què li han posat de títol? I... és el mateix? És a dir, Concha: váyase señor Cuesta, váyase (en francès)?¿?¿

Què malament.... :juggle:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Val q estava millor q en Buenafuente fes el programa x catalunya, perquè parlava més de coses de Catalunya, però el programa és molt semblant...Pràcticament igual...Nome´s q ara el fan tres dies a la setmana en comptes d'un, no se q de dolent hi veieu...
Perdona, no. Ara els monòlegs quasi no fan gràcia, i el programa s'ha nengnitzat.
QUIN FÀSTIC QUE EM FA EL NENG!!!

Pretenia ser una crítica contra aquesta gent i ara s'ha idolatrat... ¬¬ I clar, ho aprofiten. PERÒ QUIN FÀSTIIIG!

I és el que he dit: he vist diversos monòlegs del programa nou i ja no m'han fet ni gràcia... què trist. ha perdut moltíssim.


Per cert, m'han marcat les fotos d'Aquí no hay quien viva de França. XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ei, ki l¡'idolatra, el personatge?? Bé, a mi no m'agrada gens, i la gent s'apunta al carro però no crec q a ningú li agradi...I menys a la gent així, perquè és una burla a ells...Però ara no el fan aparéixer tant, una vegada cada dues setmanes, més o menys...Tot hi q no m'agrada quan el treuen, ho comprenc, xq tants ninots, cd's i tot dóna pasta... :| :|

No sabia això de l'ANHQV francès!!!! 8O
No pega gens el Josemi ros, i tant petit...u_u
Però és graciós, xq tot hi q no s'assemblen s'identifiquen fàcilment...Menys la lucía morena... Però faran els mateixos guions?? Xq hi han coses q no pegaran gens, xq són en funció de l'actualitat d'Espanya, i a França...¬¬


Clar q són millors els originals, però hauria de mirar quins són els originals, potser la serie primer es va emeptre a França i la vam adaptar, com vam fer amb Camera café!!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Getta91 ha escrit:Només per curiositat... què li han posat de títol? I... és el mateix? És a dir, Concha: váyase señor Cuesta, váyase (en francès)?¿?¿Què malament.... :juggle:
Doncs lo del Váyase señor cuesta, váyase, no ho sé, i de títol li han posat: Faites comme chez vous!
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Clar q són millors els originals, però hauria de mirar quins són els originals, potser la serie primer es va emeptre a França i la vam adaptar, com vam fer amb Camera café!!
La original és la española, perquè de la francesa encara van per el capitol 24.


I per si algu li importa com són els noms en francès, són:
Lúcia = Chloé
Roberto = Mehdi
Alicia = Elsa
Belén = Babette
Juan Cuesta = Chrisitan Costa
Paloma Cuesta = Agnès Costa
José Miguel Cuesta = Théo Costa
Natalia Cuesta = Morgane Costa
Concha = Solange
Vicenta = Valentine
Marisa = Maryse
Fernando = Julien
Mauri = Rémi
Emilio = Régis
Paco = Fred

P.D: Aquests noms no són els noms de les persones originals, són els dels personatges.
Imatge

Respon