Memòries d'Idhun

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon

Quin personatge t'ha agradat més?

Victoria
5
9%
Jack
26
46%
Kirstash
16
29%
Alsan
4
7%
Shail
3
5%
Allegra
2
4%
Gerde
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 56

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Bé,fa dos dies vaig acabar la Resistència,i a mi sí que m'ha agradat. Demà em compraré Tríada.Però tinc un dubte:
El 2on,"Tríada" També va del Jack,la Victoria,en Kitrash & Company,o d'una altres personatges?

Spòiler del final del 1er llibre
Final,tens raò,jo vaig saber al instant que en Jack era el Yandrak aquell quan van dir que la Victoria era la Lunnaris. (quin nom mes bonic :heart:) :lol:
fi de l'spòiler


I,segons vosaltres,acabarà el llibre a finals d'agost,oi? (o algo així,no m'en recordo de lo que vaig llegir x aki) doncs...Paciència! :riure:

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Elenagir ha escrit:
I,segons vosaltres,acabarà el llibre a finals d'agost,oi? (o algo així,no m'en recordo de lo que vaig llegir x aki) doncs...Paciència! :riure:
El tercer llibre no se sap quan l'acabarà: si avui, a l'Agost... però la Laura Gallego ja ha dit que es publicarà a l'Octubre. Es dirà, com ja han dit per aquí: Memòries d'Idhun III. Panteó. :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

I l'esperarem amb impaciencia!!!!!
Feia temps que un llibre no m'enganxava tant de fins i tot arribara llegir-mel en hores de classe!!!!!
A la classe ja es desesperaven. Quant a classe de castella vaig acabar el primer llibre i el vaig tancar de cop, tothom:
- JA L'HAS ACABAT???-(pobrets, els tenia farts)
- si.....-(jo trista pq se mavia acabat el llibre)
- PER FI!!!!!
(sort que passat el cap de setmana ja havia acabat el segon que si no... :riure: )
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
El llegat
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 7:38 pm

Entrada Autor: El llegat »

A mi personalment els 2 llibres m'han agradat els trossos que no eren de la relació entre aquells 3, i tota la part dels Deus, es a dir que mes que res lo que ma agradat es el tros de les lluites, pel que fa all tercer llibre pot ser que mel compri pero no u ser segur, si l'hagues de classificar els 2 llibres em sembla que els posaria en 3 lloc, en 2 lloc posaria els llibres de Harry Potter, i en el 1 lloc posaria els 2 llibres d'Eragon i Eldest.
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Just ara mateix a arribat la meva mare d'un viatge i m'a purtat (sense jo saver-ho) Els 2 llibres de memories d'Idhun. Comensaré a llegir aveure si m'agraden... algú em pot orientar de que van??? sento no aver llegit els comentaris de dalt pro esq no tinc ganes... :oops: .

Moltes gràcies.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :reading:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Auror, tu llegeix que es molt facil seguir el curs de la historia. PEro si vols tenir ja una idea et dire, que tracta d'un grup rebel que des de la terra lluita contra la dictadura que hi ha en el seu mon natal; Idhun.

Si cliqueu aqui accedireu a una entrevista sobre el tercer llibre que se li va fer ahir a la Gallego. Ara m'ho llegire i ja us dire que em sembla.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Finalpotter ha escrit: Si cliqueu aqui accedireu a una entrevista sobre el tercer llibre que se li va fer ahir a la Gallego. Ara m'ho llegire i ja us dire que em sembla.
Ja me l'he llegit, l'entrevista, merci FinalPotter :wink: Doncs... no sé, no deixa gaire coses en l'aire... però se n'hi escapen algunes i per això els demana que deixin de demanar... xD No crec que això ens pugui dir gaire... no ho sé, s'haurà de llegir entre línies, buscar i pensar? Bufff... quina feinada! :riure: xD

P.D: què bé! Ja només li queden 8 capítols!^^
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Ja he llegit lentrevista.
Ki creieu que es l'hibrid que anomenen ?
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ara m'acabo de llegir l'entrevista i deixant de banda que de la gran part dels noms no me'n recordo ( :oops: ) pero l'he trobat interessant.

Sobre l'hibrid (dels llibres me'n recordo bastant pero nomes per sobre) diria que es en Kirtash (tot i que em sembla que diu que es un personatge nou del 2n) perque en el seu cos hi ha dos esperits, tot i que ell te control (no total peroa quasi absolut) sobre els dos.

El titol del primer capitol fa referencia a Imadhun?

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Finalpotter ha escrit:Ara m'acabo de llegir l'entrevista i deixant de banda que de la gran part dels noms no me'n recordo ( :oops: ) pero l'he trobat interessant.

Sobre l'hibrid (dels llibres me'n recordo bastant pero nomes per sobre) diria que es en Kirtash (tot i que em sembla que diu que es un personatge nou del 2n) perque en el seu cos hi ha dos esperits, tot i que ell te control (no total peroa quasi absolut) sobre els dos.

El titol del primer capitol fa referencia a Imadhun?
No, nomes es el primer capitol que donara al 3r llibre, o això és el que entes.
Si, l'hibrid ha de ser nou al 2n llibre.
Qui pot ser?......
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Potser m'equivoco, pero fins al segon llibre no s'habiem que en Kirtash tenia dues animes; que es podia transformar en shek si, pero que tingues dues animes no.

Avatar de l’usuari
ginny_3
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 20, 2006 2:15 pm

jo m'he l'he llegit i esta molt guai.

Entrada Autor: ginny_3 »

jo m'he l'he llegit i esta molt guai (tot i que no supera h.p) :reading:
estic esperant amb impacienci el 3er( per cert quant surt ? ) Bo o dolent?

Jo crec que la victoria es masa tallada i espero que al final es quedi amb el jack :oops:
mire friends 4ever. Ens veiem a howarts.
Llegiu el meu fanfiction "PARELLES" sispli.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Re: jo m'he l'he llegit i esta molt guai.

Entrada Autor: Lia2 »

ginny_3 ha escrit:jo m'he l'he llegit i esta molt guai (tot i que no supera h.p) :reading:
estic esperant amb impacienci el 3er( per cert quant surt ? ) Bo o dolent?

Jo crec que la victoria es masa tallada i espero que al final es quedi amb el jack :oops:
Surt per l'octubre..... (si et llegeixes les opinions anteriors ho veuras) :wink:
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

vosaltres, que creieu que pasara en el 3 ei ultim llibre. Jo espero que la Victoria surti del " coma " en que està. més que res per veure com reacciona i tal. Però vosaltres creieu que tornara a poseir la màgia? He parlat del tema de la Victoria per que es el tema que (almenys a mi) em va quedar menys clar, mes a mitges.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

m'he llegit el numero 1 i ara mstik llegin el 2. Mncanta aket llibre!!! speru k tregui l 3r rapit pk sta d conya stic nganxadisima!!!!!!!!!! viska el jack!!! ncara no m'he acabat d llegi l 2n i x tan nose k pasa pro io vui k la victoria s kedi am l jack, pk ell l'stima mol i sempre la consola kuan l christian li fa mal!! wnu speru k no sacabi mai aksta istoria (iwal k harry potter) :wink: viska memories d'idhun i el jack, la victoria, el shail i l'alsan(magrada + el seu nom uriginal!!xD) k tregui aviat el 3r!!
:D

Respon