[Fanfictions] Canvis

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Finalpotter ha escrit:
Krys ha escrit:felicitats carla!!!! ei, jo també em pregunto... en que consisteix exactament la feina d moderadora de la secció d ff???
Suposo que tracta de comprovar que els escrits compleixin les normes (on es poden llegir?) , que deuen ser: no insultar a usuaris, no ha d'haver sexe explicit, s'ha d'escriure sense abreviatures, i alguna mes deu haver-hi.
Pues de sexe hi ha ja unes quantes!!!! XD :lol: :lol:
La gent va un poquet cremada.... les hormones.... no hi ha res que fer XD
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Finalpotter ha escrit: Suposo que tracta de comprovar que els escrits compleixin les normes (on es poden llegir?) , que deuen ser: no insultar a usuaris, no ha d'haver sexe explicit, s'ha d'escriure sense abreviatures, i alguna mes deu haver-hi.
Bé, en teoria es tracta d'això... (les normes... no sé si n'hi ha, quan vas a escriure un capítol ja t'avisa que escriguis bé i això, però és que és de suposar que no es vol sexe, com està passant...) però clar, ja dic, en teoria... perquè si la gent no fa ni punyetero cas (i perdó), doncs la cosa no serveix per a res...
Llegeix el tema, a la secció fan fictions--> FF: maneres d'escriure
Veureu que hi ha gent que li agrada escriure així... :roll: a més a més d'altres temes comentats, com els capítols de 10 línies o tema sexe :wink:
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 08, 2006 9:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Carla, felicitats

Entrada Autor: Hermion Granger »

Felicitats Carla. Et deu haver costat arribar a Moderadora oi ??????????

Jo no em podria organitzar mai :cry:

P.D : Et llegeixes tots els capis de totes les ff ??????????????

Espero que ho facis molt bé.

Petons,

Alba

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

veus, a mi moderar la secció ff m'encantaria..... llastima k ia estigui ocupat... :cry:
No hi hauria lloc per una altra moderadora?¿? :P 8)
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Finalpotter ha escrit:
Krys ha escrit:felicitats carla!!!! ei, jo també em pregunto... en que consisteix exactament la feina d moderadora de la secció d ff???
Suposo que tracta de comprovar que els escrits compleixin les normes (on es poden llegir?) , que deuen ser: no insultar a usuaris, no ha d'haver sexe explicit, s'ha d'escriure sense abreviatures, i alguna mes deu haver-hi.


Aaaaa... D´acord. Es que no ho sabia... :oops:
Moltes gràcies :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Eii.......... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Getta... m'has borrat per segon cop el tercer capíto delmeu fic(Harriet Potter)....buaaaa!!!!!!!!!!1
perquè....¿¿????? No era tant "jarto"...nomès li llepa una galta... i a més... era curtet, xo de mitjana els faig llargs...
buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
resplon plises

chauu :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

que no l'he esborrat!!!!!! Si no era jarto, és més, a mi em va agradar!!!
El que passa que si vas a escriure dos capis per dia, escriu-los junts, això és tot, te'ls he ajuntat... el teu capi està coma continuació al capítol anterior!

Ei, que tampoc sóc tan estricta! Si el teu està de conya, que per aquí hi ha cada cremat... xD Tamposc sóc així, eh: Fiiirmes! :P xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Getta91 ha escrit:que no l'he esborrat!!!!!! Si no era jarto, és més, a mi em va agradar!!!
El que passa que si vas a escriure dos capis per dia, escriu-los junts, això és tot, te'ls he ajuntat... el teu capi està coma continuació al capítol anterior!

Ei, que tampoc sóc tan estricta! Si el teu està de conya, que per aquí hi ha cada cremat... xD Tamposc sóc així, eh: Fiiirmes! :P xD
aiuii axies!!!!
k no m'hi hava fixat!!!!!!
el roni tb mu a dit xl msn!!!!!!
jijiji no era la meva intenció fer-te sentir com a una sargentaXDDD :wink: :wink:
u xentu esk no m'hi havia fixat!!!!
axies x ajuntar, de fet, és millor axi!!

chauuu :P :P

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Una cosa... snse criticar, però... perque el Roni (repeteixo que és sense críticar, perque a mi el Roger em cau de p u t a Mare!!!) ha de ser Moderador en tot?? (moderador de FF's, de Galeria de Fotos i al fòrum??) és que això em semblà més aviat injust...

Massa... :reading:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

massa_hpifriends.com ha escrit:Una cosa... snse criticar, però... perque el Roni (repeteixo que és sense críticar, perque a mi el Roger em cau de p u t a Mare!!!) ha de ser Moderador en tot?? (moderador de FF's, de Galeria de Fotos i al fòrum??) és que això em semblà més aviat injust...

Massa... :reading:
El Roger és moderador de FF perquè jo li ho vaig demanar, si em podia ajudar... a vegades la gent estressa molt, merci roni! :P
I si és moderador de les altres seccions doncs deu ser perquè ja és veterà aquí la web i perquè s'ho deu haver guanyat! :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

En roni no és moderador de la galeria de fotos...encara que surti al grup aquell... de moment només ho som els administradors, en Jomast va dir que algun dia ho arreglaria tot lo de la galeria perquè està una mica liat però de moment encara no ha fet res. Així que no li poseu més feina de la que té en roni :wink:

Avatar de l’usuari
Hermi!!¡¡
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 07, 2006 1:47 pm
Ubicació: :S Catalunya ?

Entrada Autor: Hermi!!¡¡ »

GETTA m'ahas borrat tu la meva ff.
Se k feia molt k no escribia pero ara k tenia uns capitols escrits.
Esk he tat amb examens ( i vagi a5é!)
KA fett :twisted:
Monica
“Te ríes de mí porque soy diferente, y yo me río de ti porque eres igual a los demás”

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

A veure, si t'he esborrat la FF serà per alguna cosa, no perquè m'aburria... si tens cap problema m'envies un mp dient-me el nom de la tava ff perquè, com comprendràs, no puc recordar el nom de totes amb el seu autor... i ja t'ho explicaré, però és que a cada tema no em puc trobar un "m'has esborrat la fic"... mp :wink:

P.D: doncs això, que el roni només és moderador fel fòrum, al final, em sembla que el Massa volia referir-se al Gised... però en fi, que ho és del fòrum perquè s'ho deu haver guanyat i de fan fictions perquè jo li ho vaig demanar... o sigui que tampoc ho trobo tan injust, no sé...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Una cosa, Getta.. respecte a la ff de la luna Lovegood, jo trobo que els capítols, encara que s'hagin escrit un mateix dia, han d'anar separats, no? No ho sé.. això crec jo.. Perquè és un capítol nou i trobo que s'ha d'escriure per separat. Capítol nou, entrada nova xD Però vaja, com vulgueu.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

EH!!! Getta, no confies amb mi?? oooooh!!!!! m'has ofès!!!! i amb Nus tampoc confies??? ooooh!!! dolenta, dolenta!!!! i m'he ogès (ai, no és ofèS) molt!!! I NO ÉS BROMA!!!! pes cert, jo conidero d que això de que puguis eliminar o no ff's segons com les trobis ho trobo bastant injust, la veritat...

Massa,.. :painter:
[I Si fos...?]

Bloquejat