Organigrama

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo si voleu m'encarrego de les portades que ja fa temps que les tinc guardades per l'ordinador i així li estalvio la feina a algú de buscar-les :P

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Jo ara mateix estic buscant informacio varia sobre els llibres (com ara critiques dels llibres i de les seves adaptacions a la gran pantalla). Estic intentant de fer un anlisi de lam ajor part del mon d'HP i fer una comparacio amb el mon real (organitzacio, esports, politica,etc.), pel que fa a portades diria que en un tema del forum (obert per mi, naturalment) hi ha quasi totes les portades del sise llibre (es podria fer un comentari sobre el que representa cada escena).

Si la li-kiow, i els webmasters, hi esta d'acord ho podriem fer entre els dos.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jomast ha escrit:Exacte, aquestes seccions es poden actualitzar bé si teniu el frontpage :D
<-- XD XD XD XD XD XD

Sí que s'han de fer coses. XD
A la que arribin les vacances d'estiu em posaré mans a la feina total (acabaré el doblatge de les pel·lis de Conan [la primera com a mínim], faré el DVD de Titanic The Exhibition, secció JKR.com, i tot el que falta a la web. Bufff... Vacances? Què són? xD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

A mi m'agradaria colaborar!!! :pray:
Pero ha de ser algo que no tingui molta responsabilitat, tot i que no dic que no n'hagi de tenir una mica (si no, quina gracia tindria ;)???)
Una cosa més per estar davant de l'ordinador :pc:
Be, ja em direu si puc fer algo.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

HpConan ha escrit:A la que arribin les vacances d'estiu em posaré mans a la feina total (acabaré el doblatge de les pel·lis de Conan [la primera com a mínim], faré el DVD de Titanic The Exhibition, secció JKR.com, i tot el que falta a la web. Bufff... Vacances? Què són? xD).
Com que acabaras el doblatge de les pel·lis de Conan???? :jawdrop:
Ets tu el doblador de la veu de conan??? :jawdrop: :jawdrop: :o :o
Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Ah, ara ho he vist..... m'agradaria poder encarregar-me dels fanfictions, (moderadora o algo x l'estil) (no se si es possible, ja que ja hi ha la Getta91)
Si pogués, que hauria de fer exactament???
Lia2 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 01, 2006 7:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

M'ho he mirat,i crec que el que s'em donaria bé seria amb:

-Moderadora de FF
-Moderadora de comentaris de la Galeria
-Alguna coseta de poca importància i fàcil de fer :hungry:

Imatge

Avatar de l’usuari
sedna
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 07, 2006 6:27 pm
Ubicació: Cap Nort,Noruega.(Us heu quedat glaÇats!!!!!!!)
Contacta:

Entrada Autor: sedna »

Jomast,lo del altre missatge no estaba boja :lol: :lol: :lol: ...
Anava en serio....
Visca Jomast(i tambe als moderadors)!!!!!!!!!!!!! cerveses! cerveses! cerveses! cerveses! :ban: :ban: :ban: :ban: :animadora :animadora :animadora :animadora :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
P.D.:Avui me he acabat el 5 llibre!!!!!!!!!
P.D.2:Me agradaria estar encarganme de la seccio "Galeria"
P.D.3:Tambe me encargaria de una cosa insingnificant

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

enka queda alguna cosa?? Sisplau,sisbanyen jo vull fer algo!!! en serio vull ajudar en alguna cosa ...vull formar part d'akesta pàgina web!!!!!! Xfa si keda alguna coseta per a mi diguemeu xfa xfa ! es que he vist el misatge ara pk no he pogut mirarlo abans... :cry: vull ser útil! merci :mrgreen:
AURAA!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Auror-TonKs ha escrit:
HpConan ha escrit:A la que arribin les vacances d'estiu em posaré mans a la feina total (acabaré el doblatge de les pel·lis de Conan [la primera com a mínim], faré el DVD de Titanic The Exhibition, secció JKR.com, i tot el que falta a la web. Bufff... Vacances? Què són? xD).
Com que acabaras el doblatge de les pel·lis de Conan???? :jawdrop:
Ets tu el doblador de la veu de conan??? :jawdrop: :jawdrop: :o :o
No, ell no es el doblador d'en Conan, peroa actaulment i de forma desinteresada, esta doblant a casa seva (ell tot sol, si no m'equivoco) les pelicules d'aquest detectiu.

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Ei gent, si puc ser útil aquí em teniu ^^ No sé què se'm donaria bé... tot és qüestió de provar-ho :wink:

Mit cerveses!
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Finalpotter ha escrit:
Auror-TonKs ha escrit:
HpConan ha escrit:A la que arribin les vacances d'estiu em posaré mans a la feina total (acabaré el doblatge de les pel·lis de Conan [la primera com a mínim], faré el DVD de Titanic The Exhibition, secció JKR.com, i tot el que falta a la web. Bufff... Vacances? Què són? xD).
Com que acabaras el doblatge de les pel·lis de Conan???? :jawdrop:
Ets tu el doblador de la veu de conan??? :jawdrop: :jawdrop: :o :o
No, ell no es el doblador d'en Conan, peroa actaulment i de forma desinteresada, esta doblant a casa seva (ell tot sol, si no m'equivoco) les pelicules d'aquest detectiu.
Ahí l'has dao.
Perdó pel missatge curt, però és que és això. No té més. ^^

(Ja m'agradaria poder posar-me al lloc de la Joël Mulachs -HpConan cercant enxufe [eh, Marc Riera? /és conya/]-). XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Deus ser el xiquet que menys temps té per avorrir-se de tot Catalunya :wink:

A mi m'agradaria la plaça de webmaster, que sembla que està buida :riure: . No, no, ara de debò... a mi lo que m'agradaria fer ja està pres, em semlba :P . A més a més la responsabilitat i jo no som gaire amics, em fa l'efecte. Jeje, no sé, si necessiteu algú que tradueixi les crítiques, els resums o les notícies que es portin escrits en anglès o en francès ( :roll: ), ja ho sabeu! :wink:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Violetta Black ha escrit: no sé, si necessiteu algú que tradueixi les crítiques, els resums o les notícies que es portin escrits en anglès o en francès ( :roll: ), ja ho sabeu! :wink:
Violetta, per qualsevol cosa que tingui a veure amb traduccio tu ets la primera amb qui pensarem, no et preocupis, que tens uns quants que et donarem suport.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

tinc 1 pregunata ,... te alguna cosa a veure el organigrama en que jo no veja temes inutils x ningun lloc?? Vull dir q si s'ha esborrat temes inútils o senzillament m'he de graduar 10 dioptries mes les meves ulleres ¿? :wink: xfa contesteu apa
AURAA!!

Bloquejat