Series de TV

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Series de TV

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eii!! ^^^
Aquesta és la continuació d'una "desviació" del tema, on vam acabar parlant de series de TV, així q posso aki els missatges q vam possar sobre algunes series, i q comenti ki vulgui sobre qualsevol tius de serie, de qualsevol canal, q s'emeti o no, no importa....I així comentarem els diferents gustos sobre la popular "caixa tonta"....
:mrgreen:

Làlia ha escrit:P.D.:Tània, no ets l'única que veus House :ballar: :ballar:
massa_hpifriends.com ha escrit: LunaBlack_Lovegood, Lalia, vosaltres també veieu House????? jo sí, m'encanta!!!
Weee!! Q bé!!! ^^ No sóc l'única!!
Doncs a la meva classe no el veu ningú... :jawdrop:
A mi m'encanta, ara per ara, és la meva serie favorita q fan a la tele!!
Visca el sarcasme del House!! (i si us sembla, el meu!! xD)

Bon rotllo i pau!! :wink:
LunaBlack_Lovegood l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 01, 2006 10:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Per cert, estas ja veient la segona temporada que fan al digital plus???o el veus a la TV2?? jo al digital plus, al FOX!!! visca el sarcasme!!!! en sap molt, però és un borde acabat!!! i es pren drogues, no??? si es metge!!! però en realitat això és (frase molt estupida) l'esperit de la sèrie, no trobeu??? per cert, veus altresseries de metges tipo House (anatomia de grey, urgencias,...)??

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

massa_hpifriends.com ha escrit:Per cert, estas ja veient la segona temporada que fan al digital plus???o el veus a la TV2?? jo al digital plus, al FOX!!! visca el sarcasme!!!! en sap molt, però és un borde acabat!!! i es pren drogues, no??? si es metge!!! però en realitat això és (frase molt estupida) l'esperit de la sèrie, no trobeu??? per cert, veus altresseries de metges tipo House (anatomia de grey, urgencias,...)??

Massa*peke :painter:
Jo avegades veig "Hospital Central", però no m'enter molt massa del tema
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo abans veia també Hospital central, però ara es centren més en els rotllos que hi han entre els metges q en altra cosa, i m'avorreix...¬¬
I alguna vegada he vist Urgencias, però wem sembla molt fals, crec q hi han més metges tipus House q els d'Urgencies...u_u
Jo veig House al "cuatro", on ara estan fent la segona temporada també!
I clar, l'esperit de la serie és el sarcasme del House, la seva inteligencia, poca-vergonya, i com fa riure...I la seva forma de tractar les persones, i de prendre's la vida...I si, es droga, però és pel dolor de la cama...Podria anar deixant les pastilles i el dolor se li aniria treient poc a poc, però prefereix tomar-se les pastilles i punt... :roll: I només té un amic, el Wilson, l'únic de l'hospital q el soporta, a més de la "jefa" q em cau molt bé, x cert...

PD: Crec q ens hem anat del tema una mica....jajaja!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs jo em miro Hospital Central, tot i que com diuen per aquí abans era més xulo i ara són tot els rolletes dels metges i les infermeres i la Teresa i els seus cotilleos... xD Però mira, ho continuo mirant.
House és tipus Hospital Central? Quin dia i hora ho fan? Ara m'hi enganxaré... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Bé ara ja hi ha un tema x series de TV...^^
Doncs Getta91, House el fan (al menys el q veig jo xls q no tenen la Fox... :P ) els DIMARTS a les 22:00 h. al CUATROº...
No s'assembla gaire a Hospital Central...Bé, hi ha gent q ha comparat el carácter del House amb el del Vilches d'HC, però ni punt de comparació, és molt millor en House!! ^^
Demà ho fan, mira-te'l, a veure si t'agrada!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: Demà ho fan, mira-te'l, a veure si t'agrada!! :mrgreen:
Vale, m'ho miraré demà si puc, però si porten gaires capítols... vols dir que m'empanaré d'alguna cosa? :lol: xD
El Vilches és el millor d'Hospital Central, si House és encara millor... woooow! jeje :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Si t'empanaràs, si...
Tampoc té tants personatges...En House, i tres metges (dos nois i una noia) q treballen per a ell...Investiguen enfermetats q tenen pacients i q ningú ha sabut dir-lis q tenen...
També hi ha l'únic amic d'en House, q és oncòleg, i la directora de l'hospital, q sempre discuteix amb en House...
I ara, fa poc s'ha afegit l'ex del House, l'abogada de l'hospital...
Són 6 personatges, i es bastant fàcil seguir-la, jo no la vaig veure desdel començament... :wink:

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

House

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

A mi també m'encanta house!!!!! :ballar: Jo el veig al canal Fox i al canal Cuatro. La veritat només el veig kuan m'enracordo perque hi han dies que se'mpasa... :wall: i desprésme cabrejo una mica po' bueno. També veig uregencies al AXN o no m'en recordo on ho fan. Algú veu mujeres deseperadas?? ja sé que es una mica de "tias" peró d'això si que no m'en perdo ni un capítol!! :crash:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Jo mai e vist house...pel que vist en els anuncis nuse... M'agrada la serie que han fet nova Mentes criminales que fan dos capitols el divendres a les 22:00. Està molt bé, s'asembla a C.S.I pero no és tant d'investigació, és l'FBI però que traten d'adivinar com es el criminal i quin caracter te per saver com fa els seus crims i traten d'averiguar cuan farà el próxim crim. Està molt bé os la recomano!

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :clap:
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bé, posaré més o menys el que vaig contestar en noséquin tema.

No sé per què t'estranya que a algú li agradi House, si és una sèrie que està arrassant A TOT EL MÓN. Cada dimarts l'audiència de House puja i puja. i és que no m'estranya. :lol:
És genial, l'home. XD

Ara bé, em vaig quedar estorat, llegint a DéuVosGuard, quan vaig veure que l'actor que fa de House (que, per cert, gràcies a la sèrie ha guanyat noséquants premis...), surt també aaa...:

Imatge

STUART LITTLE!!! XD Sí, és ell!
Quina diferència, eh???


Jo no tinc el FOX i, per tant, el veig pel Cuatro, també. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

:lol: jo tmpoc he vist mai House i això que està triomfant, però mira...
a veure no sé si ningú ho ha dit, però en aquest tema no pot faltar Friends"!!!! per favoooor, es geniaaaaaaaaaal hajjajjajaja i mira que fa anys que ho fan eeh :roll: però mira... :mrgreen:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El xantatge és legal? Roger, informate'n jaja

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

llewellyn ha escrit: jo tmpoc he vist mai House i això que està triomfant, però mira...
a veure no sé si ningú ho ha dit, però en aquest tema no pot faltar Friends"!!!! per favoooor, es geniaaaaaaaaaal hajjajjajaja i mira que fa anys que ho fan eeh Rolling Eyes però mira...
Frieeeeeeeeends! El millor,sens dubte!!! :ballar: si fa anys? Renoi,si fa anys! Però tot hi així continua bé,no com el cor de la ciutat o vendelplá,que amb el pas del temps s'enfonsen...Friends! continua tant bé com sempre ^^ i la cançoneta del principi és admirable! :lol:

PD: per cert,jo tampoc he vist House.No tinc ni idea de la trama,de que va?
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs es tracta d'un metge força cínic, egocèntric, poc fi, directe, irònic i, per què no dir-ho, cruel; que és genial curant a les persones... Però que, buf... m'ho pensaria si m'hagués de tocar ell.

Té una facilitat per dir que va a morir... :o :roll:

Però, pobret. Li fa mal la cama. No m'estranya aquest humor seu. ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

jo tmb veig house!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estic enganxadisiimaaaaaa!!!!! es la meva serie preferida ara x ara. A la meva clase ningu ho veu, aixi q no puc parlar amb ningu sobre la serie :roll: es 1 llastima.
Sabeu en kines pelis surt mes el hugh laurie (el q fa de house)???
.....
Als borrowers (fa d poli q t 1 gos q s'empatxa d formatge) i als 101 dalmates (on fa d 1 dls lladres)!!!!!!!!!!!!! ho sbieu??

P.D: tmb veig mujeres desesperadas encara q m'agrada molt + house
Imatge

Imatge

Respon