Severus Snape,** o **?

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Severus Snape, Dolent o Inocent???

Dolent
69
54%
Inocent
59
46%
 
Vots totals: 128

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Dons io he votaaaaaaat......

CULPABLE!!!!!!

Perque encara que sigui bo.....VA MATAR EN DUMBIE!!! (i no li perdonare) :twisted: potser es k kom k em fa tanta rabia la mort den dumbledore :cry: es que e perdut la objectivitat... :| no ho se...
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

dons jo e posat q es dolent pq mai ma caigut i tmb x lu del sise llibre. potse acaba sent bo pro d moment molt no ho ha demostrat... pro potser si el dumbledore creia en ell... NO, ES dolent o tinc decidit... despres del sise llibre... :evil: :evil: :evil: :evil:

Nemrak
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 26, 2006 10:09 am

Entrada Autor: Nemrak »

yo crec que es innocent, despres de tot el que a patit de jove...a mes en dumbeldore sabia d'un bon principi el que pasaba y el que li passaria a ell (snape) si no el mataba....bueno aquesta es la meva opinio... :?

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Arg!!! DOlen i kada vegada +!!!
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

black4aida
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 6:30 pm

Entrada Autor: black4aida »

pos io crec q l'snape es bo. ia se q costa d creure xo dupto q el dumbledore la cagues tant (el problema esk tmb dubto q Voldemort l'agi cagat tan).
xo sino...q ajudara al harry?¿ dubto realmen q l'ordre del fenix faci algo i els profes ncara -
pos axi crec q l'snape es bo i acabara ajudant al harry xq a + avans de morir el dumbledor diu:
-Severus, please....
i axo pot voler dir:
-severus, please........no em matis
o
-severus, please.......mata'm
aki cadascu o interpreta com vol no? :?

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

jo crek k es un assasi i k no es
mereix viure i meys kuan el
dumbledore va confiar tant amb ell!!
I ki cregui k es innocent k u digui a la cara!!! :(
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

Mireu yo crec que SNAPE ES BO Y US POSU LA MEVA TEORIA:
- Cuan en Severus Snape va fer el jurament inkebrantable amb la Narcissa les condicions eren: Protegir a en Malfoy per que no moris, y l'altre era k si en Malfoy no podia completar el que li avia encarregat Voldemort ho faria lSnape. Es clar l'Snape no es podia negar a fer el jurament estant davant la Bellatrix y la Narcissa perque si recordeu moments abans la Bellatrixs havia questionat la fidelitat de l'Snape amb Voldemort y si s'agues negat Snape s'auria posat en evidencia aixi k no va tenir mes remei.
-Com tots sabem un jurament inkebrantable no es pot incumplir per que si es fa, la persona en questió mor, Crec que Snape li va dir a Dumbeldore que avia fet akest jurament y Dumbeldore va arribar a la seguent conclusió: - A Dumbeldore el que l'interesa es k en Harry guañi la batalla final, a ell li importa una merda les batalles que perdin, mentres triomfin en la batalla final, aixi dons crec k en Dumbeldore li va dir a Snape k si arribes el moment en el que Snape es poses en evidencia y agues de matar al Dumbeldore( per diro d'alguna forma) per collons, y no ho pogues evitar perke va fer el jurament, El mates. Perque a Dumbeldore l'interesa k lSnape segueixi fingin k esta en la banda d'en Voldemort perque cuan arribi el moment de la batalla final l'Snape el pugui ayudar, a ell no l'importa morir y perdre akesta batalla mentres guanyin la final, ell pensa mes ellà.
-Ens anem en el moment en k estan a la torre y en Malfoy no pot matar a en Dumbeldore, llabors pujan els caballers de la mort y mes tard l'Snape, en akell moment es kuan es va posar en evidencia kuan en Malfoy no podia matar en Dumbeldore y per collons ho avia de fer l'Snape, llavors en akell moment es kuan en Dumbeldore va suplicar a l'Snape: - Snape siusplau..... -- Com podem estar segurs de k era un suplici de - Snape no em matis- Crec k li podria aver suplicat - Snape matam no tens mes remey- podria aver sigut aixo!!

Dons be no se si meu entes pero buenu ho he fet el millor k he pogut
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Ala, guanya el Culpable! Bueno, jo crec (vaja, confio, espero i desitjo) que és """""Innocent""""", per tot lo que s'ha dit des dels inicis, perquè el please pot significar moltes coses, perquè una traició amb tota regla hauria de tenir lloc al setè i no al sisè (per deixar-nos amb un pam de nas i no deixar-nos temps de pensar), perquè si no hi hauria overbooking de dolents, perquè em va fer la sensació que mentre feia el Jurament no sabia què jurava, perquè encara al final semblava que ensenyés al Harry la manera de véncer el Voldemort, perquè... perquè... Bueno, ara no se'm acut res més :mrgreen:
Giny_Bell ha escrit:Arg!!! DOlen i kada vegada +!!!
Quina gràcia, no ens posem d'acord en res! :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

és dolent! sens dupte, si fos bo no hauria matat en Dumbledore al sise llibre!!! jo crec que és molt mala persona!, perque si fos bo no hauria matat algú tan bo com en Dumbledore! :cry: :cry:

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Mira jo tmb krek k s dolen po i a unes cuants raons al llibre pk no nstigi dl tot segura:
- L Dumbledor l posa a defensa contra ls forces dl mal i ll sap k sta maleida x tan si no sapiges k ll senenes no lauria posat.
- L Hagrid sen k l Dumbledore li diu a lSnape k u a d fer tan si vol km si no.
- L morir n Dumbledore li suplica algu n Snape: aparentmen sembla k sigi k no l mati po si nem 1a mica avans kuan l dumbledor li diu al Harry k si ll vol k senvagi ll senira li diu mb l mateix to i axo vol di k li suplica k el mati
- L manera d morir: sembla un malefici esteburnido no pas un malefici d l mort pk en dumbledore fa un sal nrera i normalmen al fe un malefici d l mort no+ s cau.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

jeanne_crazy ha escrit:és dolent! sens dupte, si fos bo no hauria matat en Dumbledore al sise llibre!!! jo crec que és molt mala persona!, perque si fos bo no hauria matat algú tan bo com en Dumbledore! :cry: :cry:
No, matant al Dumbledore, podria ser, estaria complir les seves ordres de "siarriba al moment mata'm, ets mes util tu com al meu espia per ne HArry que no pas jo" (no ho diu pero hi ha gent que creu que aquesta conversa es de moments abans del que sent en Hagrid).

Tot i aquestes evidencies, i tot el que ha dit la Violetta, jo continuo pensant que es dolent, o mes ben dit, que no es del bandol d'en Harry.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Finalpotter ha escrit: Tot i aquestes evidencies, i tot el que ha dit la Violetta, jo continuo pensant que es dolent, o mes ben dit, que no es del bandol d'en Harry.
Hahahaha, doncs jo penso com en Finalpotter i la Violetta junts! Hi ha moltes coses que fan socarrim quan ens posem a pensar en l'Snape com un incondicional d'en Voldemort, masses pistes que resulten incongruents amb un Cavaller de la Mort lleial des d'un principi fins al final. Per exemple, perquè caratsus havia de voler convèncer del retorn del Voldy al Fudge ensenyant-li la marca de les forces del mal al final del quart llibre si a en Voldemort li anava de meravella mantenir en secret el seu retorn (com es demostra penosament al cinquè llibre).

I d'altra banda, també dubto que sigui el fidel apòstol d'en Dumbledore. En Dumby no podia saber que la Cissy proposaria a l'Snape la Promesa Intrencable (o com es digui), pel que la decisió d'acceptar-la sense pensar-s'hi massa és del mateix Snape. I el sisè llibre ens parla del Príncep Mestís. El títol es refereix al personatge que s'amaga darrera les anotacions al llibre de Pocions, i si s'hi refereix és més que res per l'acte final de l'Obitus al Dumby. Casa realment la personalitat d'un Príncep Mestís a l'estil del Dumbledore? Jo més aviat penso que casa amb la d'en Voldemort. I com faria el mateix Voldemort si es trobés un mag més fort que ell que el mana, el caràcter orgullós d'algú que ha de posar-se un sobrenom com Príncep Mestís l'ha de dur a conspirar contra el que duu el de Voldemort. I no per una finalitat precisament cristiana, crec.

:roll:

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Jo crec que l'Snape es inocent, tinc les meves fonts i les meves sospites
de que l'Snape es inocent. Encara que estic una mica confos i no en vull
parlar molt.


:reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Jo crec que l'Snape és innocent, perquè sempre havia pensat que era bo i ara no em puc creure que sigui dolent i que el Dumbledore s'hagués equivocat tant des de sempre. Simplement, em costa d'acceptar :wink:
Ja se que no és una raó, però wenu

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lluisa ha escrit:Jno em puc creure que sigui dolent i que el Dumbledore s'hagués equivocat tant des de sempre. Simplement, em costa d'acceptar :wink:
Pensa una cosa el Dumbledore ja se'ns va mostrar al 5e llibre que es huma i que tambe s'equivoca. En una entrevista (sobre ell) la Rowling va dir que al ser tant inteligent els seus errors acostumen a ser mes greus que els de la resta de la gent.

Bloquejat