Com us sentiu després de la mort d'en Dumbledore

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Que et sembla que hagi palmat en dumbly?

Fatal, per dins estic destrossat
50
35%
JKR preparet... aixo no tu perdono...
26
18%
definitivament, el 7e llibre sense ell estara buit..
41
28%
ni b ni malamen... me la suda
9
6%
ome.. es veia a venir feia tems. no em fa res
16
11%
conten... era massa vell xD
0
No hi ha cap vot
contentissim, mai ma caigut be.. (setciencies)
2
1%
 
Vots totals: 144

Avatar de l’usuari
Matt
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dv. feb. 03, 2006 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Matt »

jo penso q el 7 llibre sns ell no serà el mateix xqes perd un personatje q donava molt joc, encara que ja tenia una edat i no era tant rapid com abans era un persontatge que es feia estimar amb molta facilitat.
A la Rowling li ha agafat massa gust a matar gent.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Matt ha escrit:A la Rowling li ha agafat massa gust a matar gent.
Doncs quan et llegeixis el sete llibre no se que pensaras d'ella.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Finalpotter ha escrit:
Matt ha escrit:A la Rowling li ha agafat massa gust a matar gent.
Doncs quan et llegeixis el sete llibre no se que pensaras d'ella.
Doncs si e perquè no sé perquè però tinc la impressió que la primera pàgina... wnu el primer kapitol ja es carregarà algú.... per anar-nos preparant! xD el setè morirà qui se li foti al davant a la rowling... totttts! xD es k es veritat aso k li pilla gustillo a matar la gent e... i lo del dumbledore mira però lo del Sirius... en el 5è llibre ens el fa coneixer, a que es porti més bé que mai amb el Harry o sigui que s'estimin més i tal no sent tan freds... i pam! ens el mata! o.O Això no té perdó!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

És normal que en la lluita del bé contra el mal mori gent... O voleu la típica història en què tots els bons sobreviuen i els dolents moren? Home.. hi ha d'haver un equilibri... Això no vol dir que vulgui que mati a gent.. però perquè la història sigui més emocionant i creible (encar que estiguem parlan del món de la màgia).. ha de morir gent bona també.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Juas, he votat k el 7é llibre stara buit sense ell, tot i k tmbe m'ho veia avenir en aquet llibre, pk ja li tocava. Pero wueno, quan m'el vaig acabar la veritat es k em vaig sentir mol trist. El (o en depenent del traductor) Harry ha perdut a casi totes les persones que el qüidaven(pares, Sirius i ara el Dumby), axis q el pobre es deu trobar mol sol. Pk ara la 7é llibre ki lluitara contra el Voldemort????en (o el) Harry¿?¿?¿?pero si en Voldemort l'apallisaria!!!en fin, que com he llegit en altres llocs, espero k la mort del Dumby sigui falsa i torni per lluitar contra el Voldemort. i q pasara al final amb l'Snape????
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Roser ha escrit:És normal que en la lluita del bé contra el mal mori gent... O voleu la típica història en què tots els bons sobreviuen i els dolents moren? Home.. hi ha d'haver un equilibri... Això no vol dir que vulgui que mati a gent.. però perquè la història sigui més emocionant i creible (encar que estiguem parlan del món de la màgia).. ha de morir gent bona també.
Home... sí però no :roll: Avera si mentens, q mori gens i inevitable i ho fa mes creible pero tampoc es tracta de matar gent pq si. El Dumbly per exemple es un personatge q havia de morir, per molta pena q faci.... :cry:
Pero am el Sirius ja no ho tinc tan cla... es tenir molta mala llet! PObre! Siriuuuuuus!!! :rage: Per exemple jo trobaria inútil q moris el ron o lhermione, fins i tot el harry tot i q n'hi ha molts q stan convençuts q morira al final 8)
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

em costara una mica avituar-me sense ell, ja que era la persona que en Harry més confiava a part d'en Ron i L'Hermione, i no només x això, crec es farà una mica extrany, però si em vaig acostumar al 6 e sense en Sirius.. amb en Dumbly pasara el mateix espero
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

sinf....jo vaig plorar......

jo penso que en part està bé que s'hagi mort (amb tots els respectes...) perque crec que qui ha d'arribar el final del llibre i fer el desenllaç es en Harry, per tan no em costara habituarme sense en Dumby
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo he posat que el segon llibre estarà buit sense ell perquè en el sisè li diu moltes vegades"ja t'ho explicaré quan arribi el moment"i llavors com no li expliqui des del quadre del despatx del director......a mi em va fer molta pena!vaig plorar i tot! :( :cry: :cry:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
hermyllem
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dv. març 17, 2006 8:17 pm
Ubicació: Despatx d'en Dumbledore o conselleria d'afers magics

Entrada Autor: hermyllem »

jo he votat k ma enfonsat mul es k el dumbledore es tracta del millor mag del mon i el mes savi no es pot morir aixi com aixi no pot sser k hagi passat

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Roser ha escrit:És normal que en la lluita del bé contra el mal mori gent... O voleu la típica història en què tots els bons sobreviuen i els dolents moren? Home.. hi ha d'haver un equilibri....
Un equilibri!!?? Pero si la rowling va a per totes!!! Té ganes de masacre i amb els rumors de q en "....." se'n mor ja... Veurem ... El septim llibre es dira la mega-masacre o alguna cosa aixi. .. :cry: senyors un xiquet que no te pares ni l'unic tio q li quedava i ara es queda sense protectoor... Ho porta bé en harry !!! 8O 8O

Avatar de l’usuari
Pamela_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 7:23 pm

Entrada Autor: Pamela_Granger »

No m'a agradat gens k matessin a en dumbeldore esk aver la J.K.R. ultimament esta molt cruel encara estic destrossada x k el meu personatge predilect va morir al 5e llibre ( En Sirius) pobret i ara en Dumbeldore s k no se no sera l mateix...............
Cuando veas a un niño preguntar por que el sol viene i se va, dile por que en esta vida no hay luz sin oscuridad

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

ostres...kuan u vai llegi en angles kasi ploru, i en katala vai dexa el llibre xop (es un dir eeh, pro ia la marka d llagrimes...)

Pro nu c, al final d llegirlo en catala, vai teni la sensacio k en harry es volia converti en un mini-dumbly...nu c, es la sensacio k vai teni io....

Pro el 7è llibre no sera el mateix sense en Dumbie, nu+ espero k ressusciti o k no estigui mort en realitat o alguna kosa daketes...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

(em pensava que ja havia comentat...)

Em va saber un greu..... Jo tambe vaig plorar i plorar... i a casa em preguntaven: k et passa? tens mal de cap? i jo: no,no, es el llibre....

buaaaaaaa.....
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

A la meua kusina kasi k li prohibeixen llegi HP, pq es passa dies tankada a labitacio sense sorti, kasi ni x menjar, i quan entren a labitacio se la troben petanse el kul o ploran a llagrima viva kom una desesperada o koses axi ( es k es mol dunada a les emocions i als sentiments...) XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Bloquejat