Emma Watson

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Acabo de predicar amb l'exemple i he vist que hi ha un fotimer i mig de vídeos de fans. Quina colla de friquis!

8O
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Respecte a l'Emma Watson, no ens podem queixar de com actua perquè al cap i a la fí ella no és guionista, és actriu.
Si els guionistes destrossen el seu personatge i li donen la imatge de nena pija, no la podem culpar a ella. :reading:
Queda molt lluny aquell temps, en què podia espantar-te calant foc a un armari i obligar-te a reparar les teves malifetes. Tant de bo encara ho pogués fer, Tod... Tant de bo encara ho pogués fer...

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

vespral ha escrit:Respecte a l'Emma Watson, no ens podem queixar de com actua perquè al cap i a la fí ella no és guionista, és actriu.
Si els guionistes destrossen el seu personatge i li donen la imatge de nena pija, no la podem culpar a ella. :reading:
Estic totalment d'acord amb tu, no sé perquè la Emma Watson és tractada de pija i creguda quan ella només interpreta el paper que ha de fer i porta la roba que li fan portar. Últimanent he vist moltes crítiques envers ella, potser és que hi ha gent que en el fons li té enveja XD

Avatar de l’usuari
MaRta_sbd
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 19
Membre des de: dl. abr. 10, 2006 9:22 pm
Ubicació: Sabadell, BcN
Contacta:

Entrada Autor: MaRta_sbd »

Últimament no la pareu d criticar, i tampoc ho fa tan malament. el q si es veritat es k d la 1a i la 2a peli a la 3a i 4a ha cambiat molt, és evident q tots han crescut.
Quan va fer la 3a peli vaig escoltar en una entrevista q deia q per fi s'havia pogut posar uns texans, pq sempre vestien molt antiquats...
Igualment, a mi m'agrada. Crec q el paper d'empollona el segueix interpretant, pro amb un aspecte diferent.

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

A veure, jo crec k axo de ser tan pija (k trobu k u exagereu una mica :greetings: ) es normal, es actriu, te pasta, es una adolescent i es mol wapa. es normal, no?
A mes encara que sagues desforçar + per fer el paper dempollona, se suposa k a mesura k avança va maduran, no? crec jo.

Muack!! I love you Emma!!!! :heart:

teniu rao vespral, gullem i marta: es el paper k li donen, no u escull ella, l k a de fer. i tambe es ke sestan fen grans, com e dit abans

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Imatge
fike la foto xq ve al tema ^^

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

1er-q mer** pc posar foto aixi tal qual i a la firma no.
2n- l'Emma seu te un poket cregudet ..xo suponc q si jo tinguera pasta i cinc kg menys tb m'ho tendria molt cregut (menys mal q no es el cas :ballar: )
3er-men vaig q tinc q acavar els deures d pascua
AURAA!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

aura, esk no pots posar una foto tan gran com a firma XD

Hauria de ser una altra mes petita o algo... i llavors ja tajudariem :P

PEr cert... k maca k es eh? AIx... k me enamorat... una meeeeeerda!! XD

Ui... es de dia i sem men va... k mal.......
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

roni ha escrit:aura, esk no pots posar una foto tan gran com a firma XD

Hauria de ser una altra mes petita o algo... i llavors ja tajudariem :P

PEr cert... k maca k es eh? AIx... k me enamorat... una meeeeeerda!! XD

Ui... es de dia i sem men va... k mal.......

La veritat si que te se'n va un poquet, perqué en aquesta fotu surt horrible :lol: ja ho se que ho dius de conya jaja
La noia no és lletja , es mona... be m´s guapa que jo crec que és .....
Que'm de fer , tenc l'autoestima baixa :P :mrgreen:
.
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

A vere, la noia es maca, tot s'ha de dir, i no t complexes i es ella mateixa kom li agrada se, i pq vagi a la moda (o almenys el k ella enten x moda, k putse depen d territoris!) dons no lem d tracta de pija. A +, diuen k la roba cara no t pq se d kualitat, i la roba barata no t pq se de mala kualitat, pro la vritat, els topiks kontraris, es a di, la roba cara es bona i dura, moltes vegades son la realitat. Avui en dia ki + ki - t algun caprici en roba.
I a mi magradaria llença una pregunta al forum:

- Als actors de la saga els han fet llegir els llibres x integrarse en el seu paper i coneixer el seu personatge?

Fai la pregunta pq trobo k l'emma nu+ es devia llegi el primer i el 2on, pq a la tercera peli i la quarta (no pel guio) ...vaia tela...semblava k surtís d kasa amb la pose feta x rodar la peli...

Els guionistes saurien d senyir una mika + a akestes foteses d caracter dls personatges k no els i costen pasta (imagineuvos lu k estalviarien en peluqueria d la watson!) pro k als fans d HP ens agrada tan...

Pel k fa a lu atre, coincidexo en k en rupert es el k + b interpreta el seu personatge (deu se lunik k sa llegit els llibres...), i els atre actors tb em tenen prou contenta. El publik es el prime no? (o potse es k x ells el prime es el pressupost?...)

i Si! les pelis son un mon diferen dls llibres, pro si volguessin es podrien acosta namiketa, nu+ namiketa, i tots seriem una mika + feliços...

BON ROTLLO PENYA!! :ballar:
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Al·laaa... 8O Ginny Bell, m'he quedat de pedra que hagis sigut capaç d'escriure un totxot així amb un tema que dóna tan poc suc (o m'ho sembla, vaja...) com aquest (no em sorprèn per tu, sinó per la temàtica del tema, eh? :lol: Valgui la redundància :wink: ).

Sobre la pregunta, jo crec que els tres xiquets protagonistes són una mica... mmm... ruquets. Em sembla que el Daniel amb feines i esforços finalment va aconseguir acabar-se els llibres del Harry Potter; però, a les entrevistes que li fan ,de tot ell emana una ignorància sobre els llibres publicats sorprenent per a algú que interpreta el personatge principal.

La Watson realment fa cara de ser la més espavilada i potser ha entès els llibres i fins i tot potser que sap com actua l'Hermione dels llibres. Però sabeu que deu estar pensant? L'altre dia amb legilimència vaig accedir als seus pensaments, que eren els següents: "Sé que l'Hermione no és tan guai com jo, que no té la carisma que tinc jo i que hauria d'actuar com se suposa que actua l'Hermione... Però què caram! No vull perdre la única oportunitat que he tingut d'interpretar algú per fer de típica noia empollona! Nono, vull passar a la història com a una Hermione guapa, xunga i sexy, amen".

El mal més gran que se li va fer a aquesta xiqueta crec que és que la seleccionessin com a Hermione...

:juggle:

PD: Quina paranoia... És que és el primer cop que escric en un tema del subfòrum actors, i no hi estic acostumada, suposo... :greetings:

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jajajaja, jo de seguido menrotllo kom una persiana desd k fai filosofia a kole... jajaja, li dono mil voltes a tot i mu remiru tot i ho kritiku tot i donk la meua opinio sobre kualsevol xorrada jeje
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

No se

Entrada Autor: Hermion Granger »

Doncs no se, a mi sempre m´ha agradat l´Emma, però el que dieu tambe es veritat, i m´heu posat en dubte :(

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

roni ha escrit:aura, esk no pots posar una foto tan gran com a firma XD

Hauria de ser una altra mes petita o algo... i llavors ja tajudariem :P

PEr cert... k maca k es eh? AIx... k me enamorat... una meeeeeerda!! XD

Ui... es de dia i sem men va... k mal.......
Si que es pot posar una foto gran a la firma, a no ser que ho hagin canviat, perquè jo em vaig posar una foto molt gran una vegada (No és aquesta, perquè no la trobu la que em vaig posar), però era més o menys d'aquesta mida potser una mica més llarga era abans:
http://www.harrymedia.com/img/details.p ... e_id=12492
Imatge

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

k

Entrada Autor: hermionegranger »

doncs no crec que l'hermione sigui una ''pija'' i ...allo dels cabells' ... a mí també sem passaria pel cap si hem vegués per darrere... el concepte de ''empollona no a canviat'' peró a partir de la 3era ja no fan anar tant amb uniforme i em va agradar aquest canvi, els tres son molt guapos i simpatics. :mrgreen:
mirar ventdelpla!!!!!

Bloquejat