Felicitacions, per la Web i el seu creador!!!!!

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Eis, no sé si donar-vos les gràcies o matar-vos directament :chainsaw: perquè per culpa vostra passo més estona del normal a l'ordinador :roll: :mrgreen:
El que em sap greu és que aquí tothom aporta algo especial, jo només vaig fent el notes per aquí :ballar: :ballar: no m'extranyaria que un dia d'aquests em vetéssiu l'entrada (o me la cobréssiu, clar, típic teu jomast! :riure: :riure: )
Ei, que la web està curradíssima, i no per treure-us mèrit, però la gent k està aquí també... déu ni do cada un :boig: :riure: :riure:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

si, tots estem,(encara que sigui una mica), pirats :riure:. Jomast, Jep...
FELICITATS
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bé, -sandra-, però jo crec que tothom aporta a la web.
El simple fet de participar activament als fòrums i ser usuari/a d'HPFC ja és una aportació força gran.

Crec jo. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Jep i Jomast sou els millors. gracies x fer akesta web genial!! :) gracies a tothom k colabora xk cada dia hi hagi + informacio i imatges.espero k seguiu molt de temps millorant la web k es fantastica!! :ballar:

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Anna Molins ha escrit:Jep i Jomast sou els millors. gracies x fer akesta web genial!! :) gracies a tothom k colabora xk cada dia hi hagi + informacio i imatges.espero k seguiu molt de temps millorant la web k es fantastica!! :ballar:
Té raó i que duri molts anys!!!!
Imatge

Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

ronsantanna ha escrit:
Anna Molins ha escrit:Jep i Jomast sou els millors. gracies x fer akesta web genial!! :) gracies a tothom k colabora xk cada dia hi hagi + informacio i imatges.espero k seguiu molt de temps millorant la web k es fantastica!! :ballar:
Té raó i que duri molts anys!!!!
i tant i tan!!! k hi ric molt!! i la gen s molt maca!! k HPEC/HPFC (m'agrada mes la segona opcio, tot sa de dir) no mori mai!!!

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

eis moltes felicitats a tots!!!!!!!!!!!!!!! aqui hi passo molts moments dibertits i entretinguts i també felicitat als que hi participen, escribinr les sebres opoinios k d'aixo es del que es tracta d'opinar i dibertir-se!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ballar: :lol: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

massa_hpifriends.com ha escrit:el Jep i el Jomast no son els mateixos??? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :flame: :flame: :flame:
I tant, és com en Sonata, un és la consciència de l'altre... :greetings:
Bé doncs, consciències, gràcies per tot, un plaer! :wink:

Mit :roll:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Fusió yaaaaaa Fusió yaaaaaa
No funciona :evil:
Es bromaa, :imslow:

No no som el mateixos, a veure si fem tornar en jep :ballar:

Avatar de l’usuari
ginny&harry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 23
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:39 pm
Ubicació: Mallorca

enhorabona!!

Entrada Autor: ginny&harry »

felicitats, es una de les millors pagines k e visitat mai!!! jeejej aki he apres un munt de koses sobre hp i espero aprendrerne unes kuantes mes!!!
moltes gracies a Jomast i a Jep per fer akesta pag!!! jaja
:happycry: :wink: :ballar:
-Oh, déu meu, és el conde Dràcula!
-No.No!!! es en Conde more!!
És en Piti hande more??Quietorl!! a piti hander!! a piti pache!! har!! Gromenawer??Harl pecadorlll! the hande moooreeeeee!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Moltes gràcies Jep i Jomast!!!!!us estimem ( :heart: :heart: :heart: :heart: ) amb tot el nostre cor!!!! gràcies per construir aquesta web que està taaant bé i deixeu-me ser moderador!!!!... xD que maaaaaaaaaaaaal!!! (nota: missatge xorra - si no us he neu adonat- )

Massa :wink:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, massa... la web estarà molt wapa i tot el k tu vulguis... però ja som massa moderadors, i no hi ha feina per a tots... o sigui k de moment res! I si tens k demanar ser moderador és a la Padfoot.... k és ella k els pot fer... 8-) Però ja sps k no, k no en necessitem! Si en necessitessim ja et diriem algo...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

algu més que jo ha notat lo borde i superior que se m'ha posat el roni/roger???? :o estic mooolt enfadat!!!! :x i com que m'he posat borde amb un moderador, que son els me´s bordes de tota la web, d'aquí poc ja no veuré aquest missatge, oi? :wink:

Massa :cry:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, m'has decepcionat, realment, nono, no deixis de llegir el missatge, i acaba'l, la meva intenció no era ser borde, i m'ha decepcionat que pensesis k jo em poses borde... i encara més que diguis k tots els moderadors som un bordes... mira, si t'has enfadat no era la meva intenció... No se si m'entens, però aveure, m'estas deixant en mal lloc perque internet no es capen les entonacions ni re... ho feia en plan comprensiu, però k vols... som massa gent sent moderadors... (veu fluixeta gens borde!! :o )
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo no he notat que sigui borde (en roni borde? :no jajaja no home no, de lo fluixet que ha parlat no l'he sentit des de Girona :deumeu ) El que passa és que ara hi ha molta gent que demana ser moderador, o almenys us repetiu :lol: (amb carinyooooooooooooooooooo, si estigués enfadada posaria un bisturí assassí, és que tinc por que ara se'm malinterpreti :oops: jo, pobra de mi, cada post meu és en conya, si estic seria se'm nota, i aviso que aquest ho dic amb amor :wink: ) per exemple, crec que tota la web sap que tu i la lapot voleu ser moderadors, però no es necessiten, si us féssin moderadors farieu el mateix que feu ara. A més, suposo que deu haver la por que se us pugi el "poder" (els moderadors són els nostres déus :adora ) al cap i comencis a borrar els posts que no t'agraden o coses així :wink:

Per cert, dubto moltíssim que et borrin el missatge, li han dit coses molt pitjors a en roni mateix, sent ell moderador, i encara ara penso com no van borrar els missatges (clar, que a l'altre usuari em sembla que el van fer fora :roll: ) i per sort, gaudim de moderadors que, siguin bordes o no (jo només veig que són bordes quan l'altre usuari ho mereix, no he vist mai un missatge seu fora de lloc) fan molt bé la seva feina, i tranquil, si en necessiten, estic convençuda que seràs el primer en qui pensaran :ok

No sé com haurà sonat el missatge, però t'ho he dit... ben fluixet :lol: Aquí tots som molt amics :handshake: (si hi ha algú que m'odia, que m'avisi, no me n'he adonat :chainsaw: , ja faltava un bisturí :P )

PD: roni, el dijous ja és el dia 20 d'abril!!! :airborne:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Bloquejat